quote:
jij bent al lang blij als je iemand mag geven ongeacht de looks denk ikquote:
okquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij bent al lang blij als je iemand mag geven ongeacht de looks denk ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef muzas het volgende:
Je bent een leuk wijf! Volgende keer je tieten in je kleren houden
Jo! Heb je een hint?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
Saai feest nu zonder aafke!Aafke meis, vindt het jammer dat je er uit bent! Er had een andere egoistische trut uit moeten gaan, je weet wel wie.
ze komt dus terugquote:
eensch. Snap niet dat de makers ervoor hebben gekozen Joanna 'Mine!' Verweijen erin te houden.quote:
Ook ik sluit me hierbij aan. Aaf je bent 'n topperquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:04 schreef Gia het volgende:
De leukste van de dames eruit. Heel jammer. Maar welkom op Fok.
Zit 'n knopje op je tv .... en ook streams kun je uitzetten. Maar wss moeilijk te vinden door de PUSSS in je eigen ogen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef eefjeenjayden het volgende:
whuahahhahahaha dommme aaafke mevrouw PUSSS blehh ben blij dat je uit mijn beeld bent zonde van me ogen
Je zit in het verkeerde topic ... Als je over MOnique wilt kletsen moet je hier zijn:quote:
Dat is MO d'r geheimquote:
doe 's voor de lol alsof je ouder bent dan 7?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef eefjeenjayden het volgende:
whuahahhahahaha dommme aaafke mevrouw PUSSS blehh ben blij dat je uit mijn beeld bent zonde van me ogen
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic ... Als je over MOnique wilt kletsen moet je hier zijn:
De deelnemers: Monique Pisters (30) #2
Mijn avatar = Monique ... in haar gepelde uiquote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?
Maar aan jou avatar te zien kick je er op.
Net als Mo dus, maar dan met slipje aan?quote:Op maandag 4 april 2011 11:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is toch de gene waarvan der reet de hele tijd in beeld kwam omdat ze te korte jurkjes aan had?
Nu wel.quote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mijn avatar = Monique ... in haar gepelde ui![]()
Ik bedoel maar
![]()
P.S........... heb je het topic van monique gelezen?
Aafke heeft nooit haar flamoes getoond .... altijd d'r onderbroekje aan ( dus MET slipje)quote:Op maandag 4 april 2011 11:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nu wel.
Maar Aafke staat dagelijks in der blote reet en zij is volgens jou een topper. En bij Monique gaat een keer der jurkje omhoog en dat is ineens een ramp?
LOLzzzz je zit in het verkeerde topic ... maarehhhh na de SL waren de schaapies verdwenen.quote:
Dat je Aafke leuker dan Monique vindt is natuurlijk aan jou. Maar ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt dat 1 keer het jurkje van Monique omhoog is gegaan. Het gaat jou er echt alleen om dat Aafke altijd een string aan had en Monique dat niet had?quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Aafke heeft nooit haar flamoes getoond .... altijd d'r onderbroekje aan ( dus MET slipje)
En Ja aafke is zeker 'n topper, niet zo schijnheilig en achterbaks als mo. Ze wou aafke nog even een mes in de rug steken...... met ik ben géén aafke om vervolgens iedereen te laten genieten van haar druipgrot.
Dus er zit wel wat meer achter .....
aafke is zoals ze is, what you see is what you get, een lekker feestbeest met het hart op de goede plaats.
Ik heb van Mo wel meer bloot gezien, ook haar tieten. En nu van de week haar flamoes en ook d'r blote kont ....en met bloot bedoel ik bloot. (en dat was niet op dezelfde dag van de blote flamoes.)quote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat je Aafke leuker dan Monique vindt is natuurlijk aan jou. Maar ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt dat 1 keer het jurkje van Monique omhoog is gegaan. Het gaat jou er echt alleen om dat Aafke altijd een string aan had en Monique dat niet had?
Was Aafke ook niet de gene die haar tieten uit der truitje haalde?
Is daarom gewoon veel meer van toepassing op MOquote:
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 4 april 2011 12:48 schreef Flow3r het volgende:
wat een gezeik![]()
Mensen die met hun hoofd op tv komen krijgen commentaar, mensen die anoniem op een forum zitten niet, tis maar waar je voor kiest.
Wij hoeven ons hier niet te verdedigen voor wat we vinden.
Aafkes tieten floepten er uit inderdaad, dat zie je overal op het strand , blote borsten , nou en?
Monique wilde Aafke belachelijk maken door een 'Aafke te doen' zoals ze het zelf noemde (Aafke maakte immers vele koprollen in het huis? ), alleen moest Monique weer zo nodig zonder broekje over de bank heen rollen![]()
Bovendien vraagt Monique om zulk commentaar door haar gedrag, ze wéet donders goed dat er camera's op haar staan en dat niet iedereen zo vrij is als zij, er zijn genoeg mensen die nog wel normen en waarden hebben lol.,, een blote tiet is nog te vergeven; vertellen dat je een ei in je hol had tijdens de sex,je bed onder hebt gescheten, vriendjes over je heen pissen als ze boos zijn, in het volle licht gaat neuken en aan je medebewoners vraagt of ze effe op de gang willen wachten tot je klaar bent, zeker als 1 van je medebewoners net vervelend nieuws heeft gehad gewoon vragen of het goed is dat je effe gaat neuken?? ligt te kotsen in je bed, zelden een douche neemt, , roddelt achter andermans rug en manipuleert, jankt 3 dagen lang als ze haar zin niet krijgt,verpest de laatste avond van anderen met haar gruwelijke egoisme , etc.... moet allemaal kunnen maar het ALLER mooiste aan Monique is nog wel dat ze tránen met tuiten huilt als haar ouders zien hoe ze wordt neergezet in het programma , alsof ze dat niet zelf in de hand heeft, muhahahahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mootje mag nog lang niet naar huis, ben zooo benieuwd wat ze nog meer in petto heeft
Haha, oke fijn voor jou. Maar hij blijft net zo goed van toepassing op Aafke.quote:Op maandag 4 april 2011 12:44 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik heb van Mo wel meer bloot gezien, ook haar tieten. En nu van de week haar flamoes en ook d'r blote kont ....en met bloot bedoel ik bloot. (en dat was niet op dezelfde dag van de blote flamoes.)
[..]
Is daarom gewoon veel meer van toepassing op MO
wtf!quote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef Flow3r het volgende:
voor de liefhebber, van Mootje
[ link | afbeelding ]
Na een week waarin ze de boel vanaf de zijlijn kon bekijken zal ze inderdaad best wijzer zijn geworden. Verder was Aafke ook niet de kwaadste in het huis. Eerder een gangmaker.quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
wtf!Loopt die daar altijd in haar blote vleesvlinder rond?
![]()
Aafke vond ik ook een aardige meid. Alleen jammer dat ze de groep op zat te stoken tegen Gerard maar ik neem aan dat zij nu ook beseft wie er de echte vuilakken zijn.
jij kijkt niet he?quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na een week waarin ze de boel vanaf de zijlijn kon bekijken zal ze inderdaad best wijzer zijn geworden. Verder was Aafke ook niet de kwaadste in het huis. Eerder een gangmaker.
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef fathank het volgende:
Ik lees van alles over tetten hier maar ik zie ze niet. Wat gaat er verkeerd?
Gewoon lekker dom om je heen blaten dusquote:Op maandag 4 april 2011 12:48 schreef Flow3r het volgende:
wat een gezeik![]()
Mensen die met hun hoofd op tv komen krijgen commentaar, mensen die anoniem op een forum zitten niet, tis maar waar je voor kiest.
Wij hoeven ons hier niet te verdedigen voor wat we vinden.
Dat doe jij toch met je gespamquote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Aafke heeft nooit haar flamoes getoond .... altijd d'r onderbroekje aan ( dus MET slipje)
En Ja aafke is zeker 'n topper, niet zo schijnheilig en achterbaks als mo. Ze wou aafke nog even een mes in de rug steken...... met ik ben géén aafke om vervolgens iedereen te laten genieten van haar druipgrot.
Jurien en guido zijn hier geweest, de rest heeft zich hier volgens mij niet vertoont, geef ze eens ongelijkquote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef Nyce het volgende:
Maar zitten alle ex-bewoners nou op Fok of zijn dit gewoon loze topics?
LOLzzzzz misschien kan MO dan wat van aaf lenenquote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef Nyce het volgende:
[..]
Haha, oke fijn voor jou. Maar hij blijft net zo goed van toepassing op Aafke.
Wat pc eend zegt ... tot nu toe jurien en Guido.quote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef Nyce het volgende:
Maar zitten alle ex-bewoners nou op Fok of zijn dit gewoon loze topics?
Mijn UI heb ik als statement.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |