quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht dat ze 2 keer gevraagd werd, de 1e keer zei ze Jo maar later zei ze maik.
Meende ik in de Cos gelezen te hebben...
Dat dus !!! Niemand heeft wat gepikt of geleend. Daar geloof ik geen barst van. Dat was geknip en geplak van de montagequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
Dat wat Laura aan had had ze dus gekregen van Jo....Maja mensen kraken liever Laura af blijkbaar
Ja, ze halen steeds oud nieuws naar boven, inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Chuckster het volgende:
Was dit filmpje niet al 3 weken oud?
Niemand leest toch de Telegraaf?quote:
Je vergeet bijna dat Aafke en Sharon er ook nog zitten. Toeval?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Stickertje het volgende:
wat is sst toch een jo/mo/laura-show
Gaan wij voor laura cheerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus !!! Niemand heeft wat gepikt of geleend. Daar geloof ik geen barst van. Dat was geknip en geplak van de montage
Ze hebben WEL wat gepakt maar volgens Mo mocht dit want ze zou toch kleding achter laten als ze weg zou gaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus !!! Niemand heeft wat gepikt of geleend. Daar geloof ik geen barst van. Dat was geknip en geplak van de montage
Daarom wordt het vast ook gezegd nu in de show.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Ja ze hebben de rechten he? Ik denk eerder dat net5 een zaak heeft eigenlijk.
Dat lijkt mij ook eerderquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Ja ze hebben de rechten he? Ik denk eerder dat net5 een zaak heeft eigenlijk.
Dat de ex-vriend van Joanne haar succes misbruiktquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Lauzer het volgende:
Tune net pas in. Waar tegen gaat ze juridische stappen ondernemen?
Dat moet geen probleem voor haar zijn, met al die ervaring!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Chuckster het volgende:
Ze gaat stappen ondernemen, pas op Dennis, mager skelet met laag IQ gaat je leegzuigen!
Nee hoor ik ook :quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef akveor het volgende:
Waarschijnlijk zijn het de enige mensen die een slaatje uit SS weten te slaan...
Ze maakt er 'werk' vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Coos het volgende:
Sofia gaat juridische stappen ondernemen. De rechter pijpen.
Waarom? huh?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat de ex-vriend van Joanne haar succes misbruikt
En hoe Maik het niet door heeft, nog sneuer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef Urb het volgende:
Haha hoe Joan Maik constant afzeikt, arme kerel echt.
Nope. Ze laten namelijk helemaal niks zien van J&Mquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Wist iemand van die dominomissie van Joannen en Maik?
De arme goedzak zit ondertussen zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef Urb het volgende:
misschien wel een gesubsidieerde baanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon moon moon.......die krijgt toch nooit meer een nette baan.Wat een emowrak.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Wat was het record ook al weer, 5 miljoen en nog wat?
Het is toch ook een dooie met een dag verlof? Er zit helemaal niks bij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef Urb het volgende:
Nog watquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Wat was het record ook al weer, 5 miljoen en nog wat?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
ik vind Joanna echt toffer dan die hele pleures Monique en Laura.
ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
Ik mag je nu alquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
Ikke nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
Het gaat er niet om wat jij denkt, Maar wat jo denktquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
Natuurlijk ook erg vreemd allemaal dat iemand die genomineerd is helemaal niet op de streams te zien is. Er klopt geen reet van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ze laten namelijk helemaal niks zien van J&M
Lijstjes? Ik vind ze alledrie even erg, ieder op hun eigen irritante manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Lauzer het volgende:
Dit dus...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk ook erg vreemd allemaal dat iemand die genomineerd is helemaal niet op de streams te zien is. Er klopt geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |