Waar heb je die mee gemaakt? the sims?quote:
quote:
quote:
quote:
Je weet dat dit nummer verder gaat in de trant van:quote:
Nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet dat dit nummer verder gaat in de trant van:
Put yo ass on my face
I love the way your pussy tastes
Girl you know you are the one
Take that ass and make me come
quote:
quote:
Ik ook niet, tot ongeveer 2 weken geleden.quote:
FRIEEED EEEGGSquote:
Hm 3 sec gezien.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hm 3 sec gezien.
Misschien een kutter lied dan friday.
Die fout wordt zo vaak gemaakt door Amerikanenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Salatrel het volgende:
amerikaanse bij jensen...
do you speak a little dutch?
only sprechen sie dutch?
thats german....
Eurotrip.. Leuke film.. Maar ik erger me er werkelijkwaar kapot aan iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die fout wordt zo vaak gemaakt door AmerikanenKijk maar naar Eurotrip en Hostel bijvoorbeeld.
Ok ter compensatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hm 3 sec gezien.
Misschien een kutter lied dan friday.
Nee, ik heb ook weer inspiratie nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Weten jullie nog geile mixdrankjes naast skittles vodka?
Jaquote:
Hostel lijkt je ranzig, maar die serbian movie kun je wel kijken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef MouzurX het volgende:
Hostel kijk ik niet, ranzige shit.
Dan lijkt me die sprtr ofzo nog leuker waar ik al 2x een paar stukjes van heb gezien.
Hostel is continu schreeuwende mensen die gepijnigd worden, die serbian valt dan nog wel mee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hostel lijkt je ranzig, maar die serbian movie kun je wel kijken?O_o
HMMMM en vroeger ook altijd die muntjes.. En chocoladesigarettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinterklaas:
Gevulde speculaas
Chocoladeletters
Kruidnootjes
Wtf is een ruisseau?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef BobbyB het volgende:
In Alias was ook wel mooi, krijg je shots van Amsterdam te zien, staat eronder "Zurich".
Of deze, zogenaamd in Nederland.
[ afbeelding ]
Droog Schoonmaakster ==> Dry Cleaner
Nahh.. Ik ga toch liever Hostel kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hostel is continu schreeuwende mensen die gepijnigd worden, die serbian valt dan nog wel mee.
Ja, met die sigaretten was je stoer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
HMMMM en vroeger ook altijd die muntjes.. En chocoladesigaretten
Lekker ontploffende eaugen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nahh.. Ik ga toch liever Hostel kijken
Geen ideequote:
WDquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
wish i could put all my hot followers in a hot tub and lick everyone's face 5:27 AM Mar 25th via web
Van wiens Twitter denk je dat dit komt, Salatrel?
Ron Ron Juicequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Weten jullie nog geile mixdrankjes naast skittles vodka?
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik daarvan vond.. Toen ik m'n eerste echte hijsje nam vond ik mezelf wel stoerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met die sigaretten was je stoer.
Ik mis de cancer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan was het ''Lick everyone's dick'' geweest :p
En dan zo zelf ondertitelen met: "M'n eauguh, wat doe jequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker ontploffende eaugen.
Nee, zo'n babyrapescene.. Daar zit ik nou niet bepaald op te wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef MouzurX het volgende:
Dan kijk ik zelfs nog liever naar kapotgeschoten libische mensen dan hostel.
Je ziet niks gebeuren en dan zie je zo' n kind met schuim op der bek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, zo'n babyrapescene.. Daar zit ik nou niet bepaald op te wachten
Hahaha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan zo zelf ondertitelen met: "M'n eauguh, wat doe je"
Mogen die ook in elkaars handen kotsen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef BobbyB het volgende:
walgelijke films kijken jullie. ik kijk liever zulke films.
[ afbeelding ]![]()
het inspelen op wat je bij zo'n scene voelt vind ik toch weldegelijk heftiger dan graphic beeldmateriaal van doorgesneden pezen.. Dus het idee alleen al.. Dat je weet wat er gebeurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je ziet niks gebeuren en dan zie je zo' n kind met schuim op der bek.
iets minder graphical dan pezen die door worden gezaagd of wat voor zieke shit er in hostel dan ook zit.
Dat lijkt me wel leukquote:
wd hoe ging die tandartsshit danquote:
geef me meer van dat soort nummersquote:
Omdat je haar ass wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom vind ik dit nummer leuk?
Zelfs Bobby schijt hier op.
aan allebei de kanten? kan je eten? deed het pijn? QUESTIONSquote:
increible!quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Yessss, Madridista is dronken!
Zeg het eens, jongen.
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aan allebei de kanten? kan je eten? deed het pijn? QUESTIONS
Neem je toch ibuprofen in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmen ik voelde niks want verdoving (hellllla lange naalden die ik dus wel helemaal erin voelde gaan) nadat de verdoving was uitgewerkt ging het pas zeer doen echt fml nu
zo kamperig dat nummerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Gruwelijke remix van gruwelijk nummer = gruwelijkkwadraat![]()
thanks brah hij is nu al chillquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
quote:
Meh niet leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
3 internethartjes voor deez chick: <3 <3 <3quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee 1 kant, twee kiezen. ik eet, met moeite want mn mond kan niet verder open dan 1,5cmen ik voelde niks want verdoving (hellllla lange naalden die ik dus wel helemaal erin voelde gaan) nadat de verdoving was uitgewerkt ging het pas zeer doen echt fml nu
quote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 internethartjes voor deez chick: <3 <3 <3
hahahaha echt hequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Lakitu het volgende:
Pick Up Artists
back me up in deez. PUA's![]()
chicks die speciaal voor mij bewegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik wilde een picca maken van mn kiesje want ze zijn echt veel kleiner dan ik dacht, ik dacht grote wortelssssss 40cm dit dat.loop wel naar mn kamer voor mn camera speciaal voor jou
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Groningert het volgende:
woow ik heb ep 1 net kk stoned bekeken. Heb heel seizoen 13 al gezien maar nu ik ep 1 weer zie kan ik me wel beter inleven in sam ofzo kk vaag.
ws vind ik dit morgen onzin
dan doet ie het niet zo goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha echt he. jordeeeeeh doet dat toch?
Nah, ook niet zoveel.quote:
het is hem anders nog niet gelukt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha echt he. jordeeeeeh doet dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |