klopt, ALS ik kom is het ZEKER niet met slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik weet het gewoon nog niet ivm vaderdag... ook enzo
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie doen over 3 of 4 jaar toch ook nog wel aan meets hè?
eerst maar kijken wie er dan nog hier over is ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Als het goed is welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is dit echt de goede groepquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel:
hier ben ik actief, druk aanwezig noem maar op.
RL:
Ben ik heel gesloten. moet je me echt leren kennen wil ik los komen
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ALS ik kom is het ZEKER niet met slapen![]()
We maken je wel losquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel simpel:
hier ben ik actief, druk aanwezig noem maar op.
RL:
Ben ik heel gesloten. moet je me echt leren kennen wil ik los komen
Nijntje meetquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jou![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij naar meets mag doen we er speciaal eentje voor jou![]()
Sorry dat ik dan al wat anders hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggen![]()
quote:
Zeker relaxt, voel wel gelijk de verzuring.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe was het lopen?
En kom jij in juni ook bbqen in Noordwijk?
zonder vaderdag had ik wel een poging gewaagd om te blijven slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zin om weeeeeeeeeeer in mijn eentje op een kamer te liggen en dan wakker liggen![]()
Leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uiteraard!!!
Giertje is zelfs al blijven slapen
Je kunt bij allemaal mensen op de kamer liggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha, mwa, groep wel leuk. maar ben nu eenmaal heel afwachtend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het goed is wel
[..]
Dan is dit echt de goede groep
Gezellig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
![]()
Dan kom ik misschien ook nog wel eens aanwaaien (na overleg natuurlijk)
Peterquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben slechter in multitasken dan ik dacht
En ik heb meer alzheimer dan ik dachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
dat kan heel lekker zijn hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, mwa, groep wel leuk. maar ben nu eenmaal heel afwachtend.
op werk moet ik ook echt opletten dat ik mezelf niet onder een stagiaire plaats
Lekker, jammer van de verzuring... Inderdaad iets vaker lopen en dan gaat het vanzelf beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Zeker relaxt, voel wel gelijk de verzuring.
Moet vaker stukjes lopen en/of fietsen en trainen.
Moet voor de meet kijken of ik dan niets geplanned hebt.
Zal op tijd melden of ik kom
joh, ik ben ook errug afwachtend, maar het was vorige keer errug gezelligquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Aha, maar in deze groep voel je wel snel op je plekquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Logisch, je bent geen vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Heb ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, val niet zo op mannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan heel lekker zijn hoor
whehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan heel lekker zijn hoor
Tja, heb te vaak geen zin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, jammer van de verzuring... Inderdaad iets vaker lopen en dan gaat het vanzelf beter
Is goed
soms kijken mn vrienden zo gek als ik dat doe voor hun hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor
Ik open de deur nog voor de taxi chauffeur
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hallo![]()
![]()
![]()
En nu zou ik irl met je kunnen praten ipv via de KSC midden in de nacht
Ik kan vast mijn voorkeur nog wel aanpassen anders hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zei stagiaire, das toch de vrouwelijke variant van een stagiair?quote:
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja
lag ik in mijn bedje op mijn mobieltje te fokken op een godschristelijke klotetijd
ldgquote:
Netjes juistquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms kijken mn vrienden zo gek als ik dat doe voor hun haha
klopt, je kwam pas later binnen volgens mij toen ik thuis al naar bed wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja
lag ik in mijn bedje op mijn mobieltje te fokken op een godschristelijke klotetijd
Ik lag ook wakker, maar zei maar niets, omdat ik bang was dat ik Trev en jou dan zou wekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakker...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zei stagiaire, das toch de vrouwelijke variant van een stagiair?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dan f gewhatsapped... ik lag ook wakker...
Doeiii Llquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier sociaal doen
nja poging wagen
later (morgen dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |