abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95687019
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
nope... virusje is uitzieken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 april 2011 @ 21:16:27 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95687240
Tja... Is gewoon vervelend. Volgens mij is ze nog geen week niet verkouden geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95687277
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
nope, maar het ging bij ravi flink richting keelontsteking. hij heeft dus nu nog geen ab, woensdag herbekijken we de situatie
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95687295
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Tja... Is gewoon vervelend. Volgens mij is ze nog geen week niet verkouden geweest.
Tess gaat ook op en af met verkouden zijn.. maar tis ook niet zo raar, het weer werkt ook niet bepaald mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')