Cum laude is ook voor strebertjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een keer een 6 gehaald (voor het eerst bij deze studie), dan is cum laude niet meer mogelijk op mijn faculteit. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken
.
Ik ben een halve Bachelor-streberquote:
Lieve smsjes tijd? 'Ohaai, praten is veel leuker dan stil zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans praat inmiddels niet meer tegen me. Fijn.
Gewoon even met rust laten is misschien beter en vanmiddag een lief smsje sturen. Even een uurtje uit laten stomen is vaak beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lieve smsjes tijd? 'Ohaai, praten is veel leuker dan stil zijn' enzulks!
Leuk, maar wat moet je met een haai?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaaai!
Manlief kwam vanmorgen thuis met een verrassing voor me
Nou, vertel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaaai!
Manlief kwam vanmorgen thuis met een verrassing voor me
Nee, gekkie! Ik heb taart gekregenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, gekkie! Ik heb taart gekregen![]()
Ik verdenk mijn man ervan een feeder te zijn...![]()
[ afbeelding ]
Sidenote: als je een geek bent, dan is die afbeelding echt geniaal![]()
Yup yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: grote foto, spoiler
quote:
SPOILER: Extreem vrouwonvriendelijk en insider jokeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Wij ook hoor, and proud of it.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he? Zoals MoBlo al zei, wij zijn nerds <3
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup yup
Zo heeft hij me ook ten huwelijk gevraagd ^^Hee die stonden ook op het trouwkaartje van mijn ouders (maar dan een andere van 'liefde is' )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: grote foto, spoilerI'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
wij zijn een paar dagen geleden begonnen met Voyager
vanaf begin af aan
![]()
Zeg maar dat hij gewoon moet volhouden, het moet even op gang komen! Hoewel er bij DS9 niet echt een tussenweg lijkt, je vindt het geweldig of je vindt het verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
DS9 vindt Mr.Mo stom, na 3 afleveringen
Ik heb wel WoW-shirts! En een nep-space-invaders-esque shirt. En een trui met een 1-UP. En een shirt met een rijtje dobbelstenen met daaronder 'Choose your weapon".quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Nerd = thinkgeek-shirtjes bestellen op internet.Of in het geval van een man: wolvenshirts.
Hij doet de Ethiopische shoulder thing groet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ahw DaD...![]()
Dit soort muziek doet me zin krijgen in de zomer, kan niet wachten!
En Typhoon is baas natuurlijk....
Überflauwe grap: bij jouw man zijn alle shirts wolvenshirts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
hé, zeg, mijn man heeft geen wolvenshirts
Dit Cali!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Überflauwe grap: bij jouw man zijn alle shirts wolvenshirts.
Nee maar de mijne ook niet hoor. Hij weet zijn nerd-zijn goed te verbergen.
Hee, jij had het over trouwen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien is de hort op om samen te gaan winkelen meer burgelijk dan nerderig
En dat vind ik toch wel zo'n vies woord, burgelijk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Überflauwe grap: bij jouw man zijn alle shirts wolvenshirts.
Nee maar de mijne ook niet hoor. Hij weet zijn nerd-zijn goed te verbergen.
Ligt er net aan wat je gaat shoppen en of 'ie meegaat in het pashok of het burgerlijk is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien is de hort op om samen te gaan winkelen meer burgelijk dan nerderig
En dat vind ik toch wel zo'n vies woord, burgelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zeg ik heet geen V1z0rquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat je gaat shoppen en of 'ie meegaat in het pashok of het burgerlijk is.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Proof! Ouwe foto opgeduikeld! Z'n praatwolkje met 'Ni' zit wel onder m'n haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bwuh, nu heb ik zin om DS9 te gaan kijken maar ik moet aan mijn scriptie werken.
Are you pondering what I'm pondering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |