SPOILER: Toothless/Dostya ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Berend. ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
Minecraft 21 - Waar de score gelijk staat...
Mini FAQ, als die klaar is kan die in de OP. Sommige dingen zijn maybe niet heel nuttig maargoedquote:FAQ
Hoe duur is Minecraft?
Minecraft is nu nog maar 15 euro, binnenkort wordt het 20 euro. Mocht je het spel dus willen kopen, hurry up!
Is het echt de moeite waard?
In mijn mening, zeker weten! Het is mijn beste 10/15 euro die ik ook heb uitgegeven. En trust me, dat zijn veel dingen geweest.
Ik krijg de melding "Unkown host'', wat is dat?
Dit komt er dan teveel spatie's zitten in het IP. Schrijf het IP dus even handmatig over.
Hoe kan ik Minecraft betalen?
Je kan Minecraft betalen met paypal en creditcard. Paypal is een simpele en veilig online dienst. Dit is erg goed om te gebruiken!
Ieuwl, die graphics
Ho, ho ho! De graphics zijn niet perfect, maar het hoort gewoon bij het spel. Een Minecraft met goede graphics is geen Minecraft. Mocht je het echt te lelijk vinden kan je altijd nog een texture pack gebruiken!
Kost het geld om op een server te spelen?
Nee, normaal niet. Onze FOK server is volledig gratis te spelen, je hoeft niets erbij te kopen.
Waar kan ik het spelen?
Bijna overal! Op je werk, op school, thuis. Het is online waardoor je heb overal kan spelen.
Deze uitleg is gemaakt in 10 minuten, en ik hoop dat we dit wat meer bijwerken voor beginnende Minecrafters. Veel plezier!
Wij zitten niet op Bukkit. Ik werk veel liever met hMod.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef Honingbijtje het volgende:
Domme fout om te updaten :l dan maar wachten op craftbukkit voor 1.4 ):
Maak een paypal account aan, dan kan je met je bankaccount gewoon betalen, geen creditcard nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:06 schreef MosPos het volgende:
Wil het spel graag aanschaffen, maar heb geen paypal en geen creditcard..
Eerste ronde moesten ze gewoon tegen Nintendo : "D. Geweldig hoe simpel een spel hoeft te zijn om succes te hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef MrEarcheese het volgende:
Wow. Mojang doet 't goed bij het March Madness tournament. Ze hebben gisteren zelfs Valve al verslagen, en moet je nagaan - die hadden beloofd dat ze spellen zouden afprijzen als ze wonnen.
http://www.escapistmagazine.com/global/tournaments/standings/5
welp.
Is hMod niet outdated?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wij zitten niet op Bukkit. Ik werk veel liever met hMod.
Je moest niet updaten hè.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef knappert_ het volgende:
wat is er aan de hand? kan niet meer connecten met de server..
server out dated staat er
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik kan helemaal geen cancel klikken als ik update.
En ik kan nu ook niet meer terug naar 1.3
Dus ik ben komende tijd niet op de server, tenzij Pix ff update
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Minecraft 22 - Fortresscraft!
Vorige topic staat uitleg, je bent de tweede namelijk.
Zucht, werkt nietquote:
De oude jar terugzetten, en nee zeggen tegen de update werkt wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Zucht, werkt niet![]()
Edit: Het is Haarbalpasta toch ook niet gelukt? Dan werkt die manier toch duidelijk niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:43 schreef Drebbelman het volgende:
Deze moet ik hebben.
http://www.thinkgeek.com/(...)0401_Nether_Portal_5haha leuke portalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe, ik moet ook eens die texture pack installen, straat ziet er veel nicer uit enzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morning's here.
Klik 4 enlarge.
Er is geen "Nee", "Cancel", "No" of "FUCK OFF" button.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De oude jar terugzetten, en nee zeggen tegen de update werkt wel.
Ik neem aan dat je wel laatste launcher gebruikt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Er is geen "Nee", "Cancel", "No" of "FUCK OFF" button.
Euhm moeilijk uit te leggen. Nouja, hier draaien alle plugins opquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:13 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is dat hmod en bukkit precies? En enig idee hoe lang het gaat duren voordat dat word geupdate? en moet ik dat dan zelf ook downloaden of alleen de server? Ik hoop dat het snel komt
Ik zal dit even voor je gaan controleren straks(logs) Die toren mag je gewoon houden, ik help je zo zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Beetje jammer dit, mag ik die toren op mijn huis houden. Haalt iemand hem alsnog weg. Neemt ook nog alle grondstoffen mee.
Ga wel weer aan de singleplayer...
LOL, supervet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef drumstickNL het volgende:
Damn wat epic!
http://img593.imageshack.us/img593/1693/27967953.jpg (copy/paste deze link)
Nog niet, ik denk vanavondquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend,
Draait de server op 1.4? Want mijne is ook geüpdatet en heb niet zo zin om alles terug te zetten.
Haarbalpasta lukte 't wel aangezien hij gister weer door de server wandelde, anders zou ik 't toch niet linken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Zucht, werkt niet![]()
Edit: Het is Haarbalpasta toch ook niet gelukt? Dan werkt die manier toch duidelijk niet![]()
Die bergboog daar rechts in beeld, orgastisch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morning's here.
Klik 4 enlarge.
Oke, dan wacht ik nog wel even.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nog niet, ik denk vanavond
Kom even op Teamspeak svp
Niets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef darpios het volgende:
Ik bedoel in het algemeen, wat is er mis met 1.4?
Wij straks ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Deden ze in 1.3 ook al hoor, de eerste paar zegmaar.
Onze server zit op 1.4.
oke, dit is toch gewoon een texture pack?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef drumstickNL het volgende:
Damn wat epic!
http://img593.imageshack.us/img593/1693/27967953.jpg (copy/paste deze link)
Welke server?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Deden ze in 1.3 ook al hoor, de eerste paar zegmaar.
Onze server zit op 1.4.
Klopt, maar die komen vandaag/morgen. sk89q heeft gezegd dat hij hem vandaag zou updaten maar hij leeft geloof ik GMT -6 of 7.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen berend heeft vuur etc uitstaan. Bij jou niet. Worldguard - Edit. is nl nog niet geupdate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Samael op 01-04-2011 20:56:00 ]Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
quote:We just wanted to give you an update on the state of play.
We're currently still working through all the 200+ bukkit plugins, checking for issues, upgrading ones that can be updated, making notes of ones which the authors are currently working on fixes, as well as listing those that don't seem to be actively supported any more.
This could have been a relatively simple and quick process but unfortunately there where some changes a little while back in the Bukkit API which basically broke pretty much every plugin out there. This is also why we haven't updated Bukkit in a while as we where waiting for plugin authors to have chance to fix their plugins to work against the updated API.
The release of 1.4 is pretty much forcing the issue, as everyone wants to be on the latest version so plugin authors are working hard to update their plugins.
Once we have done a startup test on every single plugin and are happy that all the key plugins are now compatible with 1.4 we will push out a big update for you.
So you are aware there are currently there are a number of what we determine as "key" plugins, as they are used by a vast number of customers, which haven't been updated to work with the 1.4 compatible Bukkit server. We are monitoring the state of these and will make the call, likely some time this weekend, as to if we will update Bukkit to 1.4 before they are fixed or if we will wait for them.
Please be aware that both Bukkit and all the plugins are created by members of the community in their spare time, to make Minecraft more fun to play, they all deserve our respect and thanks for this so please try to be patient.
Finally I would like to give a big shout out to the core Bukkit developers who got a 1.4 compatible update out so quickly, respect guys and well done
Haha de map heeft ook echt super veel woestijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef PompTieDom het volgende:
bewijs dat de map op de server van berend zwaar geniaal is
[ afbeelding ]
kom net thuis, maar is nog niet gedaan neem ik aan? ik kan er nog niet op namelijk.. Probeer het morgen wel weer (: dan is die vast online?quote:
Vernaait? How so.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef PompTieDom het volgende:
bewijs dat de map op de server van berend zwaar geniaal is
[ afbeelding ]
We hebben tijdelijk een ander IP met een PVP server. Erg gezellig via TS atm :pquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef knappert_ het volgende:
[..]
kom net thuis, maar is nog niet gedaan neem ik aan? ik kan er nog niet op namelijk.. Probeer het morgen wel weer (: dan is die vast online?
Haha dat is de bedoeling ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben blij dat in de 1.3 server vuur uit stond.. Haha, wat een puinhoop is het in die tijdelijke map.
Naja we hebben net een adventure game gedaan, erg tof! Ik ga niet terug naar de oude server enzo zonder pluginsquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus ehm, het duurt sowieso nog dit weekend voordat de oude server klaar is als ik dat bericht zo las?
Het uit het water halen was vooral grappigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, komt omdat iedereen vandaag al de adventure game heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Jamiroquai het volgende:
Waarom is niemand op server eigenlijk?
Enneh, persoon die dat redstone-gebiedje had gemaakt(Pix?) ik heb er een pressure-plate geactiveerde machinegun gemaakt.
Oh niets, is een adventure game.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef MrEarcheese het volgende:
what the fuck is er met de server gebeurd.
Echt een fantastisch filmpje, nogmaals super bedankt! We gaan hem zeker in de OP zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Eigenlijk had d'r een shitload aan tekst moeten staan over hoe je kan joinen enzo, maar /care.
We zitten in de tijdelijke server.. IP een pagina terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom ben ik de enige op de server telkens?
Welke texture pack gebruik je? Vind die cobble en zand wel mooi zo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Eigenlijk had d'r een shitload aan tekst moeten staan over hoe je kan joinen enzo, maar /care.
Wow, dat is zoooo supervet gemaakt. Epic.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Haalt ook de fun van het zoeken een beetje weg.quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef MrEarcheese het volgende:
Als mensen moeite hebben om wolven te vinden, probeer dit.
Bij 4:00 min spawnen d'r al 3 wolven, dus nu hoef je geen uren te zoeken. Handig!
Haha, die heb ik afgebrandquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wow, dat is zoooo supervet gemaakt. Epic.
en nee, vuur in ons dorp is nooit goed, dat blijkt. Waar mijn boomhuis stond is nu alleen een gat in de grond
Hoe bedoel je? Ik heb namelijk ook heel vaak dat ik m'n oude skin / default skin (vooral als ik teleport op de server) als ik heb veranderd. Maar dat andere mensen wél een nieuwere skin zie.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Op een een of andere manier krijg ik die skins niet werkend, kan iemand tips geven?
Nope, 1.4. Alleen de plugins die hij had zijn nog niet geupdate voor 1,4. Dus daarom wacht 'ie met de creative server weer openmaken, zodat niet opeens alle gebouwen afbranden door lava, opgeblazen worden door creepers of locked chests leeggeroofd worden.quote:
World guard heeft een release voor 1.4quote:Op zondag 3 april 2011 13:02 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nope, 1.4. Alleen de plugins die hij had zijn nog niet geupdate voor 1,4. Dus daarom wacht 'ie met de creative server weer openmaken, zodat niet opeens alle gebouwen afbranden door lava, opgeblazen worden door creepers of locked chests leeggeroofd worden.
Ah mooiquote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
World guard heeft een release voor 1.4
Zoiets, had ik ook, maar bij mij crashte minecraft toen ik mijn eerste wolf tegenkwamquote:Op zondag 3 april 2011 13:22 schreef MrEarcheese het volgende:
M'n hart is voor de 2e keer gebroken. De eerste wolf die ik zag op 1,4 liep in een poel van lava toen ik aan kwam stormen met een botje, en de 2e keer is dat m'n enige getemde wolf opeens meegesleurd werd door een waterstroom en half verzuipt.
[ afbeelding ]
D'AAAWWWW. Je ziet echt die neus er net nog onderuit steken.
Ik kwam ook in de stad tussen alle kapotte gebouwen een groep van 4 wolven tegen, alleen ik had geen bones.quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zoiets, had ik ook, maar bij mij crashte minecraft toen ik mijn eerste wolf tegenkwam
Aha, dus jij was die gier die mijn chest heeft leeggeroofdquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik kwam ook in de stad tussen alle kapotte gebouwen een groep van 4 wolven tegen, alleen ik had geen bones.Toen ik iemand z'n chest had leeggerooft waren ze weg, fuck.
Kusje.quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Aha, dus jij was die gier die mijn chest heeft leeggeroofd
oeeeh, boefje! 'pretty close' is binnen nu en morgen?quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, volgens de support "Pretty close"..
Ik denk het wel! Dan moet ik nog plugins erop gooien etc, maar dat duurt niet onwijs lang.quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef knappert_ het volgende:
[..]
oeeeh, boefje! 'pretty close' is binnen nu en morgen?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef knappert_ het volgende:
oooh top, ach.. de server is het wachten waard!
Sure mate.quote:Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef ToffeVogel het volgende:
http://www.imgdumper.nl/u(...)n_%28iron_man%29.png
kan iemand deze character skin eens proberen van iron man?
ik kan zelf het spel nog niet spelen maar wil graag weten of de skin een beetje gelukt is
hmmm minder dan ik dacht haha, zou je nog 1 kunnen proberen? hopelijk wat beter en klopt deze ook : http://www.imgdumper.nl/u(...)6c23-MineCraft_Skin_(templar).pngquote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure mate.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Heb je een eigen server zo ja IP?quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Na de laatste release van worldguard/edit hebben we nu een creative en survival world op 1 server draaien.
Apparte inventory's per world, verschillende rights per wereld (/give op creative bijv.) mobs aan op survival en uit op creative. Vuur uit op creative en aan op survival etc.
Tofquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Na de laatste release van worldguard/edit hebben we nu een creative en survival world op 1 server draaien.
Apparte inventory's per world, verschillende rights per wereld (/give op creative bijv.) mobs aan op survival en uit op creative. Vuur uit op creative en aan op survival etc.
Ik denk dat je op onze tijdelijke server niet heel veel te zoeken hebt. Vanmiddag kan de update waarschijnlijk gedaan worden, dus dan zal ik dat zeker doenquote:Op maandag 4 april 2011 01:12 schreef Nachtraaf het volgende:
Hey dudes, ik wil graag op de survival server dus als je me zou kunnen whitelisten, graag.
Komt dan dus die oude map weer terug?quote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Berend. het volgende:
Vandaag komt er Bukkit, dat is zeker nu
(Volgens mij host iedegeval, en voor 8 uur vanvond.)
Dat bedoelt ie inderdaad, niet dat alles in de fik vliegt enzo omdat er nog geen goede plugins waren etc.quote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Komt dan dus die oude map weer terug?
Post hierboven, 2/3 uurquote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Nachtraaf het volgende:
Wanneer is de permanente survival server up?
No problem, gezellig!quote:Op maandag 4 april 2011 17:40 schreef Nachtraaf het volgende:
Ah ok, sorry, ik ben echt net begonnen met minecraft.
Maar ik leer snel.
Over welke server gaat dit nou?quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef drumstickNL het volgende:
Een kleine server test.
Vanavond wil ik even een kleine server test doen, om ze zien welke speccs we nodig hebben voor een permanente server. Daarom gaan we even op een custom map spelen met ik hoop 5/10 mensen.
77.171.149.72
DM ff je account naam om op de tijdelijke whitelist te komen.
okequote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
We hadden het er over om een server aan te schaffen maar we hebben geen idee hoeveel we nodig hebben voor mods en custom maps. De beste indicatie is om dus mensen even op een server die ik al heb te laten spelen.
En iedereen is erg welkom dus. (Een tijdelijke server)
XyPhir 24/7quote:
Haha, en ik heb ook een mic! xDquote:
Kom eraan. Zit er een password op?quote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Cool! Join onze TS, eerste pagina staat het IP. Gezellig!
hahaquote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend beetje tempo..Zit me nagels al uit me vingers te halen.
Aaaaaah.... je moet half 12 slapen dus dat moet wel lukken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef Berend. het volgende:
Ahrww! Ik zit net eindelijk met de support te praten, loopt die vast. Nog 8 mensen voor me nu, en dat is erg veel
Damnit, het wordt morgen ben ik bang. Chest protect doet het niet goed
I hope soquote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaaaaah.... je moet half 12 slapen dus dat moet wel lukken.
Eerste, dit duurt altijd wel langquote:
Ok. 1 min.quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Eerste, dit duurt altijd wel lang
Kom even op ts
Geen probleem, ik begrijp het wel. Zou het ook erg vinden als alles zo leeggeroofd zou zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Berend. het volgende:
@ Ampallang Sorry dat ik je steeds kick, maar chest protect werkt nog niet
Mooiquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Berend. het volgende:
Update's
- Nether werkt, een portal kan je gewoon maken. Doe dit alleen niet in het dorp, vervelend geluid!
- Vuur gaat als het goed is niet heel ver, gewoon niet testen.
- Update's komen hier
OMFG NETHERquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Berend. het volgende:
Update's
- Nether werkt, een portal kan je gewoon maken. Doe dit alleen niet in het dorp, vervelend geluid!
- Vuur gaat als het goed is niet heel ver, gewoon niet testen.
- Update's komen hier
Oh, is 't nog steeds die pvp-server?quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef Berend. het volgende:
TIP: Uitloggen als je honden hebt? Zet ze eerst ergens veilig, ze kunnen vermoord worden!
Neuhh, je moet weer naar het andere IP. Het is aardig druk, nu nog 7 mensen denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh, is 't nog steeds die pvp-server?
quote:Recente gegevens..:
IP van de server: 85.236.109.208:26165
Teamspeak: 85.236.109.28:10727
zal ik het doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:31 schreef MosPos het volgende:
Ik heb 15 euro op mn PayPal... Zal ik het doen?
Ja wellicht moet ik het maar gewoon doen. Versie 1.4 kan dus op de server van Berend?quote:
Surequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja wellicht moet ik het maar gewoon doen. Versie 1.4 kan dus op de server van Berend?
Bij deze Berend, mag ik ook op uw server, naam is gewoon MosPos
Yeah it is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef Catch_me het volgende:
Het is nu veilig om up te daten naar 1.4 om op Berends server te spelen?
Wat deed u dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure
Ik kreeg net een message dat ik een illegale actie deed
Speel je met een texturepacks of iets?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef tuut-chips het volgende:
Net nog even een poging gedaan om op de server te spelen, maar is lagwise niet te doen. Raar, zodra ik een SMP (en dan vooral deze) server binnenkom begint m'n minecraft hem helemaal te spacen. Zelfs de menus beginnen dan te laggen als een gek... Singleplayer gaat gewoon prima.
Hij zou er alleen de 1 april grap locked chest mee uithalen, maar ik lees al op meerdere fora dat er problemen zijn met servers. Uitkijken met updaten dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Damn niet updaten naar 1.4_01. Krijg nu bad login.
Oe nice, waar heb je dat gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Schijnt dat er ook een werkende versie van craftbook rondzwerft.
FalseBookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Schijnt dat er ook een werkende versie van craftbook rondzwerft.
U bent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Vriezer. het volgende:
Ik heb een nieuw account![]()
![]()
Mag ik op de Whitelist? Mijn naam is Duploh
Done, is Ithmalquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:42 schreef Vriezer. het volgende:
Ik heb een nieuw account![]()
![]()
Mag ik op de Whitelist? Mijn naam is Duploh
Wat deed je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure
Ik kreeg net een message dat ik een illegale actie deed
Nee ik host nooit thuis. Ik zou het best kunnen doen, maar veel te veel moeite. Porten open zetten, veel kosten etcquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef JaimyLee het volgende:
Op de site het minecraft_server bestand downloaden en in een mapje zetten en runnen, hoe berend het heeft gedaan wil ik trouwens ook wel eten, weinig lagg en hij zei iets over niet thuis server?
Zombe's mod pack, SPquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Mordecai het volgende:
Maar waar vind ik een mod om te kunnen vliegen?
maar waar/hoe host je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee ik host nooit thuis. Ik zou het best kunnen doen, maar veel te veel moeite. Porten open zetten, veel kosten etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
maar waar/hoe host je dan?Je kan hosten bij verschillende bedrijven, denk aan i3d.net. Ik zeg wel, deze hostings zijn aardig duur. Denk aan 14 tot 18 euro per maand voor 8 slots, en dat zonder aansluit kostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En @ thuis, daarvoor heb je wel aardige goede specs voor nodig. En dan komen er wel kosten bij voor je ouders: elektrischiteit kosten, en dat valt niet mee![]()
en waar doe jij het? op mn computer zelf laggdt het heel erg en wil graag wat met mn vrienden doen maar heb geen zin om te veel te betalen, wat betaal jij als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je kan hosten bij verschillende bedrijven, denk aan i3d.net. Ik zeg wel, deze hostings zijn aardig duur. Denk aan 14 tot 18 euro per maand voor 8 slots, en dat zonder aansluit kosten
En @ thuis, daarvoor heb je wel aardige goede specs voor nodig. En dan komen er wel kosten bij voor je ouders: elektrischiteit kosten, en dat valt niet mee
Als ik jou was zou ik het bij I3D doen, prima hosting.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
en waar doe jij het? op mn computer zelf laggdt het heel erg en wil graag wat met mn vrienden doen maar heb geen zin om te veel te betalen, wat betaal jij als ik vragen mag?
I3D is 13,90 per maand voor 10 slots.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je kan hosten bij verschillende bedrijven, denk aan i3d.net. Ik zeg wel, deze hostings zijn aardig duur. Denk aan 14 tot 18 euro per maand voor 8 slots, en dat zonder aansluit kosten
En @ thuis, daarvoor heb je wel aardige goede specs voor nodig. En dan komen er wel kosten bij voor je ouders: elektrischiteit kosten, en dat valt niet mee
En administratie kosten als je per maand betaaldquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
I3D is 13,90 per maand voor 10 slots.
En je betaald wel eenmalige aansluitkosten.
ja ik ga ze ook uitnodigen, maar gezamenlijk prive iets doen is ook wel leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Berend. het volgende:
Je vrienden zijn altijd welkom in mijn server, tip tip.
10 mensen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja ik ga ze ook uitnodigen, maar gezamenlijk prive iets doen is ook wel leuk
En wat is 10 slots? 10 mensen die je game kunnen joinen of 10 servers die je kan openen?
Yupquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Drebbelman het volgende:
Oh ik wist niet dat je deuren ook kon locken. Handig.
Zet er dan 1 boven de grond 1 onder de grond met verlichting en een zonder. Kan je kijken of dat scheelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yup. We moeten als test wat wolven ergens heeel ver we zetten, kijken of ze blijven!
Tsja, beetje dom argument hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Aww.. speelt wel lekker zo'n kindvrije server.
Hoeft niet eens kisten op slot te doen
Dat denk ik niet. Dr zitten er telkens een paar die de boel vergallen voor een ander. Op een gegeven moment ben je dat even zat. Maar goed, ieder zn meug.quote:
Maar dat ligt niet aan de server, dat ligt aan de mensen. Ik denk ook niet dat het erg gezellig op jullie server zal zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dr zitten er telkens een paar die de boel vergallen voor een ander. Op een gegeven moment ben je dat even zat. Maar goed, ieder zn meug.
Haha, dat mag jij best denken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan de server, dat ligt aan de mensen. Ik denk ook niet dat het erg gezellig op jullie server zal zijn
Ach, ik kan mijn lol niet halen uit politie agentje spelen enzo. Ieder zijn ding toch.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bij ons is het vast veel gezelliger
ja idd, maar het zou gewoon leuk zijn als iedereen op 1 server zat. Alleen jammer dat jij gebanned bent dan. Maarja...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ach, ik kan mijn lol niet halen uit politie agentje spelen enzo. Ieder zijn ding toch.
Er zit gewoon een verschil tussen publiek en invite only, wij hebben geen noepjes
Maar gelukkig host ik zelf een server waar mensen niet gebanned worden om niks, dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja idd, maar het zou gewoon leuk zijn als iedereen op 1 server zat. Alleen jammer dat jij gebanned bent dan. Maarja...
Zie je DMquote:Op woensdag 6 april 2011 15:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Maar gelukkig host ik zelf een server waar mensen niet gebanned worden om niks, dus dat scheelt weer.
boohoo cry me a fucking riverquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb geen zin dat over DM te doen.
"Dat jij gebanned was kwam omdat je me zo de keel uit ging, het ging ook waarschijnlijk niet om veel. Maar het ging hier meer op een persoonlijke kwestie, en dan blijft het toch echt mijn keuze"
Dat zeg ik toch? Ging nergens over.
Kijk, als het een survival setting is en je haalt een hele binnenkant van een berg+een andere berg weg met worldedit en daarna zegt dat je niet cheat spreek ik dat tegen.
Dat jij daar niet tegen kan is verder niet mijn schuld, dat jij daarna zegt "ja maar iedereen was erbij en wist het" maakt het ook niet geen cheaten ofzo.
En daarna zeggen dat ik maar moet stoppen omdat je het niet leuk vind.Lieg dan niet.
Vervolgens zeggen dat ik kinderachtig ben en "ja maar ik spawn toch geen items". Maar dat zei ik ook niet, maar gelukkig heb je mijn text goed gelezen blijkt maar weer.
Je bent een slechte admin en daar laat ik het bij.
En nu graag weer ontopic want dit is een eindeloze discussie.
Een slechte admin die toch al als langste hier de fok servers hostquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef dnbrainwash het volgende:
"Dat jij gebanned was kwam omdat je me zo de keel uit ging, het ging ook waarschijnlijk niet om veel. Maar het ging hier meer op een persoonlijke kwestie, en dan blijft het toch echt mijn keuze"
Kijk, als het een survival setting is en je haalt een hele binnenkant van een berg+een andere berg weg met worldedit en daarna zegt dat je niet cheat spreek ik dat tegen.
Dat jij daar niet tegen kan is verder niet mijn schuld, dat jij daarna zegt "ja maar iedereen was erbij en wist het" maakt het ook niet geen cheaten ofzo.
En daarna zeggen dat ik maar moet stoppen omdat je het niet leuk vind.Lieg dan niet.
Vervolgens zeggen dat ik kinderachtig ben en "ja maar ik spawn toch geen items". Maar dat zei ik ook niet, maar gelukkig heb je mijn text goed gelezen blijkt maar weer.
Slechte adminquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef dnbrainwash het volgende:
Verlagen? Ik zeg gewoon wat er is gebeurd en wat ik van jou als admin denk. Verder niks.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Een slechte admin die toch al als langste hier de fok servers host
Prima, denk wat je denk. Ik ga mijn niveau niet verlagen naar die reactie van jou
Als ik ''zo'n'' slechte admin was, waarom zat je dan een maand op mijn server?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Loop je butbuddy maar snel te verdedigen ja.
Wel als er meer mensen op zijn server zitten dan die van jou..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Verlagen? Ik zeg gewoon wat er is gebeurd en wat ik van jou als admin denk. Verder niks.
En lang een server hosten betekend niet dat je een goeie admin bent.
Jij bent psv?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wel als er meer mensen op zijn server zitten dan die van jou..
He! Sorry hoor, maar mogen wij geen plezier maken ofzo?? Raar dit...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jij bent psv?Mensen zoals jou zou ik niet op mijn server willen al zouden ze ervoor betalen...
maar omfg.. boobies!
Ja want dat zeg ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
He! Sorry hoor, maar mogen wij geen plezier maken ofzo?? Raar dit...
In het vervolg mag je verdergaan over de PM.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Jij bent psv?Mensen zoals jou zou ik niet op mijn server willen al zouden ze ervoor betalen...
maar omfg.. boobies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |