Was je stoned?quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ik kon er geen seconde m'n aandacht bij houden.
Jaloers op mijn uitgebreide filmkennis?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
Pfff Mean Girls..... en dan nog mensen die het antwoord weten ook.....
Die was best leuk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
Ah shit jullie hebben me door...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Hulkio het volgende:
En nu geef je jezelf een punt voor je eigen vraag?
En dan ook niet aanpassen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah shit jullie hebben me door...
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Hulkio het volgende:
A Prairie Home Companion is beter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!
Georgia Rule was maar niks..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
A Prairie Home Companion is beter.
Kom zeg, Machete was een bazenfilm.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke film met Lindsey Lohan is eigenlijk nog behoorlijk vermakelijk ook hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |