Dat wil niks zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Thierry Mugler- Angel. 50 Ml.
Het gaat om superwinkel.nl
Deze winkel heeft heel professioneel mailtjes gestuurd met factuur en track and trace.
En goede reviews op internet.
Dat flesje kan sowieso niet staan...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Thierry Mugler- Angel. 50 Ml.
Het gaat om parfumsuper.nl
Deze winkel heeft heel professioneel mailtjes gestuurd met factuur en track and trace.
En goede reviews op internet.
Misschien hebben ze er dan een houder of zo voor? Of iets waardoor het wel kan staan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat is toch vreemd? In de winkel zag ik wel altijd dat die flesjes konden staan.
Misschien met een speciaal houdertje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat is toch vreemd? In de winkel zag ik wel altijd dat die flesjes konden staan.
Thanks. Dat ga ik dan maar doen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik zou gewoon eens contact opnemen met de klantenservice. Misschien hebben ze het verkeerde parfum in het flesje gedaan. Ik zou mezelf echter niet blindstaren op die tester, dat is niet altijd dezelfde parfum.
Wtfquote:
Het flesje fungeert liggend ook prima hoor, daar is die afgevlakte achterkant voor... En sowieso is in de verpakking bewaren beter voor parfum.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Dat ga ik dan maar doen inderdaad.
Echt dom dat je er dan een houder voor moet kopen van 20 euro trouwens.Die parfum is al echt niet goedkoop.
Dat is niet helemaal waar, want ik geloof dat 80 euro een normale prijs is voor 50ml. Plus dat ik eerst wel research heb gedaan en daar alleen maar positieve berichten vandaan kwamen. Dus scheer je weer weg alsjeblieft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef HugoBaas het volgende:
Ga dan ook niet opzoek naar site's die hele goedkope parfum verkopen.
Je weet toch dat het nep is. Tjeez
Nee, jij zeurt hier terwijl je zelf een fout maakt. Dus niet zo janken achteraf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want ik geloof dat 80 euro een normale prijs is voor 50ml. Plus dat ik eerst wel research heb gedaan en daar alleen maar positieve berichten vandaan kwamen. Dus scheer je weer weg alsjeblieft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |