5quote:
Kowloonquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef gniffie het volgende:
First Strike was echt ruk, vooral Stadium.
Ga deze niet halen dus
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
5
Kijk maar naar het plaatje. 4 + 1 zombie
Discovery is boring omdat de helft van de tijd het andere team aan de ene kant van de B vlag zit en wacht tot er iemand langs loopt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....
Discovery is fucking vet btw, Stadium mochten ze verbieden..
Ik heb ze ff gemaild, bleek een foutje te zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze schrijven wat anders....
Probeer eens HQ op die mapquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery is boring omdat de helft van de tijd het andere team aan de ene kant van de B vlag zit en wacht tot er iemand langs loopt.
ik vind het heerlijk om me naar de enemy spawn te flanken op die map met DOM om me dan in of rond een bepaald gebouw te nestelen en dan iedereen afpikken..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat heb je helaas niet voor het kiezen ground war DOM gaat ook nog wel op Discovery
Spawnrapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef BzP het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om me naar de enemy spawn te flanken op die map met DOM om me dan in of rond een bepaald gebouw te nestelen en dan iedereen afpikken..
Werkt goed ^^
nee, want anders gaan ze het doen bij mij/ons.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Liggen wachten tot mensen spawnen is niet lame?
Niets mis met spawntrappen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Liggen wachten tot mensen spawnen is niet lame?
hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig, maar het is wel cheap.
Ik hoor niks?quote:
Echte bazen spelen Demolition.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Het wordt steeds mooier met jou
Echte bazen spelen amper TDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |