Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse is een erg sterke documentaire of het maken en schieten van de film. Onthullend en soms zelfs onthutsend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
De sequentie waarbij Millard voor het eerst bij Kurtz aankwam stond ik echt te genieten van het gebruik van licht, doordat je deze persoon niet goed kunt peilen (in lijn met de film).
Wat ik dan weer leuk vond om achteraf te lezen is dat Marlon Brando zoveel was aangekomen dat hij op een bepaalde manier belicht was, zodat je zijn gehele lichaam niet zag.
Ja, heb dat korte boekje van Conrad. Nog niet gelezen overigens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse is een erg sterke documentaire of het maken en schieten van de film. Onthullend en soms zelfs onthutsend.
Die novelle van Conrad is ook zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, heb dat korte boekje van Conrad. Nog niet gelezen overigens.
- die docu ook eens checken dan -
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is 15 jaar geleden dat ik 'm heb gezien, ik weet enkel nog dat ik 'm buitengewoon saai vond, met een nasmaak die ervoor heeft gezorgd dat ik 'm nu nog altijd niet opnieuw hoef te zien. Heb ik bijvoorbeeld ook met Lawrence of Arabia. In beide gevallen ook met hoofdrolspelers die me totaal niet wisten te overtuigen in die rol.
Patch vergeet dat hij tig keer meer weet over die animatiefilms dan de restquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Gillingham het volgende:
Hoe komt Patch erbij dat Sands makkelijke vragen stelt?
De animatievragen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Gillingham het volgende:
Hoe komt Patch erbij dat Sands makkelijke vragen stelt?
Mijn excuses. Als we elkaar ooit ontmoeten, dan zullen we iets anders moeten doen dan samen film kijken.quote:
Ik heb al heel lang niet meer gesjoeld. December 2006 voor het laatst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn excuses. Als we elkaar ooit ontmoeten, dan zullen we iets anders moeten doen dan samen film kijken.
Waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze wordt nooit geraden ben ik bang. Een animatie film...ok, maar ook nog een korte animatiefilm.
Animatiefilms kunnen niet kort genoeg duren. Nah, zit ook wel mooi spul tussen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze wordt nooit geraden ben ik bang. Een animatie film...ok, maar ook nog een korte animatiefilm.
Misschien moeten we hornussen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gesjoeld. December 2006 voor het laatst.
Golf voor Zwitserse boeren?!quote:
Ben ik wel benieuwd naar, dat is toch een smerige film?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef picodealion het volgende:
Soylent Green was best een prima film.
Nee helemaal niet. Gewoon een prima dystopische sci-fi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Golf voor Zwitserse boeren?!
't Ziet er best gevaarlijk uit ook. Ik heb ooit al iemand bijna de kop ingeslagen met een squashracket.
Lijkt me niet verstandig dus.
[..]
Ben ik wel benieuwd naar, dat is toch een smerige film?
Deze ken je wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mijn geschiedeniskennis is niet zo goed, zo veel revoluties ken ik niet.
Dus ook voor mij bedtijd.
Hij gaat tot 122, ik had er slechts 65 goed, nu slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet hoe eindeloos die quiz is, maar ik stopte bij 29-10.
Ondertussen is de pc ook al 3 keer vastgelopen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Dopekoe het volgende:
Sjesus..... Ik kom er net achter dat ik al sinds 2002 hieraan meedoe![]()
Fok! Movie Trivia II
Ikzelf niet, maar verspeelde 2 lettersquote:
Nooit van die spaanse naam gehoordquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oftewel El Maquinista
victorinox+1
Huidige stand april 2011:
1 Gillingham
1 ShaoliN
1 Michelangelo2
1 Asap
1 SamuelofSEK
1 picodealion
1 victorinox
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
The machinist is toch met Christian Bale die daarvoor extreem veel afgevallen was ?
heb hem nooit gezien....quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Deze vraag is toch niet stiekem weer The Machinist, wel?
Daar heb ik er nog best veel van, heb veel aantal klassiekers die in mijn tijd vallen ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik wel 'm nog wel een keertje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |