Een muis is wat nauwkeuriger dan een joystick, maar als je met z'n allen online speelt op bijv. de Xbox heb je daar allemaal 'last' van, dus is er geen verschil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
First-person shooters lijken me ook beter te doen op een PC. Of valt dat tegenwoordig wel mee?
Kortom: Als je toetsenbord en muis gewend b ent met een FPS dan zul je heeel moeilijk wennen aan FPS met een controller...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Een muis is wat nauwkeuriger dan een joystick, maar als je met z'n allen online speelt op bijv. de Xbox heb je daar allemaal 'last' van, dus is er geen verschil.
Kloptquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortom: Als je toetsenbord en muis gewend b ent met een FPS dan zul je heeel moeilijk wennen aan FPS met een controller...
Ik heb altijd een playstation gehad en vind die toch betere controllers hebben dan de xbox...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
De xbox controller vind ik op zich nog best goed, alleen als het op snel draaien aankomt enzo dan is het kansloos vergeleken met muis
Ik ondervind altijd maar een vervelend verschil met de controllers... Het pookje op de playstation controller kan ik met geen mogelijkheid gebruiken en bij de xbox zit het voor mij exact op de juiste plekquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd een playstation gehad en vind die toch betere controllers hebben dan de xbox...
het zit wat logischer in elkaar qua lokatie van de knoppen...
Vreemd, ik heb het exact andersomquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ondervind altijd maar een vervelend verschil met de controllers... Het pookje op de playstation controller kan ik met geen mogelijkheid gebruiken en bij de xbox zit het voor mij exact op de juiste plek
Hoeveel was je voor die 4 films kwijt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
Gister een aantal films gescoord bij FRS die ik al een tijdje op mijn lijstje had. O.a. Soylent Green, Das Kabinett des Doktor Caligari, Metropolis en Fanny och Alexander. Ben benieuwd,.
54 euro voor in totaal 7 films. Ik was op m'n werk toen ik dat postte dus ik wist niet precies meer wat ik had, maar de stapel ligt nu naast me:quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel was je voor die 4 films kwijt?
Deze week ook Metropolis gescoordquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
54 euro voor in totaal 7 films. Ik was op m'n werk toen ik dat postte dus ik wist niet precies meer wat ik had, maar de stapel ligt nu naast me:
[ afbeelding ]
En die komen er niet als er geen Dopekoe isquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Baszh het volgende:
Ik denk het niet zonder enige hints of meer pics
Zo mooi is het buiten nou ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef picodealion het volgende:
Ja kom zeg, iedereen zit lekker buiten natuurlijk.
Ja,maar het kan altijd beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef picodealion het volgende:
Nu is het bijna donker idd, maar het was de hele dag toch heerlijk weer.
Internet verslaafd misschien niet, maar wel film verslaafdquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Zoals hier dus, al heb ik de hele dag gewerkt.
En gelukkig dat het hier op FMT vandaag stil lag, dat betekent dat men hier toch niet zo internet-verslaafd is als soms lijkt.
Bij mij begint het ook te komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Internet verslaafd misschien niet, maar wel film verslaafd
Teminste...ik wel
Okquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, valt erg mee. Gemiddeld één per dag.
Dat is behoorlijk veel per maand ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok
Ik kijk er minimaal 1 per dag en uuuuuhh 10-15 per week
Ja sommige films vliegen voorbij, en andere ja dan ga je steeds kijken hoever de film is (teminste ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk veel per maand ja.
Soms die films die echt tergend langzaam zijn, daar zie ik echt tegenop. Vandaag C'era una volta il West gezien, en die film mocht van mij nog veel langer duren, zo snel ging het voorbij.
Ja, vond hem echt meesterlijk. Direct in mijn top 10 (en misschien wel top 5).quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef Sands het volgende:
C'era una volta il West = een geweldige film
Deze week heb ik die film ook geprobeerd te kijken, heb hem halverwege afgezet. Is toch even wennen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
Gister Metropolis gezien. Ik merk dat ik toch moeite heb mijn aandacht bij stille films te houden. Lekker een jointje erbij helpt dan wel merk ik, sta ik er toch net iets meer voor open.
Hij staat bij mij net buiten mijn top 10quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, vond hem echt meesterlijk. Direct in mijn top 10 (en misschien wel top 5).
Ja mijn aandacht zwakt ook wat af bij stomme films, maar als je gewoon blijft kijken kan je aangenaam verrast wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
Gister Metropolis gezien. Ik merk dat ik toch moeite heb mijn aandacht bij stille films te houden. Lekker een jointje erbij helpt dan wel merk ik, sta ik er toch net iets meer voor open.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Gisteren eindelijk Singin' in the Rain gezienVond hem nog best meevallen op een paar stukjes nagelaten. Het hele Broadway-stuk was iets teveel van het goede xD.
Wist je al dat het een anti climax zou worden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
Vandaag heb ik Monty Python and the Holy Grail eindelijk afgekeken (het was de derde poging). Het einde was een anticlimax, maar verder wel vermakelijk.
Ik denk dat ik zo nog maar een film opzet, nu ik in the mood ben. Heb er normaal gesproken geen tijd voor of gewoon geen zin in.
Holy Grail vond ik niks aan, Life of Brian is wel erg leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wist je al dat het een anti climax zou worden?
Ik moet deze nog zien, maar heb niet zoveel met dit soort humor, en de setting al helemaal niet.
Het einde van Life of Brain is leuk...maar de restquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Holy Grail vond ik niks aan, Life of Brian is wel erg leuk.
Nee, maar ik had wel verwacht dat ze heus niet het raadsel van de Graal zouden oplossen. Maar dit einde was wel echt te flauw.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:33 schreef Robby87 het volgende:
Wist je al dat het een anti climax zou worden?
Nosferatu was een lange zit ja. Komend weekend Dr. Caligari maar eens proberen. Doordeweeks blowen bleek niet zo'n goed plan, dus stomme films bewaar ik voor de vrijdagavondquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij staat bij mij net buiten mijn top 10
Heel veel films met muziek van Ennio Morricone staan hoog bij mijn toppers.
Zijn muziek tilt goede films naar geweldige films toe (teminste voor mij)
[..]
Ja mijn aandacht zwakt ook wat af bij stomme films, maar als je gewoon blijft kijken kan je aangenaam verrast wordenof je valt in slaap bij Nosferatu...zoals ik
Dr. Caligari vond ik dan wel weer erg goed.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nosferatu was een lange zit ja. Komend weekend Dr. Caligari maar eens proberen. Doordeweeks blowen bleek niet zo'n goed plan, dus stomme films bewaar ik voor de vrijdagavond.
Ik heb alle Monty Python films in de bioscoop gezien, vlak na hun release.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Het einde van Life of Brain is leuk...maar de rest
Holy Grail is van 1975. Ben jij al zó oud?!quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb alle Monty Python films in de bioscoop gezien, vlak na hun release.
Vreemd, zo gruwelijk vond ik het allemaal niet. Ja, die brandblusser was niet erg fijn, maar op zich kon ik er prima tegen. Ik denk dat ik zo maar even Antichrist opzet dan.quote:Op maandag 4 april 2011 08:57 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Irreversible verschrikkelijk, het bleef maar door en door en door gaan. Elke scene was 3x te lang. Maar wat betreft de twee gruwelijke scene's, die bleven toch wel een tijdje in mijn hoofd zitten, net als (vooral) de laatste 20 minuten van Antichrist.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef picodealion het volgende:
Puur om even te laten zien dat je stoerder bent he?
Noem eens een film.quote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik word (helaas, kind van mijn generatie) zelden ongemakkelijk van beelden. Wel van een sfeer.
Verne Troyer had ook gekund. Of nee, dat is dan weer te makkelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde er ook nog Clooney, Pitt, DiCaprio, Pacino, Nicholson en zo tussen zetten, maar die waren allemaal even lang als een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |