Onderzoek gepleegd door vrouwen natuurlijk
http://www.powned.tv/nieu(...)ter_dan_jongens.htmlLaten we het maar niet hebben over vergelijkingen tussen Communicatie en Ruimtevaarttechnologie, maar gewoon een reactie op de website citeren:
TL;DR op eind!Het is de complete feminisering en het demoniseren van alle mannelijke eigenschappen in het onderwijs waardoor vrouwen qua CIJFERS en SCHRIFTELIJK resultaat beter scoren... Dit wil niet zeggen dat ze slimmer\intelligenter zijn.. maar BETERE SCHRIFTELIJKE resultaten behalen... Wat nog niet eens een garantie geeft voor een DIKKE carriere!
-
Het begint met PABO trutten op de basisschool.. Waar ijver, vlijt, leren en gehoorzaamheid gewaardeerd wordt. Dit zijn eigenschappen die vooral bij meiden te vinden zijn omdat meiden gewoon gehoorzaam zijn en niet rebels zijn. Ze durven niks ergens tegen in te brengen en zijn kneedbaar. Dit loont gewoon in het onderwijs, simpel. Mannelijke eigenschappen zoals vindingrijkheid, slimheid, een andere weg naar Rome vinden (kan best wel eens in-efficienter zijn = eigenwijs = leermoment!) worden compleet weggedemoniseerd.. Autoriteitsargumenten van incompetente domme mokkels zoals "ik ben de lerares" "ik weet het beter" worden aangevoerd waarmee jongens dus NIKS kunnen.
-
Jongens zijn tevens niet gehoorzaam en kunnen niet op die zachte PABO-trut manier gemotiveerd worden om te leren. Jongens pak je met keiharde discipline of ze een echte uitdaging geven. Allen hier zullen het met me eens zijn dat die discipline van tot en met 1967 (invoer mammoetwet) niet meer aanwezig is. Tevens is het onderwijs ook totaal niet meer uitdagend.. Je haalt het toch wel.. dus geen reden je best te doen.
-
Jongens zijn tevens niet braaf en kneedbaar en leveren strijd als ze weten dat ze je kunnen pakken... Dat zon pabotrut die jongens op de basisschool niet aan kan en ze niet aan het werk krijgt, is niet de schuld van luie jongens.. maar van de incompetente pabokut. Jongens leveren strijd en voordat ze zich aan jou en je methodiek overgeven moet je de stijd aangaan en winnen. Het interesseert jongens niet dat school en pabo-kut er voor hun is.. Het enige wat ze interesseert is de baas zijn.. of verslagen worden en een ander als baas accepteren.. simpel. Leraren kunnen hier mee om gaan.. Die kennen "de man" omdat ze zelf mannen zijn. Goedgelovige mokkels die via theorie uit allerlei pedagogisch verantwoorde pocket-boekjes uit het discount rek bij de Albert Heijn de jongens aan het werk proberen te krijgen, zijn gedoemd te falen wat ten koste gaat van de capaciteit van de jongens en uiteindelijk de maatschappij. Vrouwen wijzen dan naar mannen, ik wijs naar incompetent TUIG op basisschool en middelbare school.
-
Ik garandeer jullie allen.. Dat als wij gescheiden jongens | meisjes klassen maken (dus wel gemengde school) en jongens les krijgen van mannen, meiden les krijgen van vrouwen.. En dit doorwerkt TOT AAN het HBO \ Uni... De jongens binnen 15 jaar weer absurd goed scoren tov meiden. Uit pedagogisch onderzoek op basisscholen en middelbare scholen is al gebleken dat jongens zich laten beinvloeden door de aanwezigheid van meiden in de klas.. en dat daardoor hun concentratie voor de les afneemt.. Zeer natuurlijk fenomeen volgens de psychologen en pedagogen. Tevens is wat ik hierboven allemaal schreef m.b.t pabokutjes ook AL - LANG bewezen door pedagogen in Nederland.. Kritische pedagogen! Maar die hoor je niet want hun oplossingen voor jongens zijn "te mannelijk" "onwenselijk" "een schoolsysteem dat we neit moeten willen " etc.. Die oplossingen en conclusies komen niet in de magazines want die zijn zogenaamd "anti-feministisch" of "te mannelijk"
-
Het is een grote feministische kut maffia die het onderwijs voor jongens heeft verneukt. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen jongens en meiden, regel dat in het onderwijs.
-
Een schrale troost is dat mannen altijd uber zullen zijn in de topfuncties. Onze lichamen kunnen de testosteron veroorzaakt door stress aan.. Wijven worden vierkant, wij niet wij zijn al vierkant.. Wij drammen door en dumpen desnoods de bitch als ze wil dat wij minder werken voor kinderen, zij geeft toch wel op en kan niet tegen strijd... zo wel.. dan fuck off, zoek ik wel een kapstertje/pedicure die gewoon 20 uur werkt en moeder wil worden... Wij vinden altijd wel weer een nieuwe vrouw die op zoek is naar vastigheid en een vent met succes.. Eigenwijze carrieretrutten die via quota of been-spreiderij hun topbaan krijgen vinden maar 2 dingen... De ellende dat hun figuur naar de knoppen gaat en vierkant wordt... en het gegeven dat wanneer hun kinderen op kamers gaan, ze zich zullen realiseren dat ze niks hebben meegemaakt van gezin en kind... Beide funest voor de mentale stabiliteit van de vrouw.. Gevolg: midlifecrisis, abonnementen op de vriendin\libelle\margriet\viva en een hele hoop gezeik wat allemaal zogenaamd onze schuld is: "Waarom hield je me niet tegen!"
-
Samengevatte conclusie: Bouw nieuw onderwijs met gemengde scholen maar gescheiden klassen. Jongens krijgen zero-tolerance discipline onderwijs om ook de volledige capaciteit van de man te benutten.. Meiden krijgen gewoon het huidige betuttelende trutten-onderwijs..
-
Noot: Ik geloof in exact gelijke capaciteiten van man en vrouw en in principe ook in gelijke intelligentie. In de praktijk van de maatschappij van nu geloof ik dat de mannen op eigen kracht zonder GroenLinks\Quota hulp meer zullen bereiken dan vrouwen door hun gedrevenheid en het vermogen strijd te kunnen leveren zonder dat het ten koste gaat van henzelf. De hele maatschappij (concurrentie tussen bedrijven of bv. advocaten etc..) draait om STRIJD en de beste zijn.. Niet braaf aan alle eisen voldoen, nee met mannelijke vindingrijkheid laten zien dat je naast die eisen MEER bent dan de rest..
Wellicht is ooit een toekomst te bedenken door technologische revolutie waar dit allemaal wat minder is en de vrouw naar de voorgrond treed. Nu nog niet.
TL;DR samenvatting: pabo sletjes trekken meisjes voor en demoniseren mannen.
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!