quote:
Mooie samenvatting over de rollen der geslachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Mannen zijn slimmer sterker en technischer dan vrouwen
Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
wil je chicks natuur en je elk weekend klemzuipen ja,quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zeg, dat in Zweden wonen, is dat nou echt aan te raden?
Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Mannen zijn slimmer sterker en technischer dan vrouwen
Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
Dan heb ik mijn roeping gevonden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wil je chicks natuur en je elk weekend klemzuipen ja,
Houd je niet van winter dan niet
Alcohol kost daar toch een godsvermogen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:
wil je chicks natuur en je elk weekend klemzuipen ja,
Houd je niet van winter dan niet
Mensen die geen bier kunnen brouwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
auw! heb mijn nagel gebrokenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
Meisjes zijn slimmer EN hebben een hogere pijngrens!
Gelukkig wil het 80% van de meisjes ook niet dat je dat doet, die 20% rest bestaat uit verzuurde feministen, waarvan 15% rondloopt in korte pittige kapsels, met trendy paars-gifgroene brilmonturen met een vlot joggingspakquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
Meisjes zijn slimmer EN hebben een hogere pijngrens!
Wat een superwezens zijn het toch ook, wij mannen kunnen niet anders dan aan hun voeten knielen en ze aanbidden!
ik snap je laatste capslock zin nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar wij persen er een kind uit'
ERKEN JE MEERDERE IN JE ZUS!
JEZUSquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar wij persen er een kind uit'
ERKEN JE MEERDERE IN JE ZUS!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn roeping gevonden.
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
Zelf lees ik nooit de Libelle, maar het lijkt mij wel een interessant artikel. Het zelfde zie je ook met die jonge alto's. Eerst alleen maar tegen de massa in gaan, maar als ze de (eind) 20 zijn gepasseerd, wonen ze leuk in een rijtjeshuis met partner en kids.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.
Een keer in notal bene de libelle bij de snackbar gelezen van wat er van een aantal dolle mina prominenten is terechtgekomen: bijna allemaal hadden een gezin waarbij de man kostwinnaar was en zij het huishouden deed toen de kinderen klein waren![]()
Emancipatie is leuk als je geen kinderen wilt en anders totdat je ze hebt, een stel vrouwen die ik ken kiezen uiteindelijk toch voor het vadertje en moedertje spelen. Niks mis mee maar je kan niet èn een full time carrière hebben en full time moedertje spelen, da's niet de schuld van de mannen, er zitten nu eenmaal een beperkt aantal uren in een dag![]()
Damn wat een serieus verhaal voor in KLB![]()
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen.
Ga koken dames, daar zijn jullie nóg beter in.
Royal sadness.
Wat alleen maar meer bewijst dat mannen een stuk meer kunnen dan van ze gedacht wordt, als ze maar willen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.
En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering.
Pokemon is dan ook japanse manga, daarin zijn jongens altijd sukkels en meisjes helder en slim van geest. Ik snap nu ook waarom depressiviteit meer voorkomt bij meisjes dan bij jongens, met name na de pokemon-generatie: de realiteit moet ze rauw op hun dak vallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef VGAverzekering het volgende:
[..]
En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jou
Dat was bij Ruby, Sapphire en Emerald zo, weet niet hoe het nu zit...
idd. hoorde pas nog zoiets dat vrouwen het beter doen met de hedendaagse scholing omdat deze meer gericht is op de kwaliteiten waar hun goed in zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.
Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.
Samenvatting: dit soort onderzoekjes =
Jij kent je plaats!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef netflanders het volgende:
Mannen doen veel, veel moeilijkere studies. Derhalve kan je deze twee niet direct vergelijken. Daarbij blijkt dat voor iedere hoogbegaafde vrouw, er 5 hoogbegaafde mannen zijn.
Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen.
Ga koken dames, daar zijn jullie nóg beter in.
Royal sadness.
Wat heb je daar nou weer aan, vrouwelijke masseurs daarentegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsen
Och je hebt een paar extreem slimme mannen en een paar extreem slimme vrouwen, maar het is niet zo dan alle 6 miljard mensen gemiddeld gezien de vrouwen stukken slimmer zijn dan de mannen of omgekeerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef n0ir het volgende:
Maar de werkelijk allerslimsten zijn meestal mannen
Dat soort rommel hoort van de aardbodem te verdwijnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och je hebt een paar extreem slimme mannen en een paar extreem slimme vrouwen, maar het is niet zo dan alle 6 miljard mensen gemiddeld gezien de vrouwen stukken slimmer zijn dan de mannen of omgekeerd.
Voorbeeld:
Gemiddeld gezien is het wel ongeveer gelijk, maar er zijn gewoon meer extreem intelligente mannen dan extreem intelligente vrouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och je hebt een paar extreem slimme mannen en een paar extreem slimme vrouwen, maar het is niet zo dan alle 6 miljard mensen gemiddeld gezien de vrouwen stukken slimmer zijn dan de mannen of omgekeerd.
Voorbeeld:
Ze zijn socialer denk ik...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Rivalo het volgende:
Geweldige OP![]()
Zelfs waar vrouwen het beste in worden geschat (koken) zijn mannen beter![]()
![]()
Maar als je een afdeling hebt waar alleen maar vrouwen zitten, dan is dat sociale er snel van afquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ze zijn socialer denk ik...
Een beetje sperma erin/erop en dan meteen al een blaasontstekingquote:Last van Blaasontsteking? Gebruik Cranberry Forte met extra C Helpt blaasontsteking voorkomen
Dankzij mensen zoals jij zijn de vrouwen slimmer dan mannen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Meisjes die slimmer zijn dan jongens
wat een drama zijn dat altijd.
meisjes die slimmer zijn dan jongens in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Kijk, jij bent inderdaad een slimme vrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is het wel ongeveer gelijk, maar er zijn gewoon meer extreem intelligente mannen dan extreem intelligente vrouwen.
Precies! Deze man snapt het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef SawIt het volgende:
Er zitten in mijn jaar meer vrouwen dan mannen en mij hoor je niet klagen
Laat die vrouwen denken dat ze beter zijn, de mannen weten hoe het echt zit. Gewoon toegeven en dan krijg je vanzelf booty!
Maar zonder FoBo. Iets té slim dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk, jij bent inderdaad een slimme vrouw
Ik heb een FoBo. Gewoon beter zoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Maar zonder FoBo. Iets té slim dus.
Damn je bent nog mooi ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb een FoBo. Gewoon beter zoeken.
Omdat KLB op sommige fronten ook serieus mag zijn. Dit is geen ONZ.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om even terug te komen op het onderwerp, TS heeft zeker wel een punt. Jongens en meisjes apart lesgeven zie ik zelf niet zitten. Al is het alleen omdat ik er zelf niet aan moet denken om alleen bij meisjes/vrouwen in de klas te zitten. Echter is het niveau van de gemiddelde pabo-mens gewoon matig en zie ik liever dat het niveau van de opleiding wat hoger wordt. Voor lesgeven moet je niet alleen sociaal zijn, maar ook wat algemene kennis hebben en het liefst ook wat intelligentie. Verder merk ik dat veel docenten niet met 'afwijkingen' kunnen omgaan. Dan heb ik het niet over dingen zoals ADHD, maar kinderen die verder kijken dan wat ze van de juf te horen krijgen. Ook kunnen die docenten er niet tegen als ze merken dat sommige kinderen slimmer zijn dan zijzelf. Misschien ben ik voor sommige een zeikerd, maar ik zie het wel als een probleem. Al is het alleen maar dat kinderen zo hun talenten niet kunnen ontwikkelen.
Waarom reageer ik überhaupt serieus in KLB.![]()
Plus omdat je, door dat te doen, het 'meisjes'-onderwijs goedkeurt, terwijl dat nu juist het niveau van onderwijs heeft verpest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om even terug te komen op het onderwerp, TS heeft zeker wel een punt. Jongens en meisjes apart lesgeven zie ik zelf niet zitten. Al is het alleen omdat ik er zelf niet aan moet denken om alleen bij meisjes/vrouwen in de klas te zitten.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef VGAverzekering het volgende:
[..]
En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jou
Dat was bij Ruby, Sapphire en Emerald zo, weet niet hoe het nu zit...
Ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef twaalf het volgende:
[..]
Plus omdat je, door dat te doen, het 'meisjes'-onderwijs goedkeurt, terwijl dat nu juist het niveau van onderwijs heeft verpest.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen hier een beetje statistische kennis hebben
Je hebt het weer voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef RickoKun het volgende:
meisjes die slimmer zijn dan jongens in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Dat een onderzoek noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen van de PABO doen een onderzoek
Next...
Baas, pragmatisch quoten altijd +1quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Geef me nou niet een aanleiding om dit topic om te vormen tot een Pokémontopic.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef FlameH2O het volgende:
Waar, ik was altijd een jongen met pokemon ruby.
Komt die bitch aanzetten met haar grovile (let op 4x zwakte) en ik klap haar nog steeds in een keer met mijn marshstomp.
Zelfs met uber voordeel zijn wij mannen superieur.
wordquote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef FlameH2O het volgende:
Waar, ik was altijd een jongen met pokemon ruby.
Komt die bitch aanzetten met haar grovile (let op 4x zwakte) en ik klap haar nog steeds in een keer met mijn marshstomp.
Zelfs met uber voordeel zijn wij mannen superieur.
Flikkers en pottenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Morrigan het volgende:
Wat een onzin. Je moet juist kijken naar de talenten van iemand en niet naar het geslacht. Er zullen ook jongens zijn met typisch 'meisjestalenten' en meisjes weer met 'jongenstalenten'.
Het is wachten op het eerste blondje die: Mona Lisa gaat zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Newton, Einstein, Hawking, Van Leeuwenhoek, Da Vinci. I'm just sayin'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef IkBenEenStoner het volgende:
TLDR gelezen, duidelijk, ze moeten maar zaad zuigen en niet zeuren.
mooie speechquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef monkyyy het volgende:
Elk geslacht heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je een van beide samenvoegt krijg je een sterk koppel. De een kan niet zonder de ander.
Als je een van beide samenvoegt krijg je een koppel die elkaar niet begrijpt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef monkyyy het volgende:
Elk geslacht heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je een van beide samenvoegt krijg je een sterk koppel. De een kan niet zonder de ander.
dan maxima cum laudequote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Capi het volgende:
Meisjes bij mij op de uni beginnen ook 3 !! weken van tevoren met leren, en lezen alles dan ook in totaal 2/3x, jongens lezen t paar dagen van tevoren en niet eens alles
stel je voor dat wij ook alles zouden lezen
Meisjes steken inderdaad meer tijd in hun studie, terwijl jongens vaak met andere zaken bezig zijn. Jongens hebben hierdoor geleerd hoe ze lesstof sneller onder de knie kunnen krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Capi het volgende:
Meisjes bij mij op de uni beginnen ook 3 !! weken van tevoren met leren, en lezen alles dan ook in totaal 2/3x, jongens lezen t paar dagen van tevoren en niet eens alles
stel je voor dat wij ook alles zouden lezen
En tijdens werkgroepen en colleges denken we zo'n 20% van de tijd aan seks, drugs en voetbalquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef eight het volgende:
[..]
Meisjes steken inderdaad meer tijd in hun studie, terwijl jongens vaak met andere zaken bezig zijn. Jongens hebben hierdoor geleerd hoe ze lesstof sneller onder de knie kunnen krijgen.
Haha, deze Einstein.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef mytroen het volgende:
Meisjes kunnen boeken uit dr kop leren waar je 0 aan hebt.
En jongens kunnen misschien geen boeken leren maar kunnen logisch nadenken en werken. En theorie omzetten naar praktijk
En daarbij, wat boeit het nou welk geslacht er nu slimmer is? Gaat weer nergens over dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het niet ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.
Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.
Samenvatting: dit soort onderzoekjes =
Typisch cliché wat verbergt dat vrouwen enkel en alleen hun kut gebruiken om macht te verkrijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef monkyyy het volgende:
Dat niet alleen, maar wat is het nut van hoge cijfers?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef Zith het volgende:
Ja er zitten meer vrouwen op de uni dan mannen. Ja deze studeren gemiddeld sneller af dan mannen, en ja deze halen gemiddeld hogere cijfers dan mannen.
Maar welke studies doen die vrouwen vooral? Zijn die studies niet gemiddeld makkelijker? Hoeveel vrouwen doen hardcore technische studies? Hoeveel vrouwen doen vrijetijdsmanagement, communicatie, psychologie?
Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Typisch cliché wat verbergt dat vrouwen enkel en alleen hun kut gebruiken om macht te verkrijgen.
[..]
Dat niet alleen, maar wat is het nut van hoge cijfers?Mannen krijgen toch betere posities door hun overtuigingskracht en ratio.
Ook deels een verklaring voor de nivellering van ons wetenschappelijk onderwijs trouwens dat er steeds meer veredelde hbo-trutjes op zitten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook.
okquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:38 schreef zarGon het volgende:
Niet eens een filmpje van Dick Masterson. Jullie stellen me teleur, mannen.
Individueel is dit ook absoluut niet zo inderdaad. Een man is niet per definitie meer waard dan een vrouw. Feit blijft wel dat mannen meer voor elkaar gekregen hebben in de wereld dan vrouwen, waardoor historisch gezien mannen meer waard zijn. De oorzaken hiervan laat ik buiten beschouwing, of dat dit nu komt door mannelijke superioriteit of onderdrukking van de vrouw is immers een andere discussie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook.
Laat de onzichtbare hand van de economie het antwoord geven: wie verdient er meer? wie is er productiever? wie is slimmer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kom dan niet op het internet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef Redbullchick het volgende:
Ik ben echt klaar met al die anti vrouwelijke topics hier. Ik lees ze niet meer. Adieu heren!
Vrouwen hebben meer aan looks inderdaadquote:
Fout en fout. Uit veel onafhankelijk neuropsychologisch onderzoek (zelfs nu de meeste psychologen vrouw zijn) blijkt dat mannen doorgaans intelligenter zijn in non-verbale taken. Vrouwen zijn niet slimmer - ze zijn hoogstens gemiddeld genomen gemotiveerder om hoge cijfers te halen. Dat staat niet gelijk aan intelligentie, zeker niet bij alfastudies.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef Noisiv het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer en kunnen beter leren. Maar vrouwen hebben ook minder ambitie. Ze kiezen sneller voor een maatschappelijke opleiding in de zorg, onderwijs, vrijwilligerswerk om andere mensen te helpen.
Jongens willen vaak veel bereiken en er veel moeite voor doen en komen op top posities in het bedrijfsleven, politiek, doen belangrijke uitvindingen enzo. Ze zullen minder snel voor een opleiding kiezen die maatschappelijk verantwoord is.
Ach zolang het eten op tijd op tafel staat en het huis aan kant is hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef mariska87 het volgende:
Jammer dat de meeste vrouwen weinig met hun intelligentie doen.
even slim als allebeiquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Capi het volgende:
zijn hermafrodieten dan slimmer dan meisjes of slimmer dan jongens?
Hangt van de setting af he. Tijdens het survivallen in de jungle is een man voor mij meer waard dan een vrouw. Tijdens het stappen heb ik ook liever een man bij me dan een vrouw. Maar er zijn ook vast situaties waar een vrouw voor mij meer waard is dan een man. In bed bijvoorbeeld... en... eh... uhm...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:
Datzelfde gezeik zorgt ervoor dat elk bedrijf zich vanaf volgend jaar aan de vrouwenquotum moet houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:30 schreef Sanchos het volgende:
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen...
Mijn vriendin is gewoon heel nuchter, staat open voor meerdere dingen, als ze een probleem ziet lost ze het liever zelf op, heeft een hekel aan feministen, zij verdient het dubbele meer dan mij (ook al is ze 6 jaar ouder dan mij) en snapt gewoon hoe de wereld werkt, vrouwen die dat niet kunnen komen met dit soort gezeik en helaas zijn dat er gewoon veel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |