Een map doorkruisen om je dan in de vijandelijke linies te nestelen is geen kankercamper zijn,quote:
Kan ik er wat aan doen dat ik door heb waar de enemies vanaf komen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Hoe je het ook goed blijft praten, mensen opwachten wanneer ze spawnen is en blijft gigantisch lame.
Als je daarmee alles wint, waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Mensen opwachten bij een spawnplek, is hetzelfde als balletje wachten voor het doel van de tegenstander bij voetbal.
BzP is de Koevermans van Black Ops.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Mensen opwachten bij een spawnplek, is hetzelfde als balletje wachten voor het doel van de tegenstander bij voetbal.
Who the fuck is Koevermans?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BzP is de Koevermans van Black Ops.
Behalve kabouter, want hij weet beter..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sterker nog als wij met z'n allen demo spelen spawntrappen we gewoon 7 van de 10 keer.
Hoi leuke naamquote:Op woensdag 6 april 2011 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
PS3 spelers, kunnen jullie online bij psn?
ik kan niet aanmelden.
error: 80710d36
Prestige 15quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef SeanDaley het volgende:
Het moment dat ik prestige 15 werd zijn mijn 'skills' keihard gaan dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |