Nee jij gebruikt het natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso dat hele idee van negs![]()
werkt nooit vriend en ik ga het niet eens proberen
Negs is dat je de chimi die je probeert te hosselen gaat beledigen. Dan ben je interessant ofzo en dan wil ze jequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee jij gebruikt het natuurlijk nooit.Elke man maakt ongeveer wel eens een neg maar jij niet. Alhoewel je kunt ook geen neg gebruiken als je niet met andere mensen in contact komt.
Inderdaad, alsof vrouwen op een gast zitten te wachten die stomme grapjes over ze gaat maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Thanks for the reminder, ik loop nog 2 afleveringen achter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef vanBinsberge het volgende:
jullie doen me denken aan jokertje, sterretje en matsu matsu en al die mongooltjes die ik vergeten ben.
"ja net ff met barmeisjes gepraat, triootje geregeld"![]()
![]()
ik beledig jou, dus ik heb interesse hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, ik loop nog 2 afleveringen achter.
Laki negs werken wel. Maar dat wist ik ook wel voordat ik dat ooit hier eens op FOK las.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met WoW vriend?quote:
Niks sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met WoW vriend?
jellyquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef vanBinsberge het volgende:
De SC stormposters zijn ook binnen
u madquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef vanBinsberge het volgende:
nigga u mirinquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef vanBinsberge het volgende:
Dat dacht ik.quote:
Weet ik toch schatje. xxquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik beledig jou, dus ik heb interesse hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |