abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95636433
Ja, zij heeft dat echt. Ze is een soort zwaan-kleef aan op het speelplein. Echt super om te zien hoeveel voeling ze met kinderen heeft en hoe goed ze oplet dat ze niets overkomt.

Wat goed van Jen!
  zondag 17 april 2011 @ 20:24:32 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95636555
Ja ze heeft nu iets gevonden dat ze dr bed uit mag...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95636648
Heeft ze echt gepoept? M. doet het wel met plassen, idd ook om tijd te rekken.
  zondag 17 april 2011 @ 20:26:58 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95636701
Ja echt gepoept.
pi_95636764
*O*
  zondag 17 april 2011 @ 20:28:41 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95636828
En nu natuurlijk de grootste strijd.
pi_95656250
Tico is ze snel weer gaan slapen?

Tyler had gisteren moeite met in slaap komen, heeft hij anders nooit. Denk dat hij buikpijn had, hij had 6/7 keer gepoept.
Verder ubervrolijk. Nu ook, hij heeft een 7/8 (?) broek aan en vind dat wel raar, telkens ff voelen of het wel goed zit. Hij geniet nu van de teletubbies en ligt telkens in een deuk.
  maandag 18 april 2011 @ 09:43:59 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95656397
Hou op schei uit.
pi_95656735
Sterkte vandaag :*

Hier al 2 driftbuien gehad. 1 op school omdat hij niet meer "los" mee mag en thuis omdat ik niet snapte wat hij bedoelde.
  maandag 18 april 2011 @ 10:19:48 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95657380
Kan iemand mij alsjeblieft garanderen dat mijn dochter weer lief gaat doen als ze naar school gaat? ;(
Ik ben stom en niet lief, omdat:
- Ik haar spijkerbroekenlegging niet gewassen had
- Ze haar ándere roze legging aanwilde
- Ze NIET van bloesjes houdt
- Ze haar boterham dubbelgevouwen wil en NIET in stukjes want da's voor baby's
- Ze haar boterham in stukjes wil - net zoals Morrissie
- K3 heel stom is en Mega Mindy leuk
- Ze niet haar Mega Mindy pak aanwil, want ze moet K3 dansen
- Zeemeerminnen óók prinsessen zijn hoor
- ...
- ...
enzo enzo enzo :O
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 18 april 2011 @ 10:43:35 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95658135
Ik zeg toch, schei uit..

Het drama begint hier gewoon met opstaan al..

Driftbui 1 begint bij het smeren van de boterham. God ik ben blij als ik dr op het kdv heb afgegeven.. Dan heb ik er al een dag opzitten hoor.
  maandag 18 april 2011 @ 10:58:30 #287
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95658649
Als ik dit zo hoor, prijs ik mezelf gelukkig. Yade wordt weleens boos, maar driftbuien heeft ze eigenlijk niet. Hoogstens even boos springen en stampen, bij de deur zitten en een minuut later is ze alweer klaar.

Ik durf de luier snachts nog steeds niet, niet om te doen. :D Maar ze was weer droog. Toch maar eens proberen denk ik... We waren naar de Elf Fantasy Fair geweest, en ook daar droog gebleven. Mooi dat ze het vond, speciale jurk laten maken voor madam en ze vond hem geweldig. Ook nog een mevrouw verkleed als Sneeuwwitje (een van Yade haar lievelings Disney figuren) samen op de foto en haar dag kon niet meer stuk. Knut heeft haar nog een roze draak gekocht (Draakie aldus Yade) en die zijn nu onafscheidelijk. Maf kind. Loopt ze hier met haar zwaard van hout en een draak. :D Verder zijn we een heel normaal gezin...

Yade deed dat ook trouwens. Op bed, half uur later gepoept. En dan ging ze echt niet meer slapen hoor. Het lijkt wel als Yade 1 minuut geslapen heeft, ze weer opgeladen is ofzo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2011 @ 12:46:14 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95662790
toen ik Jan net ging halen bij de psz zat hij al zo rustig, haast timide, te wachten op z'n stoeltje, in de supermarkt vraag ik nog aan hem gaat het wel? langerregekte zielige Jaaaa was z'n antwoord, om zich een seconde later helemaal leeg te kotsen :{ hij is in een half uur tijd vijf keer over z'n nek gegaan, tot er niets meer uit kwam, en heeft 39,1 koorts. Heb 'm nu op de bank in z'n onderbroek en met een handdoek / luchtig dekbed over 'm heen. Ook gelijk een paracetamol gegeven, hij voelt zich zo overduidelijk ziek dat ik het met liefde zelf was geweest. Arm joch -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 april 2011 @ 12:54:23 #289
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95663055
Lennon gaat bij ons wel af en toe naar buiten (buiten de poort) met Twan. Gaan ze samen voetballen in het park en dat gaat eigenlijk prima. Naar buiten (in de achtertuin) mag Lennon wel alleen, maar dan gaat wel de poort op slot en kan hij nergens naar toe.

Succes, met de driftige kindjes :* Lennon heeft af en toe ook een driftbuitje, gaat dan demonstratief op zn buik op de grond liggen en als wij er geen aandacht aan besteden, staat hij binnen paar minuten weer op. Dan is het niet leuk voor hem. :D Hij gaat dan vrolijk wat anders doen. Voorlopig werkt dit nog goed, gelukkig.

Yade O+

DJMO, beterschap voor Jan!
Make love, not war ☮
pi_95667313
Yade, wat een mooie outfit!

beterschap DJMO!

Ik ben zo blij met mijn makke kippie :P
Al geeft het af en toe wat gedoe met weerbaarheid :{
Komt ook wel weer goed..

Vanochtend op het KDV stonden er 6 kindjes voor het raam te zwaien, en vervolgens 6 kindjes bij de deur te wachten. Chris liep helaas voor hun direct door naar zijn vriendje. Maar geloof dat hij wel geliefd is. En toen ook nog een positief gesprek over zijn ontwikkeling met de leidsters. En mijn dag was goed begonnen :Y
pi_95672242
Een goed begin van de dag Deepfreeze! Lekker is dat he!

Sterkte met de twee dames Memmel en Tico, wat zou je ze af en toe toch wat willen doen. En wat zijn de dagen dan lang!

Mooie jurk Yade!

Beterschap voor Jan DJMO, M. heeft ook net twee spuugdagen achter de rug. Zo zielig.

Ik geloof mijn ogen niet. M. tekent en ik hoor hem 'Mm" zeggen en naar zijn tekening wijzen. Mamma kijk! MM! Heeft ie echt eerlijk waar een M getekend. Wanneer begint die interesse in letters? Hij tekent ook al een tijdje cirkels met cirkels erin.
pi_95675515
Lotte is vandaag bij het CB geweest, een extra afspraak omdat ze de vorige afspraak niet zo goed meewerkte ;) Ze is nu bijna 2 jaar en 10 maanden.

Was 14,5 kg en 94 cm lang. Werkte best goed mee gelukkig en heeft zelfs al de helft van de ogentest gedaan. Het onderdeel oogafdekken vond ze niet echt wat, komt volgende keer wel :)

Ze vond d'r lekker kletsen, leuk meedoen. De benadering van deze arts scheelde wel heel veel hoe ze meewerkte t.o.v. de vorige arts. overstappen was dus een goede zet!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2011 @ 19:11:13 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95679635
het lijkt *klopt af* een vijf minuten virusje geweest te zijn :? Na een paracetamol was na een kleine 2 uurtjes z'n koorts gezakt tot 38,1 en was hij weer helemaal 't heertje. Heeft buiten rondgelopen, "normaal" gegeten etc. Pas tegen naar bed gaan vond ik 'm weer een beetje zielig worden (qua stemmetje zeg maar). *HERSTEL* ik heb 'm naa beneden, naar de bank gehaald. Ik ging tijdens ;t typen van deze post even kijken, en hij lag heel sufjes met zijn ogen weggedraaid. Ook koorts lijkt is weer stijgende, heb 'm net weer een paracetamol gegeven. en dan heb ik 'm liever in m'n directe nabijheid, zeker nu z'n vader vissen is ...

Pff ik heb respect voor moeders met een peuter, baby én een baan. Ik vond het vanmiddag drama om Geert te voeden/verzorgen en voor jan tegelijk te zorgen...

Mooie curve Lotte! En de ogentest ook al half gedaan ^O^
Bodpa: Ga je wel eens met hem naar MacDonalds? ;)
Yade wat een mooi meisje ben je zo O+

Memmel, Tico .. zijn jullie dames weer wat opgedroogd? ;) sterkte :*
Diaan: ik probeer Jan nu ook te negeren als hij zich op de grond gooit, werkt idd een stuk beter dan zelf ook boos te worden. :@

[ Bericht 1% gewijzigd door DJMO op 18-04-2011 19:48:55 (post geupdate) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95684370
zo, de dame is (net als ik en haar broertje) bij de huisarts geweest en heeft nu een hooikoortsdrankje :) en een virus. maar die had ze al. net als ravi en ik ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95685408
Beterschap voor de zieke kindjes!
Simmu, hopelijk werkt het drankje goed!
Fake it till you make it...
pi_95685542
ik hoop het! ze heeft *ook* een virusje, die hebben ravi en ik ook ;( maar gek genoeg is ravi het 'ergste' zeg maar. terwijl die als enige gewoon vrolijk is en goed eet en drinkt en slaapt en . ja, tsja, je merkt helemaal niks aan hem en wij voelen ons heel sneu
  maandag 18 april 2011 @ 21:07:54 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95686693
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
pi_95687019
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag een foto van ravi, ik denk dat leyla ook dat virusje heeft. Ogen dicht, hoesten en dr keel is rood en nu ook steeds een bloedneus van de snot. Maar antibiotica werkt toch niet bij een virus?
nope... virusje is uitzieken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 april 2011 @ 21:16:27 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95687240
Tja... Is gewoon vervelend. Volgens mij is ze nog geen week niet verkouden geweest.
pi_95687277
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Ticootje het volgende:
nope, maar het ging bij ravi flink richting keelontsteking. hij heeft dus nu nog geen ab, woensdag herbekijken we de situatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')