daar heb ik in foobar2k ook wel eens last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Ik blijf het lastig vinden dat Winamp er steeds uit klapt bij het wisselen van DJ.
Opnemen? Je bedoelt broadcasten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb screamer radio. werk goed. met opnemen erbij
Geen last van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
nee radio uitzending opnemenquote:
Ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Ow en voor wie het gemist heeft: ik draai straks om 23:00 verzoekjes, dus PM maar
ik beloof alleen niet dat ik het draaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken
doet dragems geen verzoekjes ?
hammond is baasquote:
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef dragems het volgende:
[..]
ik beloof alleen niet dat ik het draai
hahaha nee heb er zelf ook vaak last vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
ah,oke ... zelfde probleem nu dus... gelukkig hoef ik niet te lulle op ONZ-Radioquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha nee heb er zelf ook vaak last van
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankledenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oh, nu je toch in het topic kijkt... jij nog tips om van verkoudheid af te komen ?
Danku!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neusspray, melk met honing, keelpastilles en warm aankleden
mic wil ff nietquote:
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.quote:
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
neusspray is lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees de instructies goed, neusspray is verslavend. Kamillethee is ook goed. Vitamine C.
doen we samen een dansje Knetterquote:
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gadver. Ik gebruik zelf een zoutoplossing als het erg is. Dat is niet verslavendquote:
* Knetterkrankjorum doet een dansje met carooltjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doen we samen een dansje Knetter![]()
Tjeesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic op Fok over neussprayverslaving. Sommige trolls zitten te zeiken over dat er blijkbaar een hele neussprayscene is waar ze nog niet van af wisten enzo. Darbij worden de "verslaafden" meteen watjes genoemd enzo.
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
TjeesIk snap niet hoe je verslaafd kan raken aan neusspray, overigens. Maar goed.
Wellus.quote:
Nooit geweten dat je dr verslaafd aan kon raken....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.
Ja, dat weet ik. Daarom moet je het ook niet langer gebruiken dan aanbevolen. Mensen die dat wel doen vind ik dom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je neusspray gebruikt, kan op een gegeven moment je neus chronisch dicht gaan zitten tenzij je het gebruikt.
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook. Neusspray is troep. Zoutoplossing is beter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?
Klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook dat tussenschot beschadigen door gebruik van neusspray?
Ik las dat jij je hand hebt weten te leggen op Hel en Verdoemenisquote:
ja duh ik draaiquote:
Dit nummer is iig goed, de rest ga ik me niet over uit laten :-)quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Maar ik moet echt slapen. Fijne avond en tot morgen![]()
Weltrusten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Ik ben er aan verslaafd geweest tot ik aan mijn neus geopereerd werd en een hartstilstand kreeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm quote knop was weg, maar neusspray kan verslavend zijn
Ken zon domme neusspray junk... de muts...
Maar niet de gewone!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dat jij je hand hebt weten te leggen op Hel en Verdoemenis
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Goede muziek
Nieuwe batterij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
godver krijg de muis niet meer aan het werken
Heb je er niet eentje met een staartje liggen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
das vervelendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
al gedaanquote:
Kaas geven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
Misschien zit de + aan de verkeerde kantquote:
nee lampjes branden allemaal en zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Misschien zit de + aan de verkeerde kant
ik weet nog niet of ik nog meer verzoekjes ga doenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik nog meer verzoekjes ga doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |