Komt dan dus die oude map weer terug?quote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Berend. het volgende:
Vandaag komt er Bukkit, dat is zeker nu
(Volgens mij host iedegeval, en voor 8 uur vanvond.)
Dat bedoelt ie inderdaad, niet dat alles in de fik vliegt enzo omdat er nog geen goede plugins waren etc.quote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Komt dan dus die oude map weer terug?
Post hierboven, 2/3 uurquote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef Nachtraaf het volgende:
Wanneer is de permanente survival server up?
No problem, gezellig!quote:Op maandag 4 april 2011 17:40 schreef Nachtraaf het volgende:
Ah ok, sorry, ik ben echt net begonnen met minecraft.
Maar ik leer snel.
Over welke server gaat dit nou?quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef drumstickNL het volgende:
Een kleine server test.
Vanavond wil ik even een kleine server test doen, om ze zien welke speccs we nodig hebben voor een permanente server. Daarom gaan we even op een custom map spelen met ik hoop 5/10 mensen.
77.171.149.72
DM ff je account naam om op de tijdelijke whitelist te komen.
okequote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
We hadden het er over om een server aan te schaffen maar we hebben geen idee hoeveel we nodig hebben voor mods en custom maps. De beste indicatie is om dus mensen even op een server die ik al heb te laten spelen.
En iedereen is erg welkom dus. (Een tijdelijke server)
XyPhir 24/7quote:
Haha, en ik heb ook een mic! xDquote:
Kom eraan. Zit er een password op?quote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
Cool! Join onze TS, eerste pagina staat het IP. Gezellig!
hahaquote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend beetje tempo..Zit me nagels al uit me vingers te halen.
Aaaaaah.... je moet half 12 slapen dus dat moet wel lukken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef Berend. het volgende:
Ahrww! Ik zit net eindelijk met de support te praten, loopt die vast. Nog 8 mensen voor me nu, en dat is erg veel
Damnit, het wordt morgen ben ik bang. Chest protect doet het niet goed
I hope soquote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaaaaah.... je moet half 12 slapen dus dat moet wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |