Kloptquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Ik snapte je wel hoor, V1z0R, ik heb ooit eens gelezen (toen ik wou hardlopen) dat de beste bouw voor een hardloper een combi is van heel lange benen, weinig heup en tet en dat soort dingen. Volgens mij had het iets te maken met de optimale stand voor je benen en wind vangen ofzo
dat ja. Het regent hier. En ik ben vanaf zes uur wakker omdat ik dacht dat de regen m'n wekker was.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
'
*lokt V1z0R met een koekje lekker visje*
Dank!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:33 schreef Merel het volgende:
Vik, jij zoekt echt iets in Den Haag e.o. hč? Dit is namelijk een tof bureau en ik weet zeker dat ze zouden vallen voor jouw "omgekeerde" brief: http://www.villamedia.nl/vacatures/54582/
Me too!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:51 schreef Rituals het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar jouw 'omgekeerde brief'.
Daarom! Niks van aantrekken. Ik ben er een keer langsgeweest, ze doen zaken met een bedrijf waar ik een soort van mini-stage heb gedaan toen ik aan het kijken was welke kant ik op wilde qua werk. Aardige mensen, maken mooie dingen vond ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank!. Ze vragen wel om meer ervaring dan ik heb, maar ik ga het gewoon proberen. Wie niet waagt...
.
Ik kijk dagelijks op Villamedia en ik heb deze vaca ook gezien, maar die drie jaar gevraagde ervaring schrok me af. Maar ik heb besloten dat ik wat brutaler ga zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:02 schreef Merel het volgende:
Oh en ik ging er eigenlijk van uit dat je die vacatures op villamedia toch al allemaal doorspit, maar deze viel me gewoon op omdat ik de naam herkende, dus vandaar dat ik 'm nog even extra onder de aandacht bracht
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
En sorry dames, maar ik ga m'n brief niet delen, want dat is mijn unique selling point.
Die was zo dom om het op internet te zetten! En die van mij is veel beter uitgewerkt (die van haar bestond uit 5 zinnen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Merel het volgende:
Naaah Vik, je hebt het idee van die brief toch zelf ook van iemand anders gejat?
Mijn brief?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Merel het volgende:
Naaah Vik, je hebt het idee van die brief toch zelf ook van iemand anders gejat?
Discipline-hype!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja en misschien ga ik wel mee doen met de anti carbs hype, want ik ben dik geworden en kan niet meer stoppen met eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
oh, ruzie is zo stom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans praat inmiddels niet meer tegen me. Fijn.
Ja, veel te slecht. Toen je vorige week over hem sprak zag ik je ogen echt zo oplichtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:26 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ben er beter in om via via binnen te komen en de officiele sollicitatieprocedure te omzeilen![]()
Oooii mijn grapje was wel héél echt slecht he? Straks gaat het echt een keer uit, en dan geloven jullie me niet meer(gelukkig maar dat het toch niet uitgaat dan!
)
awwww, ruzie is niet leuk, maar het komt straks ook wel weer goed toch! Maak je niet te druk, hij draait vanzelf wel bij, misschien had ie gewoon een nacht slecht geslapen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans praat inmiddels niet meer tegen me. Fijn.
Nee joh die heb ik allang niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn brief?Nee, ik kan niet goed schrijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |