daar heb ik in foobar2k ook wel eens last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
Opnemen? Je bedoelt broadcasten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbij
Geen last van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
nee radio uitzending opnemenquote:
Ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Ow en voor wie het gemist heeft: ik draai straks om 23:00 verzoekjes, dus PM maar
ik beloof alleen niet dat ik het draaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken
doet dragems geen verzoekjes ?
hammond is baasquote:
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef dragems het volgende:
[..]
ik beloof alleen niet dat ik het draai
hahaha nee heb er zelf ook vaak last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
ah,oke ... zelfde probleem nu dus... gelukkig hoef ik niet te lulle op ONZ-Radioquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha nee heb er zelf ook vaak last van
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankledenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
Danku!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankleden
mic wil ff nietquote:
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.quote:
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
neusspray is lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
doen we samen een dansje Knetterquote:
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gadver. Ik gebruik zelf een zoutoplossing als het erg is. Dat is niet verslavendquote:
* Knetterkrankjorum doet een dansje met carooltjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doen we samen een dansje Knetter![]()
Tjeesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
TjeesIk snap niet hoe je verslaafd kan raken aan neusspray, overigens. Maar goed.
Wellus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |