Lekker! Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
Over 16 km. gesproken, die ga ik vandaag wandelen. Ik ga naar de Kennemerduinen. En ik zag dat er vanmiddag een waterig zonnetje op het programma staat. Fijn!!
Als dat je dat loopt na 5 maanden training, dan zou ik me eens heel goed gaan verdiepen in wedstrijdatletiek, want dat is echt heel erg behoorlijk rap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, ik dacht rond een uur, aangezien je onder het uur in het wedstrijdteam zit.. En als ik dan toch meedoe, dan ga ik er natuurlijk niet twee uur over doen.
En vik: Natuurlijk hou ik rekening met sportvoeding, ik weet niet beter.
ik vond 't meevallenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me stom. Ik vind Glee ook stom.
Blegh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan ik uitslapen, krijg ik een nachtmerrie over degene waar de PM's de laatste tijd over gingen.
Bah.
Anderhalf uur rennen klinkt net iets te lang haha! Dus ik zou alleen al heel hard trainen omdat het anders te lang duurtquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als dat je dat loopt na 5 maanden training, dan zou ik me eens heel goed gaan verdiepen in wedstrijdatletiek, want dat is echt heel erg behoorlijk rap.
Ik ga eind september ook een 10 EM lopen en hoop deze keer onder de 1.40 te lopen.Ter compensatie heb ik ook echt alles behalve een hardlopersfysiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
True, maar ik vind het gewoon dom. Evenals denken dat je 16 km per uur kunt lopen. Sorry!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Maar dan loopt diegene met de blessure en jij niet, dus maakt je nou eens niet zo druk Vik!
Begint je oude nick met een C.......?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil het toch nog even zeggen: ik vind het echt héél onverstandig om zomaar vanuit het niets 5 km te gaan lopen, simpelweg omdat je lijf niet aan de belasting vh hardlopen gewend is. Dat het 1 keer gelukt is, wil ook niet zeggen dat het elke keer zo gaat. Ik voorzie gewoon blessures op deze manier.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Op zich heb ik mijn benen mee (de benen van mijn papa, die rende ook als een malle) het enige is dat mijn knie het vorig jaar maar zo-zo vond toen ik uit het niets een uur ging rennen/joggen met de vereniging, dus dat bouw ik nu wel op.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef VulcanJ het volgende:
Hm, rebooten werkt niet. Wat is de volgende stap V1?
"Loop je een snelle tijd, mannen onder de 60 minuten en vrouwen onder de 70 minuten, schrijf je dan in voor het wedstrijdteam."quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar ik vind het gewoon dom. Evenals denken dat je 16 km per uur kunt lopen. Sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |