abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:11:34 #1
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94858699
Onderzoek gepleegd door vrouwen natuurlijk :')

http://www.powned.tv/nieu(...)ter_dan_jongens.html

Laten we het maar niet hebben over vergelijkingen tussen Communicatie en Ruimtevaarttechnologie, maar gewoon een reactie op de website citeren:

TL;DR op eind!

Het is de complete feminisering en het demoniseren van alle mannelijke eigenschappen in het onderwijs waardoor vrouwen qua CIJFERS en SCHRIFTELIJK resultaat beter scoren... Dit wil niet zeggen dat ze slimmer\intelligenter zijn.. maar BETERE SCHRIFTELIJKE resultaten behalen... Wat nog niet eens een garantie geeft voor een DIKKE carriere!
-
Het begint met PABO trutten op de basisschool.. Waar ijver, vlijt, leren en gehoorzaamheid gewaardeerd wordt. Dit zijn eigenschappen die vooral bij meiden te vinden zijn omdat meiden gewoon gehoorzaam zijn en niet rebels zijn. Ze durven niks ergens tegen in te brengen en zijn kneedbaar. Dit loont gewoon in het onderwijs, simpel. Mannelijke eigenschappen zoals vindingrijkheid, slimheid, een andere weg naar Rome vinden (kan best wel eens in-efficienter zijn = eigenwijs = leermoment!) worden compleet weggedemoniseerd.. Autoriteitsargumenten van incompetente domme mokkels zoals "ik ben de lerares" "ik weet het beter" worden aangevoerd waarmee jongens dus NIKS kunnen.
-
Jongens zijn tevens niet gehoorzaam en kunnen niet op die zachte PABO-trut manier gemotiveerd worden om te leren. Jongens pak je met keiharde discipline of ze een echte uitdaging geven. Allen hier zullen het met me eens zijn dat die discipline van tot en met 1967 (invoer mammoetwet) niet meer aanwezig is. Tevens is het onderwijs ook totaal niet meer uitdagend.. Je haalt het toch wel.. dus geen reden je best te doen.
-
Jongens zijn tevens niet braaf en kneedbaar en leveren strijd als ze weten dat ze je kunnen pakken... Dat zon pabotrut die jongens op de basisschool niet aan kan en ze niet aan het werk krijgt, is niet de schuld van luie jongens.. maar van de incompetente pabokut. Jongens leveren strijd en voordat ze zich aan jou en je methodiek overgeven moet je de stijd aangaan en winnen. Het interesseert jongens niet dat school en pabo-kut er voor hun is.. Het enige wat ze interesseert is de baas zijn.. of verslagen worden en een ander als baas accepteren.. simpel. Leraren kunnen hier mee om gaan.. Die kennen "de man" omdat ze zelf mannen zijn. Goedgelovige mokkels die via theorie uit allerlei pedagogisch verantwoorde pocket-boekjes uit het discount rek bij de Albert Heijn de jongens aan het werk proberen te krijgen, zijn gedoemd te falen wat ten koste gaat van de capaciteit van de jongens en uiteindelijk de maatschappij. Vrouwen wijzen dan naar mannen, ik wijs naar incompetent TUIG op basisschool en middelbare school.
-
Ik garandeer jullie allen.. Dat als wij gescheiden jongens | meisjes klassen maken (dus wel gemengde school) en jongens les krijgen van mannen, meiden les krijgen van vrouwen.. En dit doorwerkt TOT AAN het HBO \ Uni... De jongens binnen 15 jaar weer absurd goed scoren tov meiden. Uit pedagogisch onderzoek op basisscholen en middelbare scholen is al gebleken dat jongens zich laten beinvloeden door de aanwezigheid van meiden in de klas.. en dat daardoor hun concentratie voor de les afneemt.. Zeer natuurlijk fenomeen volgens de psychologen en pedagogen. Tevens is wat ik hierboven allemaal schreef m.b.t pabokutjes ook AL - LANG bewezen door pedagogen in Nederland.. Kritische pedagogen! Maar die hoor je niet want hun oplossingen voor jongens zijn "te mannelijk" "onwenselijk" "een schoolsysteem dat we neit moeten willen " etc.. Die oplossingen en conclusies komen niet in de magazines want die zijn zogenaamd "anti-feministisch" of "te mannelijk"
-
Het is een grote feministische kut maffia die het onderwijs voor jongens heeft verneukt. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen jongens en meiden, regel dat in het onderwijs.
-
Een schrale troost is dat mannen altijd uber zullen zijn in de topfuncties. Onze lichamen kunnen de testosteron veroorzaakt door stress aan.. Wijven worden vierkant, wij niet wij zijn al vierkant.. Wij drammen door en dumpen desnoods de bitch als ze wil dat wij minder werken voor kinderen, zij geeft toch wel op en kan niet tegen strijd... zo wel.. dan fuck off, zoek ik wel een kapstertje/pedicure die gewoon 20 uur werkt en moeder wil worden... Wij vinden altijd wel weer een nieuwe vrouw die op zoek is naar vastigheid en een vent met succes.. Eigenwijze carrieretrutten die via quota of been-spreiderij hun topbaan krijgen vinden maar 2 dingen... De ellende dat hun figuur naar de knoppen gaat en vierkant wordt... en het gegeven dat wanneer hun kinderen op kamers gaan, ze zich zullen realiseren dat ze niks hebben meegemaakt van gezin en kind... Beide funest voor de mentale stabiliteit van de vrouw.. Gevolg: midlifecrisis, abonnementen op de vriendin\libelle\margriet\viva en een hele hoop gezeik wat allemaal zogenaamd onze schuld is: "Waarom hield je me niet tegen!"
-
Samengevatte conclusie: Bouw nieuw onderwijs met gemengde scholen maar gescheiden klassen. Jongens krijgen zero-tolerance discipline onderwijs om ook de volledige capaciteit van de man te benutten.. Meiden krijgen gewoon het huidige betuttelende trutten-onderwijs..
-
Noot: Ik geloof in exact gelijke capaciteiten van man en vrouw en in principe ook in gelijke intelligentie. In de praktijk van de maatschappij van nu geloof ik dat de mannen op eigen kracht zonder GroenLinks\Quota hulp meer zullen bereiken dan vrouwen door hun gedrevenheid en het vermogen strijd te kunnen leveren zonder dat het ten koste gaat van henzelf. De hele maatschappij (concurrentie tussen bedrijven of bv. advocaten etc..) draait om STRIJD en de beste zijn.. Niet braaf aan alle eisen voldoen, nee met mannelijke vindingrijkheid laten zien dat je naast die eisen MEER bent dan de rest..
Wellicht is ooit een toekomst te bedenken door technologische revolutie waar dit allemaal wat minder is en de vrouw naar de voorgrond treed. Nu nog niet.

TL;DR samenvatting: pabo sletjes trekken meisjes voor en demoniseren mannen.
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:12:16 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94858868
tl;dr
pi_94858898
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Pakspul het volgende:
tl;dr
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:17:57 #5
313523 IkBenEenStoner
Lange tong+lange lul
pi_94858947
TLDR gelezen, duidelijk, ze moeten maar zaad zuigen en niet zeuren.
Don't waste my high.
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:18:06 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94858953
Kut hoeren, allemaal.

En zo moeten ze ook behandeld worden.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_94859106
ts heeft gelijk. ^O^

Adoreer hier TS.

Gogotje begint:

TS _O_
pi_94859182
Goed verhaal man.
-
pi_94859299
Denken dat TS dat zelf heeft geschreven :')
Bier hier.
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:28:27 #10
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_94859400
Wat een kutverhaal zeg, maak er eens een coherent, leesbaar stuk proza van de volgende keer wanneer je op 'nieuw topic' drukt.
and then...
pi_94859436
hahahaha, bij die tl;dr : pabo :')

nuff said.
-referral verwijderd-
pi_94859707
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het niet ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.

Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.

Samenvatting: dit soort onderzoekjes = :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-03-2011 19:05:09 ]
Een heer met stijl
pi_94859972
Mannen zijn slimmer sterker en technischer dan vrouwen

Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
pi_94860117
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:

Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
Mooie samenvatting over de rollen der geslachten :')
life goes by...
pi_94860182
inb4 vrouwen in dit topic
-referral verwijderd-
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:47:23 #16
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_94860195
Meisjes _O_
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_94860319
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Lakitu het volgende:
Meisjes _O_
_O_
pi_94860368
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

_O_
zeg, dat in Zweden wonen, is dat nou echt aan te raden?
-referral verwijderd-
pi_94860419
Wat een onzin. Je moet juist kijken naar de talenten van iemand en niet naar het geslacht. Er zullen ook jongens zijn met typisch 'meisjestalenten' en meisjes weer met 'jongenstalenten'.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94860445
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

zeg, dat in Zweden wonen, is dat nou echt aan te raden?
wil je chicks natuur en je elk weekend klemzuipen ja,

Houd je niet van winter dan niet
pi_94860471
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:

Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.

Een keer in notal bene de libelle bij de snackbar gelezen van wat er van een aantal dolle mina prominenten is terechtgekomen: bijna allemaal hadden een gezin waarbij de man kostwinnaar was en zij het huishouden deed toen de kinderen klein waren :')

Emancipatie is leuk als je geen kinderen wilt en anders totdat je ze hebt, een stel vrouwen die ik ken kiezen uiteindelijk toch voor het vadertje en moedertje spelen. Niks mis mee maar je kan niet èn een full time carrière hebben en full time moedertje spelen, da's niet de schuld van de mannen, er zitten nu eenmaal een beperkt aantal uren in een dag :')

Damn wat een serieus verhaal voor in KLB :@
Een heer met stijl
pi_94860478
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dan heb ik mijn roeping gevonden.
-referral verwijderd-
pi_94860492
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:

Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
Ja, ik generaliseer.
pi_94860517
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
Mensen die geen bier kunnen brouwen :')

bier eigenlijk sowieso :')

likeur :7 andere drank :7
-referral verwijderd-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')