Die krijgt toch nooit 'n sanctiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En natuurlijk was het Joanna weer die het verpest.
Heeft die met open doos op de tocht liggen wachten op Maik ofzo?quote:
dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Ireth het volgende:
Lau tegen Jo: "Probeer maar zo min mogelijk te zeggen, dan kan er ook niks fout gaan!"
Dat vind ik nou weer wel een goed advies van Lau![]()
![]()
die kleikop heeft alles al verlult hoor maar dat mag gewoon van de stem....quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Ireth het volgende:
Lau tegen Jo: "Probeer maar zo min mogelijk te zeggen, dan kan er ook niks fout gaan!"
Dat vind ik nou weer wel een goed advies van Lau![]()
![]()
Zoooooo hier ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
oh man ik kook als ik dat stemmetje weer hoor...vieze kakker vind ik haar maar
ja ze voelt zich de koningin .... kutstem !!!!!!!!!!!!!!!! (hou je in stab !! )quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus wat lult laura veel ineens en zo hysterisch
nou....niet direct maar zeerrrrrrr duidelijke hintsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, maar hebben ze indirect verteld dat Maik terug komt?
Ja de groep is weer bij elkaar. Dus Laura blij. Bijwerkingen van het kinderdagverblijf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
datquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef Day het volgende:
Is het nog geen bedtijd voor Laura? En dan mag ze die lul van d'r gelijk meenemen.
dan hoef je mij er niet bij te halen, los het lekker zelf opquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wees getroost, de eerste paar dagen ligt ze weer in alex zijn nest te rotten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zoooooo hier ook
E n vooral zoals ze nu is, tegen een ander net zeggen `en heb je weer praatjes gekregen` met die gillende stem van der.
En dan nog een ontzettende lelijke bek trekken zonder ddat ze het zelf in de gaten heeft denk ik.
Wat een arrogant wijf zeg, zo kom je ze niet vaak tegen
Ik heb gisteren een stukje gezien, kon het niet opbrengen om het af te kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij Daten in het donker was ie ook al iel.
en innemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef Day het volgende:
Is het nog geen bedtijd voor Laura? En dan mag ze die lul van d'r gelijk meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |