Natuurlijk.... Dan is ze iig niet zo aan het hijsen als Mo met haar luierpakjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Nah, ze heeft ze van dat dubbelzijdig duck-tape op d'r tieten.
Iemand snapt het nog niet helemaal.quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ik hoop dat de mensen die Laura zooooooooooooo leuk vinden het filmpje ook te zien krijgen. Zien ze de ware Laura!! Wishfull thinking denk ik
JAquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?
quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
Dat opschrijven en je er zelf niet aan houden ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh mijn god, dat had ik heel heel ver weg verstopt, thanks he!![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat een kindermuziek. Past wel goed bij het 'niveau' van deze flop
zoo echt wel , wat een eng wijf, kwam zeker ook uit hongarije?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze hadden Faalex wel mooi gepwned met die stripster trouwens
Prachtig of niet, ik zat bijna te schreeuwen om een mannelijke stripper voor hemquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze hadden Faalex wel mooi gepwned met die stripster trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |