quote:
jij bent al lang blij als je iemand mag geven ongeacht de looks denk ikquote:
okquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent al lang blij als je iemand mag geven ongeacht de looks denk ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef muzas het volgende:
Je bent een leuk wijf! Volgende keer je tieten in je kleren houden
Jo! Heb je een hint?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
Saai feest nu zonder aafke!Aafke meis, vindt het jammer dat je er uit bent! Er had een andere egoistische trut uit moeten gaan, je weet wel wie.
ze komt dus terugquote:
eensch. Snap niet dat de makers ervoor hebben gekozen Joanna 'Mine!' Verweijen erin te houden.quote:
Ook ik sluit me hierbij aan. Aaf je bent 'n topperquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:04 schreef Gia het volgende:
De leukste van de dames eruit. Heel jammer. Maar welkom op Fok.
Zit 'n knopje op je tv .... en ook streams kun je uitzetten. Maar wss moeilijk te vinden door de PUSSS in je eigen ogen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef eefjeenjayden het volgende:
whuahahhahahaha dommme aaafke mevrouw PUSSS blehh ben blij dat je uit mijn beeld bent zonde van me ogen
Je zit in het verkeerde topic ... Als je over MOnique wilt kletsen moet je hier zijn:quote:
Dat is MO d'r geheimquote:
doe 's voor de lol alsof je ouder bent dan 7?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef eefjeenjayden het volgende:
whuahahhahahaha dommme aaafke mevrouw PUSSS blehh ben blij dat je uit mijn beeld bent zonde van me ogen
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic ... Als je over MOnique wilt kletsen moet je hier zijn:
De deelnemers: Monique Pisters (30) #2
Mijn avatar = Monique ... in haar gepelde uiquote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?
Maar aan jou avatar te zien kick je er op.
Net als Mo dus, maar dan met slipje aan?quote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?
Nu wel.quote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mijn avatar = Monique ... in haar gepelde ui![]()
Ik bedoel maar
![]()
P.S........... heb je het topic van monique gelezen?
Aafke heeft nooit haar flamoes getoond .... altijd d'r onderbroekje aan ( dus MET slipje)quote:Op maandag 4 april 2011 11:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nu wel.
Maar Aafke staat dagelijks in der blote reet en zij is volgens jou een topper. En bij Monique gaat een keer der jurkje omhoog en dat is ineens een ramp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |