Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse is een erg sterke documentaire of het maken en schieten van de film. Onthullend en soms zelfs onthutsend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
De sequentie waarbij Millard voor het eerst bij Kurtz aankwam stond ik echt te genieten van het gebruik van licht, doordat je deze persoon niet goed kunt peilen (in lijn met de film).
Wat ik dan weer leuk vond om achteraf te lezen is dat Marlon Brando zoveel was aangekomen dat hij op een bepaalde manier belicht was, zodat je zijn gehele lichaam niet zag.
Ja, heb dat korte boekje van Conrad. Nog niet gelezen overigens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse is een erg sterke documentaire of het maken en schieten van de film. Onthullend en soms zelfs onthutsend.
Die novelle van Conrad is ook zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, heb dat korte boekje van Conrad. Nog niet gelezen overigens.
- die docu ook eens checken dan -
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is 15 jaar geleden dat ik 'm heb gezien, ik weet enkel nog dat ik 'm buitengewoon saai vond, met een nasmaak die ervoor heeft gezorgd dat ik 'm nu nog altijd niet opnieuw hoef te zien. Heb ik bijvoorbeeld ook met Lawrence of Arabia. In beide gevallen ook met hoofdrolspelers die me totaal niet wisten te overtuigen in die rol.
Patch vergeet dat hij tig keer meer weet over die animatiefilms dan de restquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Gillingham het volgende:
Hoe komt Patch erbij dat Sands makkelijke vragen stelt?
De animatievragen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Gillingham het volgende:
Hoe komt Patch erbij dat Sands makkelijke vragen stelt?
Mijn excuses. Als we elkaar ooit ontmoeten, dan zullen we iets anders moeten doen dan samen film kijken.quote:
Ik heb al heel lang niet meer gesjoeld. December 2006 voor het laatst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn excuses. Als we elkaar ooit ontmoeten, dan zullen we iets anders moeten doen dan samen film kijken.
Waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze wordt nooit geraden ben ik bang. Een animatie film...ok, maar ook nog een korte animatiefilm.
Animatiefilms kunnen niet kort genoeg duren. Nah, zit ook wel mooi spul tussen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze wordt nooit geraden ben ik bang. Een animatie film...ok, maar ook nog een korte animatiefilm.
Misschien moeten we hornussen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gesjoeld. December 2006 voor het laatst.
Golf voor Zwitserse boeren?!quote:
Ben ik wel benieuwd naar, dat is toch een smerige film?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef picodealion het volgende:
Soylent Green was best een prima film.
Nee helemaal niet. Gewoon een prima dystopische sci-fi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Golf voor Zwitserse boeren?!
't Ziet er best gevaarlijk uit ook. Ik heb ooit al iemand bijna de kop ingeslagen met een squashracket.
Lijkt me niet verstandig dus.
[..]
Ben ik wel benieuwd naar, dat is toch een smerige film?
Deze ken je wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mijn geschiedeniskennis is niet zo goed, zo veel revoluties ken ik niet.
Dus ook voor mij bedtijd.
Hij gaat tot 122, ik had er slechts 65 goed, nu slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet hoe eindeloos die quiz is, maar ik stopte bij 29-10.
Ondertussen is de pc ook al 3 keer vastgelopen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Dopekoe het volgende:
Sjesus..... Ik kom er net achter dat ik al sinds 2002 hieraan meedoe![]()
Fok! Movie Trivia II
Ikzelf niet, maar verspeelde 2 lettersquote:
Nooit van die spaanse naam gehoordquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oftewel El Maquinista
victorinox+1
Huidige stand april 2011:
1 Gillingham
1 ShaoliN
1 Michelangelo2
1 Asap
1 SamuelofSEK
1 picodealion
1 victorinox
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
The machinist is toch met Christian Bale die daarvoor extreem veel afgevallen was ?
heb hem nooit gezien....quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Deze vraag is toch niet stiekem weer The Machinist, wel?
Daar heb ik er nog best veel van, heb veel aantal klassiekers die in mijn tijd vallen ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik wel 'm nog wel een keertje kijken.
Gadver, Scarface vond ik echt een verschrikkelijk stomme film.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog best veel van, heb veel aantal klassiekers die in mijn tijd vallen ook nog nooit gezien
Weet er wel het eea van af enzo maar nooit echt gezien, zoals Scarface
Weet dat Tony Montana de hoofdrol is (gespeeld door Al Pacino) en waar die in grote lijnen over gaat, maar heb nog geen enkel bewegend beeld gezien terwijl ik hem wel op dvd heb....
Ook pas een paar maanden geleden voor het eerst the shawshank redemption gezien.... Beetje spijt dat ik hem niet eerder heb bekeken
Geen idee, maar het is wel een klassiekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gadver, Scarface vond ik echt een verschrikkelijk stomme film.
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijkquote:
Hier beidequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijk
Een echte gamer heeft alles in huis denk ik, maar zelf ben ik van het console gaming, puur omdat het goedkoper is, toegankelijker en ik geen zin heb om elk half jaar nieuwe hardware te kopen
Gelijk heb je, mijn pc draait ook weinig nieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijk
Een echte gamer heeft alles in huis denk ik, maar zelf ben ik van het console gaming, puur omdat het goedkoper is, toegankelijker en ik geen zin heb om elk half jaar nieuwe hardware te kopen
Tja, die moeten ook gezien worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een klassieker
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, die moeten ook gezien worden.
Gister een aantal films gescoord bij FRS die ik al een tijdje op mijn lijstje had. O.a. Soylent Green, Das Kabinett des Doktor Caligari, Metropolis en Fanny och Alexander. Ben benieuwd,.
Daar zit wel wat moois tussen. Vooral Fanny och Alexander. Heb je de lange versie van een uur of vijf? Hoop het wel voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:16 schreef picodealion het volgende:
Ohja, en Revolver. Ik begin Jason Statham behoorlijk zat te worden, maar Guy Ritchie films zijn meestal erg prima (op Sherlock Holmes na).
Nou heb ik op m'n ps3 een stuk of 10 games maar de enige die ik speel is Fifa 10quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gelijk heb je, mijn pc draait ook weinig nieuws
Ik ga daar heel slecht in zijn, ik weet weinig van nieuwe gamesquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef Dopekoe het volgende:
Is het niet een idee om ook een Fok! game trivia te starten ?
Dat zijn details, ik weet ook niet veel van nieuwe gamesquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga daar heel slecht in zijn, ik weet weinig van nieuwe games
Ik was vroeger ook een PES'er, maar ben weer overgestapt naar FIFA in 2009quote:
Ik heb fifa 2010 weleens kort geprobeerd, maar het nodigt me niet echt uit om meer dan 1 standaard speelstijl te spelen. Dus snel weer opgegevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een PES'er, maar ben weer overgestapt naar FIFA in 2009
PC for life! Starcraft 2 & World of Warcraft (hoewel ik dat al een tijd niet meer doe ivm tijd)quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb fifa 2010 weleens kort geprobeerd, maar het nodigt me niet echt uit om meer dan 1 standaard speelstijl te spelen. Dus snel weer opgegeven
FPS kun je doen op een console maar op een PC is het een stuk natuurlijker, jaren en jaren Quake2 online gespeeld op de PC en ook ff een FPS op de console daarna gedaan maar op de PC is het toch wat makkelijker spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
First-person shooters lijken me ook beter te doen op een PC. Of valt dat tegenwoordig wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |