Doeiquote:
Hey Whiskeyquote:
quote:
KoenieMeloeniequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
Dappere kindjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voordat zijn kindjes hun mond durfden open te trekken, toen
ik hoop dat dit niet echt is...quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
Jaquote:
quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt op de ex van iemand die ik ken
zoon van 11: ja mamma ligt op zolder aan de pillen met een ander koppel en haar vriend en dan moet ik me maar vermaken en daarom ben ik om 3 uur 's nachts nog online...
die moeders moeten ze echt aanpakken
quote:
Dat is best knap gezien de situatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Ja ja ja doenquote:
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is best knap gezien de situatie
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppelquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik hoop dat dit niet echt is...
zeg dat wel zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn hele mooie en sterke kindjes die heel veel ellende hebben mee gemaakt en toch nog vrolijk kunnen doen
Wat fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knap van zequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagenquote:
Dat kind was zeker ook een ongelukje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel, en inmiddels heeft moeder alweer vriend nummer 2 (de man van dat koppel)
Denk dat meeten buiten maastricht de komende 3 jaar niet mogelijk zal zijnquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan doet jeugdzorg niets want hij krijgt voedsel en wordt niet geslagen
Ja maar jeugdzorgquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu voor dat Kindquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marijke kun jij een lijstje maken met degene die al geboekt hebben?quote:
Gelukkig stopt pappa niet met vechtenquote:
En ja, ik weet hetquote:
En ook handig die al zeker weten dat ze niet komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marijke kun jij een lijstje maken met degene die al geboekt hebben?![]()
Want Koen vraagt het volgens mij iedere avond aan iedereenen het is voor iedereen leuk om te weten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |