Daar ken ik jullie nog niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is soms ook lastig. Ligt vooral aan wie er op dat moment (toevallig) online is. Vaak probeer ik daar een beetje rekening mee te houden, in hoeverre mogelijk.
Jep, heb hem niet in z'n gehaal gezien. Maar wel losse stukjes op youtube, zo mooi.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet gewoon Heima, de docu over Sigur Ros?
quote:In the scene where Johnnie brings a glass of milk up to Lina, Alfred Hitchcock had a light hidden in the glass to make it appear more sinister.
Ahaa.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh Sigur Ros had ik geweten (username)
De vraag was niet gewijzigd, ik vroeg naar de band. Meestal post ik het originele antwoord ook wel, hoewel ik dat soms vast vergeet.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef wyccie het volgende:
En dat was dus een IJslandse vlag, niet Noors.![]()
Van veel vragen die initieel te moeilijk zijn en waarvan de vraagstelling dan wijzigt, vind ik het jammer dat het originele antwoord dan niet ook even gegeven wordt.
Ben namelijk wel benieuwd van welke film dat eerste mooie plaatje was.
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet gewoon Heima, de docu over Sigur Ros?
Ah, sorry. Dacht dat het was gewijzig omdat het zo moeizaam ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Gillingham het volgende:
De vraag was niet gewijzigd, ik vroeg naar de band. Meestal post ik het originele antwoord ook wel, hoewel ik dat soms vast vergeet.
Ai, daar had ik graag bij willen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ze slechts 1 keer gehoord, 10 jaar geleden als voorprogramma van Radiohead.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ai, daar had ik graag bij willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |