Natuurlijk.... Dan is ze iig niet zo aan het hijsen als Mo met haar luierpakjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Nah, ze heeft ze van dat dubbelzijdig duck-tape op d'r tieten.
Iemand snapt het nog niet helemaal.quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ik hoop dat de mensen die Laura zooooooooooooo leuk vinden het filmpje ook te zien krijgen. Zien ze de ware Laura!! Wishfull thinking denk ik
JAquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?
quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
Dat opschrijven en je er zelf niet aan houden ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh mijn god, dat had ik heel heel ver weg verstopt, thanks he!![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat een kindermuziek. Past wel goed bij het 'niveau' van deze flop
zoo echt wel , wat een eng wijf, kwam zeker ook uit hongarije?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze hadden Faalex wel mooi gepwned met die stripster trouwens
Prachtig of niet, ik zat bijna te schreeuwen om een mannelijke stripper voor hemquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
idd lol maar dit was ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Prachtig of niet, ik zat bijna te schreeuwen om een mannelijke stripper voor hem) Maar dit was ook mooi
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
zoo echt wel , wat een eng wijf, kwam zeker ook uit hongarije?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijken
dat had Joanna geregeld want die hoort bij het programma en verlulde zich tegen renate in de liveshow...het mocht dus geen mooi meisje zijn want dat schaad Jo's imagoquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
Houdt niet van vloeken maar religeieus niet volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
Wat ik mij nou afvroeg, is Gerard religieus?
ZIEK?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijken
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
Na 1 slok al en ze weet dat Maaike in de buurt isquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Het gaat goed met Monique zie ik want er zit weer alcohol in
knipoog naar aanvaring met Karim 'ik ben aardig maar kan soms heel erg boos worden zonder reden' ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
ja echt walgelijke actiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan over Aafke zeggen dat ze gemeen is omdat ze zei dat moeder niet wist wat haar geheim was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
'n Nacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Verstond ik het nou goed?
Zijn Mo d'r voorletters M.F.G ?
My Fucking God !!!!
'navond trouwens
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die verraad haar eigen moeder nog
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijk
Hij zei net zoiets van 'ook katholiek'... hoeft niet iets te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is al 1 april idd.
Loslaten, is het ultieme houden van.
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!oei ik trapte erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!Je bent al een dag te laat pielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:
jep ! een van de besten dan, niet meteen de bestequote:
Met een brief, 1 april erop, en weer terug naar zolderquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef willllll het volgende:
1 april al 3 minuten, nu maik weer terug of om 00.00 uur portugese tijd???
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijkcijfers Secretstory liveshow: 1.010.840
1 april!
hahahaha iq <50 stil in mijquote:
Is het nummer ook niet verkozen als beste Nederlandse nummerquote:
Zegge.. die vakantie van jou en mij...quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo stil in mij ,dat zong Silvia best mooi in DGK
Helemaal als je net de OP weer helemaal goed hebt gemaakt en 2 topics erna is die alweer verkloot.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef Gamey het volgende:
wat een kleuterschool is het geworden met al die topic hunters
ouwe regels terug please
Da's Stef de sprinkhaan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is dat voor beestje op die slipper?
Uhuh! Jeugdsentiment!quote:
2008 belde net, ze wil haar verlepte streamers terug!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo stil in mij ,dat zong Silvia best mooi in DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |