Daar ken ik jullie nog niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is soms ook lastig. Ligt vooral aan wie er op dat moment (toevallig) online is. Vaak probeer ik daar een beetje rekening mee te houden, in hoeverre mogelijk.
Jep, heb hem niet in z'n gehaal gezien. Maar wel losse stukjes op youtube, zo mooi.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet gewoon Heima, de docu over Sigur Ros?
quote:In the scene where Johnnie brings a glass of milk up to Lina, Alfred Hitchcock had a light hidden in the glass to make it appear more sinister.
Ahaa.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh Sigur Ros had ik geweten (username)
De vraag was niet gewijzigd, ik vroeg naar de band. Meestal post ik het originele antwoord ook wel, hoewel ik dat soms vast vergeet.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef wyccie het volgende:
En dat was dus een IJslandse vlag, niet Noors.![]()
Van veel vragen die initieel te moeilijk zijn en waarvan de vraagstelling dan wijzigt, vind ik het jammer dat het originele antwoord dan niet ook even gegeven wordt.
Ben namelijk wel benieuwd van welke film dat eerste mooie plaatje was.
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet gewoon Heima, de docu over Sigur Ros?
Ah, sorry. Dacht dat het was gewijzig omdat het zo moeizaam ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Gillingham het volgende:
De vraag was niet gewijzigd, ik vroeg naar de band. Meestal post ik het originele antwoord ook wel, hoewel ik dat soms vast vergeet.
Ai, daar had ik graag bij willen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ze slechts 1 keer gehoord, 10 jaar geleden als voorprogramma van Radiohead.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ai, daar had ik graag bij willen zijn.
Nee dat niet, maar als ik met mijn smaak van nu in 2001 had geleefd dan had ik er heel graag heen gewildquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Toen al een voorkeur voor Radiohead en Sigur Rós?
Mooie titelsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Doff het volgende:
Soms kom je op IMDb van die titels tegen die je dan toch even ergens kwijt moet![]()
The Wild World of Batwoman (1966)
Met een korte doch sterke samenvatting: "The pointlessly-named Batwoman and her bevy of Batmaidens fight evil and dance."
Of deze:
Billy the Kid vs. Dracula (1966)
"Dracula travels to the American West, intent on making a beautiful ranch owner his next victim. Her fiance, outlaw Billy the Kid, finds out about it and rushes to save her."
They Saved Hitler's Brain (1968)
"Nazi madmen preserve Hitler's brain on a small tropical island until the time is right to resurrect him and, along with him, the Third Reich."
Excuses, het was in 2000.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef Haarklip het volgende:
Nee dat niet, maar als ik met mijn smaak van nu in 2001 had geleefd dan had ik er heel graag heen gewild
Is er een reden dat die drie films allemaal uit de jaren '60 zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Doff het volgende:
Soms kom je op IMDb van die titels tegen die je dan toch even ergens kwijt moet![]()
Ze komen allemaal uit een lijstje dat een user heeft samengesteld. Alle films uit dat lijstje zijn uit de jaren '60. Wellicht heeft die user er voor elk decennium een ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er een reden dat die drie films allemaal uit de jaren '60 zijn?
Natuurlijk. De spelregels staan in de openingspost van het trivia topic en iedereen is welkom.quote:
Zit hem nu te kijken, maar vooralsnog ben ik het eens met je analyse.quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef picodealion het volgende:
New Kids Turbo was precies wat ik ervan had verwacht. Paar keer gelachen maar vooral erg slecht
Dat is beter dan andersom.quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
Het rare is, ik heb hem een aantal jaar geleden gemeet tijdens een FTR meet in Amsterdam, maar toen kwam hij over als een toffe peer...
Zijn posts de laatste tijd zijn echter wat minder dan een toffe peer..
Wanneer is de meet?quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
Het rare is, ik heb hem een aantal jaar geleden gemeet tijdens een FTR meet in Amsterdam, maar toen kwam hij over als een toffe peer...
Zijn posts de laatste tijd zijn echter wat minder dan een toffe peer..
jah, als FireFox mij een PM stuurt dan kunnen we het hebben over wat en wanneer etc en komt er vanzelf een topic omhoog voor de FMT meetquote:
Was je stoned?quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ik kon er geen seconde m'n aandacht bij houden.
Jaloers op mijn uitgebreide filmkennis?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
Pfff Mean Girls..... en dan nog mensen die het antwoord weten ook.....
Die was best leuk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
Ah shit jullie hebben me door...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Hulkio het volgende:
En nu geef je jezelf een punt voor je eigen vraag?
En dan ook niet aanpassen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah shit jullie hebben me door...
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
A Prairie Home Companion is beter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!
Georgia Rule was maar niks..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
A Prairie Home Companion is beter.
Kom zeg, Machete was een bazenfilm.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |