daar heb ik in foobar2k ook wel eens last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
Opnemen? Je bedoelt broadcasten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbij
Geen last van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
nee radio uitzending opnemenquote:
Ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Ow en voor wie het gemist heeft: ik draai straks om 23:00 verzoekjes, dus PM maar
ik beloof alleen niet dat ik het draaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken
doet dragems geen verzoekjes ?
hammond is baasquote:
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef dragems het volgende:
[..]
ik beloof alleen niet dat ik het draai
hahaha nee heb er zelf ook vaak last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
ah,oke ... zelfde probleem nu dus... gelukkig hoef ik niet te lulle op ONZ-Radioquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha nee heb er zelf ook vaak last van
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankledenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
Danku!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankleden
mic wil ff nietquote:
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.quote:
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
neusspray is lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
doen we samen een dansje Knetterquote:
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gadver. Ik gebruik zelf een zoutoplossing als het erg is. Dat is niet verslavendquote:
* Knetterkrankjorum doet een dansje met carooltjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doen we samen een dansje Knetter![]()
Tjeesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
TjeesIk snap niet hoe je verslaafd kan raken aan neusspray, overigens. Maar goed.
Wellus.quote:
Nooit geweten dat je dr verslaafd aan kon raken....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.
Ja, dat weet ik. Daarom moet je het ook niet langer gebruiken dan aanbevolen. Mensen die dat wel doen vind ik dom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook. Neusspray is troep. Zoutoplossing is beter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?
Klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?
Ik las dat jij je hand hebt weten te leggen op Hel en Verdoemenisquote:
ja duh ik draaiquote:
Dit nummer is iig goed, de rest ga ik me niet over uit laten :-)quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Maar ik moet echt slapen. Fijne avond en tot morgen![]()
Weltrusten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Ik ben er aan verslaafd geweest tot ik aan mijn neus geopereerd werd en een hartstilstand kreeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm quote knop was weg, maar neusspray kan verslavend zijn
Ken zon domme neusspray junk... de muts...
Maar niet de gewone!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dat jij je hand hebt weten te leggen op Hel en Verdoemenis
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Nieuwe batterij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
godver krijg de muis niet meer aan het werken
Heb je er niet eentje met een staartje liggen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
das vervelendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
al gedaanquote:
Kaas geven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
Misschien zit de + aan de verkeerde kantquote:
nee lampjes branden allemaal en zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Misschien zit de + aan de verkeerde kant
ik weet nog niet of ik nog meer verzoekjes ga doenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik nog meer verzoekjes ga doen
quote:
goede kans op jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Jezus_Christus. het volgende:
3FM gaat dit binnenkort kapot draaien?
denk het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Jezus_Christus. het volgende:
3FM gaat dit binnenkort kapot draaien?
quote:
past net niet helemaal in de programmeringquote:
zit wat in, maar die mongool van een giel belen met z'n "underground" muziek zal het wel weer op het laatste moment verneukenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
past net niet helemaal in de programmering
Doe dat dan ook niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik tune weer in en gelijk buffer
hahaha giel is niet underground. hij heeft ook maar te draaien wat hem gezegd wordquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
zit wat in, maar die mongool van een giel belen met z'n "underground" muziek zal het wel weer op het laatste moment verneuken
hoiquote:
Dat weten wij ja. maar zo probeert ie regelmatig over te komen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha giel is niet underground. hij heeft ook maar te draaien wat hem gezegd word
Heyquote:
Haiquote:
"Op maandag 4 april om 13:00 uur gaan de eerste 2500 Defqon.1 Extended kaarten al in de verkoop. Op zaterdag 9 april start om 13:00 uur de kaartverkoop voor Defqon.1 Festival. Hier vind je de nodige informatie over de kaartverkoop. Tickets zijn alleen online te koop."quote:
Tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
"Op maandag 4 april om 13:00 uur gaan de eerste 2500 Defqon.1 Extended kaarten al in de verkoop. Op zaterdag 9 april start om 13:00 uur de kaartverkoop voor Defqon.1 Festival. Hier vind je de nodige informatie over de kaartverkoop. Tickets zijn alleen online te koop."
Ik weet het man, zal met 20 browsers moeten proberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
"Op maandag 4 april om 13:00 uur gaan de eerste 2500 Defqon.1 Extended kaarten al in de verkoop. Op zaterdag 9 april start om 13:00 uur de kaartverkoop voor Defqon.1 Festival. Hier vind je de nodige informatie over de kaartverkoop. Tickets zijn alleen online te koop."
Neequote:
In ieder geval 2 kansen nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet het man, zal met 20 browsers moeten proberen
ja helaas welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef dragems het volgende:
ik weet niet wat het vandaag is. afgelopen 3 dagen is het al ruk
Je internetprovider met een dik end hout bewerken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef dragems het volgende:
ik weet niet wat het vandaag is. afgelopen 3 dagen is het al ruk
...luisteraars?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Bijna 1400 wat een bazen zijn jullie
Topicdeelquote:
oeh dan gaat het een avondje worden met heerlijke muziekjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zooow mijn verzoekjes voor symp zijn gedaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Bijna 1400 wat een bazen zijn jullie
We gaan nog laaang niet slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeh dan gaat het een avondje worden met heerlijke muziekjes
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
We gaan nog laaang niet slapen![]()
iig ik niet
ik wel. ik ben een oude man die rust nodig heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
iig ik niet
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
iig ik niet
Ahhh maar jij hebt een druk levenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wel. ik ben een oude man die rust nodig heeft
Jaaa ben heel gezellig hyper vandaagquote:
jupquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
Hoorde ik nou goed . . . C1000 Ice Tea kan thee-extracten bevatten?
Dus het hoeft nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
huh. zoek ff een betere versiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ben ik optijd voor vraag het Symphonic
live?quote:
Wat..quote:
dus niet het orgineelquote:
jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
Wie gaat er om 0.00? zie dat rooster leeg is.
Draakjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
Jij dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
2 zielen 1 gedachtequote:
Ik dacht het ook, zonder jullie momentje te willen verstoren hoor...quote:
live is niet het orgineelquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel, en het was inderdaad een live versie
zal ik anders net als van de week doorgaan tot 0:30, ik heb nog wat in de wacht staanquote:
nu ben ik geen kattenliefhebber maar dit vind ik wel een beetje ver gaanquote:
ja ok. kon nog aan de stem horen dat het meer dan 25 jaar geleden wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het was wel een live versie uit 1974
kan ook, dan ga ik daarna welquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik anders net als van de week doorgaan tot 0:30, ik heb nog wat in de wacht staan
Leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik anders net als van de week doorgaan tot 0:30, ik heb nog wat in de wacht staan
Ik vind alles goed, zolang ik maar weet hoe laat draakje aan kanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
tot 0:30 symph
0:30 - 2:30 viro
heb ik dat zo juist?
ik ben niet vies van Hardrock hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van het hardere spul was, dus heb ik wat harders aangevraagd!
primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
heb ik dat zo juist?
En hardcore?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet vies van Hardrock hoor
Maar ik draai ook zomaar ABBA (mijn smaak ligt echt heel breed)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat valt wel buiten de boot voor mij
Mijn oren bloeden nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iedereen al oortampons?
Want ik weet nog niet wanneer, maar bloeden zullen jullie!
Ik ben blijquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb alleen niet genoteerd van wie wel verzoekje was, dus je hoort ze vanzelf voorbij komen dit keer
Luister je morgen vanaf 13:00?quote:
Ik denk dat jij dan nog wel blij wordt als ik ooit ga draaienquote:
Farewell blijft mijn favoriet, maar Ruska is ook erg goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan nog wel blij wordt als ik ooit ga draaien
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Symphonic, weet je zeker dat je Run Away niet hebt?
Ik begin al om 12 uurquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus waarschijnlijk wel
Mijn oren kunnen dat wel aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Symphonic, weet je zeker dat je Run Away niet hebt?
Ik ben vooral fan van de versies met zanger(es)quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Farewell blijft mijn favoriet, maar Ruska is ook erg goed.
Crap, dan kon je haar oren laten bloeden.quote:
ik ben benieuwd. neem je 't op? morgen moet ik overdag werken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iedereen al oortampons?
Want ik weet nog niet wanneer, maar bloeden zullen jullie!
Dat zal ik je niet aandoenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. neem je 't op? morgen moet ik overdag werken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
heb ik dat zo juist?
dat neophyte en rtc wat in draakje staat. is dat nou hardcore?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
Let op viro, eenmalig.
Ik vind hardcore veel minder extreem dan hardrock en bovendien vele malen mooier.
Ik heb hele enthousiaste oren, die houden van alles!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne waren wat minder enthousiast
stuur anders eens via DM/PM welk nr je in gedachten hebtquote:
Klapperen ze ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb hele enthousiaste oren, die houden van alles!
die van mij van echt heeeel veel, maar alles net nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb hele enthousiaste oren, die houden van alles!
o.a. jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat neophyte en rtc wat in draakje staat. is dat nou hardcore?
Ik wil vandaag lekker los gaan, dus veel remixen, turm up the bass, dance, misschien wel GOA & hardcorequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
Let op viro, eenmalig.
Ik vind hardcore veel minder extreem dan hardrock en bovendien vele malen mooier.
Hey tof!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Wie vroeg van de week ook alweer Ode to my car aan?
ik poosje trugquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Wie vroeg van de week ook alweer Ode to my car aan?
* mr-green doet mee dansenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet meezingen
nee nu de goeiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey tof!En nu niet die live versie he!
tss en ik zei hallo en krijg geen aparte halloquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss en ik zei hallo en krijg geen aparte hallo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Hierna de goeie versie van ode to my car
omdat je twents internet hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
godver, waarom krijg ik geen verbinding meer met de stream?
ja, en das donders snel, dus daar zit 't probleem nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je twents internet hebt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef ToT het volgende:
Piece of shit car! I got a piece of shit car!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
En hierna een niet zo voor de hand liggend nummer dat twee keer is aangevraagd door Knetter en Popje-popje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
En hierna een niet zo voor de hand liggend nummer dat twee keer is aangevraagd door Knetter en Popje-popje
quote:
Je hoort nu iig de muziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en das donders snel, dus daar zit 't probleem niet
Leuke muziek zelfs!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hoort nu iig de muziek
dat klopt, en dat is geweldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hoort nu iig de muziek
ik speelde hem vroeger met de bandquote:
Tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speelde hem vroeger met de band
Maar dan met een dikke vette solo erin
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Tangarine was van?
Maar die staat klaar
Forum Opties | |
---|---|