Zo grappig, Yade doet precies hetzelfde met verstoppen! Ik moet dan zo vreselijk lachen, zo lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Grijs het volgende:
De kinderen spelen de laatste dagen steeds verstoppertje en Marlien wil dan ook graag meedoen. Gelukkig vinden Daan en Judith dat wel leuk, want het is zo schattig om te zien hoe ze meedoet:
Als ze moet verstoppen zoekt ze een plekje uit waar juist een van de andere kinderen zich had verstopt, ze doet dan haar vingertje voor de mond en zegt dan 'sssstt', totdat het tellen is afgelopen. Dan komt ze tevoorschijn en roept: "Daar ben ik!" En blij dat ze dan is.
Als zij mag tellen telt ze keurig met de ogen dicht tot 10 en gaat dan zoeken. Ze loopt de anderen meestal straal voorbij, die dan ook de grootste lol hebben.
Laatst was ze aan het aftellen: Drie... een... twee!
quote:Op zondag 17 april 2011 07:50 schreef Memmel het volgende:
Wij zijn vrijdag op de geitenboerderij geweest. Mijn dame liep kokhalzend door de stallen en verkondigde dat ze 'ech wel liever naar de winkel ging, want dit stinkt zo schrikkelijk!!'
nope... virusje is uitzieken!quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
nope, maar het ging bij ravi flink richting keelontsteking. hij heeft dus nu nog geen ab, woensdag herbekijken we de situatiequote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |