5quote:
Kowloonquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef gniffie het volgende:
First Strike was echt ruk, vooral Stadium.
Ga deze niet halen dus
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
5
Kijk maar naar het plaatje. 4 + 1 zombie
Discovery is boring omdat de helft van de tijd het andere team aan de ene kant van de B vlag zit en wacht tot er iemand langs loopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....
Discovery is fucking vet btw, Stadium mochten ze verbieden..
Ik heb ze ff gemaild, bleek een foutje te zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....
Probeer eens HQ op die mapquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery is boring omdat de helft van de tijd het andere team aan de ene kant van de B vlag zit en wacht tot er iemand langs loopt.
ik vind het heerlijk om me naar de enemy spawn te flanken op die map met DOM om me dan in of rond een bepaald gebouw te nestelen en dan iedereen afpikken..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat heb je helaas niet voor het kiezen ground war DOM gaat ook nog wel op Discovery
Spawnrapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef BzP het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om me naar de enemy spawn te flanken op die map met DOM om me dan in of rond een bepaald gebouw te nestelen en dan iedereen afpikken..
Werkt goed ^^
nee, want anders gaan ze het doen bij mij/ons.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Liggen wachten tot mensen spawnen is niet lame?
Niets mis met spawntrappen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Liggen wachten tot mensen spawnen is niet lame?
hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig, maar het is wel cheap.
Ik hoor niks?quote:
Echte bazen spelen Demolition.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Het wordt steeds mooier met jou
Echte bazen spelen amper TDM.
Vallah lan X-Box is nepquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
Ik heb dan toch toegegeven en voor het eerst ooit!11!1!e11 een Call of Duty voor de console besteld.
Ik schaam me nu al maar so be it.
Wat vraagjes![]()
-Is het een beetje leuk op Live, lag/skills/cheats-wise?
-Op de console is mijn aim TehSuxxx (lach maar wah zahbi). Helpt aim assist veel of moet je eigenlijk al goed zijn om er wat mee te kunnen?
Dan moet je iedere COD cheap vinden imo. COD draait nou eenmaal om killstreaks en als je dat heel vervelend vind moet je maar een andere FPS gaan spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig, maar het is wel cheap.
Prestige voor Xbox was 45 euro bij FRS en ik heb geen Xbox controller voor PS3 alleen, dualshocksquote:
Zo staat 't goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD4 (3 nooit gespeeld want bout) en verder draait nou eenmaal om killstreaks en als je dat heel vervelend vind moet je maar een andere FPS gaan spelen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD draait nou eenmaal om killstreaks
Ja. COD draait nog steeds om het winnen van potjes. Alleen 12 jarige jongetjes spelen voor killstreaks.quote:
Hoe win je potjes? Door je killstreaks te krijgen en de mensen zo in hun spawn te houden. Als je dit niet snapt ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja. COD draait nog steeds om het winnen van potjes. Alleen 12 jarige jongetjes spelen voor killstreaks.
Of gewoon door een goed team te hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe win je potjes? Door je killstreaks te krijgen en de mensen zo in hun spawn te houden. Als je dit niet snapt ben je gewoon dom.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe win je potjes? Door je killstreaks te krijgen en de mensen zo in hun spawn te houden. Als je dit niet snapt ben je gewoon dom.
quote:
Ja en wat haalt een team met goede spelers? Killstreaksquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Of gewoon door een goed team te hebben...
Ik heb het over tactiek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat haalt een team met goede spelers? Killstreaks
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt ben je gewoon dom.
lekker al die kut snipers...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een team strategische posities innemen om spawnende tegenstanders niet de kans te geven meer dan 10 meter uit hun spawn te lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekker al die kut snipers...
wordt het niet beter op maar haal je wel killstreaks!![]()
en hoezo hun spawm houden?
Lees: Een kankercamper zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Met een team strategische posities innemen om spawnende tegenstanders niet de kans te geven meer dan 10 meter uit hun spawn te lopen.
Een map doorkruisen om je dan in de vijandelijke linies te nestelen is geen kankercamper zijn,quote:
Kan ik er wat aan doen dat ik door heb waar de enemies vanaf komen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Hoe je het ook goed blijft praten, mensen opwachten wanneer ze spawnen is en blijft gigantisch lame.
Als je daarmee alles wint, waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Mensen opwachten bij een spawnplek, is hetzelfde als balletje wachten voor het doel van de tegenstander bij voetbal.
BzP is de Koevermans van Black Ops.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Mensen opwachten bij een spawnplek, is hetzelfde als balletje wachten voor het doel van de tegenstander bij voetbal.
Who the fuck is Koevermans?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BzP is de Koevermans van Black Ops.
Behalve kabouter, want hij weet beter..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sterker nog als wij met z'n allen demo spelen spawntrappen we gewoon 7 van de 10 keer.
Hoi leuke naamquote:Op woensdag 6 april 2011 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
PS3 spelers, kunnen jullie online bij psn?
ik kan niet aanmelden.
error: 80710d36
Prestige 15quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef SeanDaley het volgende:
Het moment dat ik prestige 15 werd zijn mijn 'skills' keihard gaan dalen.
Vind de logo van 15 100000000000000x beter uitzienquote:
Dat wist ik nieteensquote:Op woensdag 6 april 2011 18:51 schreef SeanDaley het volgende:
Ik bedoel van die gouden camouflage ziet er uit als aluminium-folie. Ik hou van de default design van sommige guns.
Wat ik wel jammer vind van het spel is dat 95% speelt met AK74u en FAMAS, dat is natuurlijk de makkelijkste weg kiezen. Soort van attack of the clones. AK74u is dan generfed, maar FAMAS verliest geen damage op range en schiet te snel met te weinig (visuele) recoil. Ook jammer dat je de masterkey en flamethrower niet kan bijvullen met scavenger(pro). De grenade launcher (noobtube) kan ik begrijpen.
Herkenbaar.. Had ik bij MW2 ook met de emblems en titles!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:46 schreef SeanDaley het volgende:
Ik doe het niet echt voor de bijzaken, het is meer dat ik de neurose heb om alles volledig te krijgen als ik een computerspel speel.
Spawntrappen onder het genot van een cocktailtje in de swimming poolquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef fl1pp13 het volgende:
Ze hebben nu zelfs nog meer te melden over dat mappack, blijkt een geschrapt level uit de volledige game te zijn..
http://technoid.nl/gaming(...)ation-dlc-opgedoken/
M14 en Enfield zijn gewoon kwaliteits wapens waar je als je inderdaad je speelstijl er iets op aanpast zoals met de M14 op lange afstand schieten en de Enfield gebruiken als een SMG je hele goede scores haaltquote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef SeanDaley het volgende:
Het liefste speel ik hardcore search en destroy, omdat ik me stoor aan de verstoorde balans die er is in core qua wapenkwaliteit. Het feit dat je in 1-4 schoten dood bent met elk wapen haalt weer de balans terug. De handicap is te groot als je een wapen als FN FAL, M14 of Enfield neemt tegen andere assault rifles. Waardoor je geforceerd wordt om met wapens als Galil, FAMAS of Commando te spelen, tenzij je de skill hebt om dat stukje wat je te kort komt over te compenseren, maar dan ben je vaker ook echt een goede speler of een goede camper.
Heb er wel een hekel aan dat je nu kan teamkillen in Hardcore Search & Destroy ipv dat je zelf de damage krijgt.
Of als je autist bent.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef KoningStoma het volgende:
Fun de hele avond met black ops is alleen mogelijk met een party.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Spawntrappen onder het genot van een cocktailtje in de swimming pool
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef KoningStoma het volgende:
Maar je vond BO toch niks aan?quote:
hap hap hapquote:
Doen we toch ook vrijwel altijd tenminste ik speel altijd met minimaal 4quote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dit heeft een paar threads geleden al mogen blijken dat we dit allemaal vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen we toch ook vrijwel altijd tenminste ik speel altijd met minimaal 4
Precies de reden waarom ik een PS3 heb, al had ik daar wel lichte voorkeur voor, hadden mijn vrienden allemaal een x360, dan had ik die wel gekocht.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:13 schreef Athlete het volgende:
Speel altijd Black Ops alleenAl m'n vrienden hebben een 360, waarom ik destijds een PS3 heb gekocht mag joost weten....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |