Hahaha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan zo zelf ondertitelen met: "M'n eauguh, wat doe je"
Mogen die ook in elkaars handen kotsen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef BobbyB het volgende:
walgelijke films kijken jullie. ik kijk liever zulke films.
[ afbeelding ]![]()
het inspelen op wat je bij zo'n scene voelt vind ik toch weldegelijk heftiger dan graphic beeldmateriaal van doorgesneden pezen.. Dus het idee alleen al.. Dat je weet wat er gebeurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je ziet niks gebeuren en dan zie je zo' n kind met schuim op der bek.
iets minder graphical dan pezen die door worden gezaagd of wat voor zieke shit er in hostel dan ook zit.
Dat lijkt me wel leukquote:
wd hoe ging die tandartsshit danquote:
geef me meer van dat soort nummersquote:
Omdat je haar ass wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom vind ik dit nummer leuk?
Zelfs Bobby schijt hier op.
aan allebei de kanten? kan je eten? deed het pijn? QUESTIONSquote:
increible!quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Yessss, Madridista is dronken!
Zeg het eens, jongen.
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aan allebei de kanten? kan je eten? deed het pijn? QUESTIONS
Neem je toch ibuprofen in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmen ik voelde niks want verdoving (hellllla lange naalden die ik dus wel helemaal erin voelde gaan) nadat de verdoving was uitgewerkt ging het pas zeer doen echt fml nu
zo kamperig dat nummerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Gruwelijke remix van gruwelijk nummer = gruwelijkkwadraat![]()
thanks brah hij is nu al chillquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
quote:
Meh niet leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
3 internethartjes voor deez chick: <3 <3 <3quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmen ik voelde niks want verdoving (hellllla lange naalden die ik dus wel helemaal erin voelde gaan) nadat de verdoving was uitgewerkt ging het pas zeer doen echt fml nu
quote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 internethartjes voor deez chick: <3 <3 <3
hahahaha echt hequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Lakitu het volgende:
Pick Up Artists
back me up in deez. PUA's![]()
chicks die speciaal voor mij bewegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik wilde een picca maken van mn kiesje want ze zijn echt veel kleiner dan ik dacht, ik dacht grote wortelssssss 40cm dit dat.loop wel naar mn kamer voor mn camera speciaal voor jou
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Groningert het volgende:
woow ik heb ep 1 net kk stoned bekeken. Heb heel seizoen 13 al gezien maar nu ik ep 1 weer zie kan ik me wel beter inleven in sam ofzo kk vaag.
ws vind ik dit morgen onzin
dan doet ie het niet zo goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha echt he. jordeeeeeh doet dat toch?
Nah, ook niet zoveel.quote:
het is hem anders nog niet gelukt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha echt he. jordeeeeeh doet dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |