meld het dan effe vantevoren, deed je daarnet ook zo liefquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar wilde de OP ff weer ordenen, die was weer eens niet origineel en heb de 7.500 bij Joanna opgeteld.
en toen happy end ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef chufi het volgende:
Mo naar de KvdW... Maik komt terug en Lex en Lau naar de master-bedroom
Ze zit nu al bijna vastgeklit aan Sharonquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ga er goed op letten want ik denk het ook
Dank je welquote:
Ik had begrepen dat 5 mensen Maik hadden gezegd, en 3 Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij had Laura een missie dat ze aan iederen moest vragen wie ze terug wilden, Jo of maik. Meeste gingen er niet op in, maar die beelden heeft Jo gezien. Althans, dat is wat ik reconstrueer van de uitEnding, streams en gesprekken. Maar we zullen het over een dagen allemaal in de daily zien denk ik, zo snel gaat dat wel..
Heel graag!quote:
welterusten!quote:
Nu is die lijzige al niet knap maar als die ouder word , wordt dat een hele lelijke vrouwquote:
Anders om mag ook !! Ook leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
Ik hoop zo dat lau die zweetkop straks zo ontiegelijk hard uit het bed trapt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
Ik hoop zo dat lau die zweetkop straks zo ontiegelijk hard uit het bed trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |