Een muis is wat nauwkeuriger dan een joystick, maar als je met z'n allen online speelt op bijv. de Xbox heb je daar allemaal 'last' van, dus is er geen verschil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
First-person shooters lijken me ook beter te doen op een PC. Of valt dat tegenwoordig wel mee?
Kortom: Als je toetsenbord en muis gewend b ent met een FPS dan zul je heeel moeilijk wennen aan FPS met een controller...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Een muis is wat nauwkeuriger dan een joystick, maar als je met z'n allen online speelt op bijv. de Xbox heb je daar allemaal 'last' van, dus is er geen verschil.
Kloptquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortom: Als je toetsenbord en muis gewend b ent met een FPS dan zul je heeel moeilijk wennen aan FPS met een controller...
Ik heb altijd een playstation gehad en vind die toch betere controllers hebben dan de xbox...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
De xbox controller vind ik op zich nog best goed, alleen als het op snel draaien aankomt enzo dan is het kansloos vergeleken met muis
Ik ondervind altijd maar een vervelend verschil met de controllers... Het pookje op de playstation controller kan ik met geen mogelijkheid gebruiken en bij de xbox zit het voor mij exact op de juiste plekquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd een playstation gehad en vind die toch betere controllers hebben dan de xbox...
het zit wat logischer in elkaar qua lokatie van de knoppen...
Vreemd, ik heb het exact andersomquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ondervind altijd maar een vervelend verschil met de controllers... Het pookje op de playstation controller kan ik met geen mogelijkheid gebruiken en bij de xbox zit het voor mij exact op de juiste plek
Hoeveel was je voor die 4 films kwijt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
Gister een aantal films gescoord bij FRS die ik al een tijdje op mijn lijstje had. O.a. Soylent Green, Das Kabinett des Doktor Caligari, Metropolis en Fanny och Alexander. Ben benieuwd,.
54 euro voor in totaal 7 films. Ik was op m'n werk toen ik dat postte dus ik wist niet precies meer wat ik had, maar de stapel ligt nu naast me:quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel was je voor die 4 films kwijt?
Deze week ook Metropolis gescoordquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
54 euro voor in totaal 7 films. Ik was op m'n werk toen ik dat postte dus ik wist niet precies meer wat ik had, maar de stapel ligt nu naast me:
[ afbeelding ]
En die komen er niet als er geen Dopekoe isquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Baszh het volgende:
Ik denk het niet zonder enige hints of meer pics
Zo mooi is het buiten nou ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef picodealion het volgende:
Ja kom zeg, iedereen zit lekker buiten natuurlijk.
Ja,maar het kan altijd beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef picodealion het volgende:
Nu is het bijna donker idd, maar het was de hele dag toch heerlijk weer.
Internet verslaafd misschien niet, maar wel film verslaafdquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Zoals hier dus, al heb ik de hele dag gewerkt.
En gelukkig dat het hier op FMT vandaag stil lag, dat betekent dat men hier toch niet zo internet-verslaafd is als soms lijkt.
Bij mij begint het ook te komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Internet verslaafd misschien niet, maar wel film verslaafd
Teminste...ik wel
Okquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, valt erg mee. Gemiddeld één per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |