Het uit het water halen was vooral grappigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, komt omdat iedereen vandaag al de adventure game heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Jamiroquai het volgende:
Waarom is niemand op server eigenlijk?
Enneh, persoon die dat redstone-gebiedje had gemaakt(Pix?) ik heb er een pressure-plate geactiveerde machinegun gemaakt.
Oh niets, is een adventure game.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef MrEarcheese het volgende:
what the fuck is er met de server gebeurd.
Echt een fantastisch filmpje, nogmaals super bedankt! We gaan hem zeker in de OP zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Eigenlijk had d'r een shitload aan tekst moeten staan over hoe je kan joinen enzo, maar /care.
We zitten in de tijdelijke server.. IP een pagina terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom ben ik de enige op de server telkens?
Welke texture pack gebruik je? Vind die cobble en zand wel mooi zo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Eigenlijk had d'r een shitload aan tekst moeten staan over hoe je kan joinen enzo, maar /care.
Wow, dat is zoooo supervet gemaakt. Epic.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Heh.
Haalt ook de fun van het zoeken een beetje weg.quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef MrEarcheese het volgende:
Als mensen moeite hebben om wolven te vinden, probeer dit.
Bij 4:00 min spawnen d'r al 3 wolven, dus nu hoef je geen uren te zoeken. Handig!
Haha, die heb ik afgebrandquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wow, dat is zoooo supervet gemaakt. Epic.
en nee, vuur in ons dorp is nooit goed, dat blijkt. Waar mijn boomhuis stond is nu alleen een gat in de grond
Hoe bedoel je? Ik heb namelijk ook heel vaak dat ik m'n oude skin / default skin (vooral als ik teleport op de server) als ik heb veranderd. Maar dat andere mensen wél een nieuwere skin zie.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Op een een of andere manier krijg ik die skins niet werkend, kan iemand tips geven?
Nope, 1.4. Alleen de plugins die hij had zijn nog niet geupdate voor 1,4. Dus daarom wacht 'ie met de creative server weer openmaken, zodat niet opeens alle gebouwen afbranden door lava, opgeblazen worden door creepers of locked chests leeggeroofd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |