abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:11:34 #1
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94858699
Onderzoek gepleegd door vrouwen natuurlijk :')

http://www.powned.tv/nieu(...)ter_dan_jongens.html

Laten we het maar niet hebben over vergelijkingen tussen Communicatie en Ruimtevaarttechnologie, maar gewoon een reactie op de website citeren:

TL;DR op eind!

Het is de complete feminisering en het demoniseren van alle mannelijke eigenschappen in het onderwijs waardoor vrouwen qua CIJFERS en SCHRIFTELIJK resultaat beter scoren... Dit wil niet zeggen dat ze slimmer\intelligenter zijn.. maar BETERE SCHRIFTELIJKE resultaten behalen... Wat nog niet eens een garantie geeft voor een DIKKE carriere!
-
Het begint met PABO trutten op de basisschool.. Waar ijver, vlijt, leren en gehoorzaamheid gewaardeerd wordt. Dit zijn eigenschappen die vooral bij meiden te vinden zijn omdat meiden gewoon gehoorzaam zijn en niet rebels zijn. Ze durven niks ergens tegen in te brengen en zijn kneedbaar. Dit loont gewoon in het onderwijs, simpel. Mannelijke eigenschappen zoals vindingrijkheid, slimheid, een andere weg naar Rome vinden (kan best wel eens in-efficienter zijn = eigenwijs = leermoment!) worden compleet weggedemoniseerd.. Autoriteitsargumenten van incompetente domme mokkels zoals "ik ben de lerares" "ik weet het beter" worden aangevoerd waarmee jongens dus NIKS kunnen.
-
Jongens zijn tevens niet gehoorzaam en kunnen niet op die zachte PABO-trut manier gemotiveerd worden om te leren. Jongens pak je met keiharde discipline of ze een echte uitdaging geven. Allen hier zullen het met me eens zijn dat die discipline van tot en met 1967 (invoer mammoetwet) niet meer aanwezig is. Tevens is het onderwijs ook totaal niet meer uitdagend.. Je haalt het toch wel.. dus geen reden je best te doen.
-
Jongens zijn tevens niet braaf en kneedbaar en leveren strijd als ze weten dat ze je kunnen pakken... Dat zon pabotrut die jongens op de basisschool niet aan kan en ze niet aan het werk krijgt, is niet de schuld van luie jongens.. maar van de incompetente pabokut. Jongens leveren strijd en voordat ze zich aan jou en je methodiek overgeven moet je de stijd aangaan en winnen. Het interesseert jongens niet dat school en pabo-kut er voor hun is.. Het enige wat ze interesseert is de baas zijn.. of verslagen worden en een ander als baas accepteren.. simpel. Leraren kunnen hier mee om gaan.. Die kennen "de man" omdat ze zelf mannen zijn. Goedgelovige mokkels die via theorie uit allerlei pedagogisch verantwoorde pocket-boekjes uit het discount rek bij de Albert Heijn de jongens aan het werk proberen te krijgen, zijn gedoemd te falen wat ten koste gaat van de capaciteit van de jongens en uiteindelijk de maatschappij. Vrouwen wijzen dan naar mannen, ik wijs naar incompetent TUIG op basisschool en middelbare school.
-
Ik garandeer jullie allen.. Dat als wij gescheiden jongens | meisjes klassen maken (dus wel gemengde school) en jongens les krijgen van mannen, meiden les krijgen van vrouwen.. En dit doorwerkt TOT AAN het HBO \ Uni... De jongens binnen 15 jaar weer absurd goed scoren tov meiden. Uit pedagogisch onderzoek op basisscholen en middelbare scholen is al gebleken dat jongens zich laten beinvloeden door de aanwezigheid van meiden in de klas.. en dat daardoor hun concentratie voor de les afneemt.. Zeer natuurlijk fenomeen volgens de psychologen en pedagogen. Tevens is wat ik hierboven allemaal schreef m.b.t pabokutjes ook AL - LANG bewezen door pedagogen in Nederland.. Kritische pedagogen! Maar die hoor je niet want hun oplossingen voor jongens zijn "te mannelijk" "onwenselijk" "een schoolsysteem dat we neit moeten willen " etc.. Die oplossingen en conclusies komen niet in de magazines want die zijn zogenaamd "anti-feministisch" of "te mannelijk"
-
Het is een grote feministische kut maffia die het onderwijs voor jongens heeft verneukt. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen jongens en meiden, regel dat in het onderwijs.
-
Een schrale troost is dat mannen altijd uber zullen zijn in de topfuncties. Onze lichamen kunnen de testosteron veroorzaakt door stress aan.. Wijven worden vierkant, wij niet wij zijn al vierkant.. Wij drammen door en dumpen desnoods de bitch als ze wil dat wij minder werken voor kinderen, zij geeft toch wel op en kan niet tegen strijd... zo wel.. dan fuck off, zoek ik wel een kapstertje/pedicure die gewoon 20 uur werkt en moeder wil worden... Wij vinden altijd wel weer een nieuwe vrouw die op zoek is naar vastigheid en een vent met succes.. Eigenwijze carrieretrutten die via quota of been-spreiderij hun topbaan krijgen vinden maar 2 dingen... De ellende dat hun figuur naar de knoppen gaat en vierkant wordt... en het gegeven dat wanneer hun kinderen op kamers gaan, ze zich zullen realiseren dat ze niks hebben meegemaakt van gezin en kind... Beide funest voor de mentale stabiliteit van de vrouw.. Gevolg: midlifecrisis, abonnementen op de vriendin\libelle\margriet\viva en een hele hoop gezeik wat allemaal zogenaamd onze schuld is: "Waarom hield je me niet tegen!"
-
Samengevatte conclusie: Bouw nieuw onderwijs met gemengde scholen maar gescheiden klassen. Jongens krijgen zero-tolerance discipline onderwijs om ook de volledige capaciteit van de man te benutten.. Meiden krijgen gewoon het huidige betuttelende trutten-onderwijs..
-
Noot: Ik geloof in exact gelijke capaciteiten van man en vrouw en in principe ook in gelijke intelligentie. In de praktijk van de maatschappij van nu geloof ik dat de mannen op eigen kracht zonder GroenLinks\Quota hulp meer zullen bereiken dan vrouwen door hun gedrevenheid en het vermogen strijd te kunnen leveren zonder dat het ten koste gaat van henzelf. De hele maatschappij (concurrentie tussen bedrijven of bv. advocaten etc..) draait om STRIJD en de beste zijn.. Niet braaf aan alle eisen voldoen, nee met mannelijke vindingrijkheid laten zien dat je naast die eisen MEER bent dan de rest..
Wellicht is ooit een toekomst te bedenken door technologische revolutie waar dit allemaal wat minder is en de vrouw naar de voorgrond treed. Nu nog niet.

TL;DR samenvatting: pabo sletjes trekken meisjes voor en demoniseren mannen.
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:12:16 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94858868
tl;dr
pi_94858898
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Pakspul het volgende:
tl;dr
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:17:57 #5
313523 IkBenEenStoner
Lange tong+lange lul
pi_94858947
TLDR gelezen, duidelijk, ze moeten maar zaad zuigen en niet zeuren.
Don't waste my high.
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:18:06 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94858953
Kut hoeren, allemaal.

En zo moeten ze ook behandeld worden.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_94859106
ts heeft gelijk. ^O^

Adoreer hier TS.

Gogotje begint:

TS _O_
pi_94859182
Goed verhaal man.
-
pi_94859299
Denken dat TS dat zelf heeft geschreven :')
Bier hier.
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:28:27 #10
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_94859400
Wat een kutverhaal zeg, maak er eens een coherent, leesbaar stuk proza van de volgende keer wanneer je op 'nieuw topic' drukt.
and then...
pi_94859436
hahahaha, bij die tl;dr : pabo :')

nuff said.
-referral verwijderd-
pi_94859707
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het niet ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.

Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.

Samenvatting: dit soort onderzoekjes = :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-03-2011 19:05:09 ]
Een heer met stijl
pi_94859972
Mannen zijn slimmer sterker en technischer dan vrouwen

Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
pi_94860117
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:

Vrouwen kunnen over het algemeen goed koken en afwassen en op kinderen letten en het huis schoonhouden.
Mooie samenvatting over de rollen der geslachten :')
life goes by...
pi_94860182
inb4 vrouwen in dit topic
-referral verwijderd-
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:47:23 #16
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_94860195
Meisjes _O_
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_94860319
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Lakitu het volgende:
Meisjes _O_
_O_
pi_94860368
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

_O_
zeg, dat in Zweden wonen, is dat nou echt aan te raden?
-referral verwijderd-
pi_94860419
Wat een onzin. Je moet juist kijken naar de talenten van iemand en niet naar het geslacht. Er zullen ook jongens zijn met typisch 'meisjestalenten' en meisjes weer met 'jongenstalenten'.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94860445
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

zeg, dat in Zweden wonen, is dat nou echt aan te raden?
wil je chicks natuur en je elk weekend klemzuipen ja,

Houd je niet van winter dan niet
pi_94860471
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:

Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.

Een keer in notal bene de libelle bij de snackbar gelezen van wat er van een aantal dolle mina prominenten is terechtgekomen: bijna allemaal hadden een gezin waarbij de man kostwinnaar was en zij het huishouden deed toen de kinderen klein waren :')

Emancipatie is leuk als je geen kinderen wilt en anders totdat je ze hebt, een stel vrouwen die ik ken kiezen uiteindelijk toch voor het vadertje en moedertje spelen. Niks mis mee maar je kan niet èn een full time carrière hebben en full time moedertje spelen, da's niet de schuld van de mannen, er zitten nu eenmaal een beperkt aantal uren in een dag :')

Damn wat een serieus verhaal voor in KLB :@
Een heer met stijl
pi_94860478
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dan heb ik mijn roeping gevonden.
-referral verwijderd-
pi_94860492
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef gogosweden het volgende:

Alcohol kost daar toch een godsvermogen?
Ja, ik generaliseer.
pi_94860517
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Mensen die geen bier kunnen brouwen :')

bier eigenlijk sowieso :')

likeur :7 andere drank :7
-referral verwijderd-
pi_94860633
Meisjes zijn slimmer EN hebben een hogere pijngrens!

Wat een superwezens zijn het toch ook, wij mannen kunnen niet anders dan aan hun voeten knielen en ze aanbidden!
Ja, ik generaliseer.
pi_94860662
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
auw! heb mijn nagel gebroken ;(
-referral verwijderd-
pi_94860821
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef vanBinsberge het volgende:
auw! heb mijn nagel gebroken ;(
'maar wij persen er een kind uit'

ERKEN JE MEERDERE IN JE ZUS! :(
Ja, ik generaliseer.
pi_94860844
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Northside het volgende:

Wat een superwezens zijn het toch ook, wij mannen kunnen niet anders dan aan hun voeten knielen en ze aanbidden!
Gelukkig wil het 80% van de meisjes ook niet dat je dat doet, die 20% rest bestaat uit verzuurde feministen, waarvan 15% rondloopt in korte pittige kapsels, met trendy paars-gifgroene brilmonturen met een vlot joggingspak :')
Een heer met stijl
pi_94860856
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:

[..]

ik snap je laatste capslock zin niet :(
-referral verwijderd-
pi_94860882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Northside het volgende:

[..]

JEZUS O+ _O_ _O_ *;
life goes by...
pi_94860981
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Dan heb ik mijn roeping gevonden.
^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Northside het volgende:

[..]

ja dat dan weer wel :')
pi_94861050
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ergens zit er nog een kern van waarheid in ook, zelfs in deze moderne tijd waarin mannen vrouwen tegemoet komen in het huishouden en een 'papa-dag' houden, zie ik in ieder geval dat toch dat natuurlijkerwijs de meer technische dingen door mannen worden gedaan en de andere huishoudelijke taken door vrouwen. En beiden willen dit ook niet anders.

Een keer in notal bene de libelle bij de snackbar gelezen van wat er van een aantal dolle mina prominenten is terechtgekomen: bijna allemaal hadden een gezin waarbij de man kostwinnaar was en zij het huishouden deed toen de kinderen klein waren :')

Emancipatie is leuk als je geen kinderen wilt en anders totdat je ze hebt, een stel vrouwen die ik ken kiezen uiteindelijk toch voor het vadertje en moedertje spelen. Niks mis mee maar je kan niet èn een full time carrière hebben en full time moedertje spelen, da's niet de schuld van de mannen, er zitten nu eenmaal een beperkt aantal uren in een dag :')

Damn wat een serieus verhaal voor in KLB :@
Zelf lees ik nooit de Libelle, maar het lijkt mij wel een interessant artikel. Het zelfde zie je ook met die jonge alto's. Eerst alleen maar tegen de massa in gaan, maar als ze de (eind) 20 zijn gepasseerd, wonen ze leuk in een rijtjeshuis met partner en kids.
signatuurloos
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:05:12 #35
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94863543
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen. :')

Ga koken dames, daar zijn jullie nóg beter in. :')

Royal sadness. :')
pi_94863697
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die feministen die meteen bij zo'n nietszeggend passief-observerend onderzoek uit de kast komen en elke mogelijkheid om de man te bashen meteen aangrijpen. :')

Bij Topchef merk ik daar anders vrij weinig van. :')
signatuurloos
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:10:01 #37
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_94863749
Feministen en vervolgens part-time werken :')
Deathlift or Die.
pi_94863843
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Wat alleen maar meer bewijst dat mannen een stuk meer kunnen dan van ze gedacht wordt, als ze maar willen.

De beste topchefs blijken inderdaad mannen te zijn.
Een heer met stijl
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:34:31 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94864726
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering. :')
pi_94865568
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat zijn vrouwen, geen feministen. Feministen zijn "vrouwen" met twee gemuteerde X-chromosomen die hun logisch redeneervermogen heeft aangetast en omgewisseld heeft met verbittering. :')
Een heer met stijl
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:00:26 #41
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94865732
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jou ;(

Dat was bij Ruby, Sapphire en Emerald zo, weet niet hoe het nu zit...
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
pi_94865833
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef VGAverzekering het volgende:

[..]

En toch... als je bij Pokemon kiest voor een jongen en je kiest een watertype, moet je het later opnemen tegen een meisje met grastype of ander types die soberso sterker zijn dan jou ;(

Pokemon is dan ook japanse manga, daarin zijn jongens altijd sukkels en meisjes helder en slim van geest. Ik snap nu ook waarom depressiviteit meer voorkomt bij meisjes dan bij jongens, met name na de pokemon-generatie: de realiteit moet ze rauw op hun dak vallen _O-
Een heer met stijl
pi_94865871
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.

Verder geloof ik ook niet dat mensen goed in staat zijn intelligentie te meten en te beoordelen, het is weleens voorgekomen dat iemand die als kind voor dikke dombo werd versleten een universitaire opleiding heeft afgerond en daarna nog gepromoveerd is ook.

idd. hoorde pas nog zoiets dat vrouwen het beter doen met de hedendaagse scholing omdat deze meer gericht is op de kwaliteiten waar hun goed in zijn.
pi_94866094
Mannen doen veel, veel moeilijkere studies. Derhalve kan je deze twee niet direct vergelijken. Daarbij blijkt dat voor iedere hoogbegaafde vrouw, er 5 hoogbegaafde mannen zijn.
pi_94866123
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef netflanders het volgende:
Mannen doen veel, veel moeilijkere studies. Derhalve kan je deze twee niet direct vergelijken. Daarbij blijkt dat voor iedere hoogbegaafde vrouw, er 5 hoogbegaafde mannen zijn.
Jij kent je plaats!
pi_94866176
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:

Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsen :9~
-referral verwijderd-
pi_94866218
Eh vanbinsberge, waarom heb je een foto van kerstens?
I'm like a Jew, savin' dough so I can big whip.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:14:29 #48
253447 Ethanolic
pi_94866243
Deathlift or Die.
pi_94866287
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Wat zeik je nou, vrouwelijke tandartsen :9~
Wat heb je daar nou weer aan, vrouwelijke masseurs daarentegen ^O^
Een heer met stijl
pi_94866329
Maar de werkelijk allerslimsten zijn meestal mannen :7
pi_94866414
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef n0ir het volgende:
Maar de werkelijk allerslimsten zijn meestal mannen :7
Och je hebt een paar extreem slimme mannen en een paar extreem slimme vrouwen, maar het is niet zo dan alle 6 miljard mensen gemiddeld gezien de vrouwen stukken slimmer zijn dan de mannen of omgekeerd.

Voorbeeld:

Een heer met stijl
pi_94866555
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Och je hebt een paar extreem slimme mannen en een paar extreem slimme vrouwen, maar het is niet zo dan alle 6 miljard mensen gemiddeld gezien de vrouwen stukken slimmer zijn dan de mannen of omgekeerd.

Voorbeeld:

Dat soort rommel hoort van de aardbodem te verdwijnen.
pi_94867655
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voorbeeld:

Gemiddeld gezien is het wel ongeveer gelijk, maar er zijn gewoon meer extreem intelligente mannen dan extreem intelligente vrouwen.
signatuurloos
pi_94867719
Geweldige OP _O_

Zelfs waar vrouwen het beste in worden geschat (koken) zijn mannen beter :') :') :')
pi_94867752
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Rivalo het volgende:
Geweldige OP _O_

Zelfs waar vrouwen het beste in worden geschat (koken) zijn mannen beter :') :') :')
Ze zijn socialer denk ik...
pi_94867942
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Ze zijn socialer denk ik...
Maar als je een afdeling hebt waar alleen maar vrouwen zitten, dan is dat sociale er snel van af :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:52:02 #57
313523 IkBenEenStoner
Lange tong+lange lul
pi_94867984
quote:
Last van Blaasontsteking? Gebruik Cranberry Forte met extra C Helpt blaasontsteking voorkomen
Een beetje sperma erin/erop en dan meteen al een blaasontsteking :') :') :')
Don't waste my high.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:53:00 #58
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_94868052
Meisjes die slimmer zijn dan jongens

wat een drama zijn dat altijd.
meisjes die slimmer zijn dan jongens in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
pi_94868118
Er zitten in mijn jaar meer vrouwen dan mannen en mij hoor je niet klagen :)

Laat die vrouwen denken dat ze beter zijn, de mannen weten hoe het echt zit. Gewoon toegeven en dan krijg je vanzelf booty!
pi_94868162
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef RickoKun het volgende:

meisjes die slimmer zijn dan jongens in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Dankzij mensen zoals jij zijn de vrouwen slimmer dan mannen.

Laat jezelf castreren, alsjeblieft.
pi_94868534
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Gemiddeld gezien is het wel ongeveer gelijk, maar er zijn gewoon meer extreem intelligente mannen dan extreem intelligente vrouwen.
Kijk, jij bent inderdaad een slimme vrouw :P
Een heer met stijl
pi_94868679
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef SawIt het volgende:
Er zitten in mijn jaar meer vrouwen dan mannen en mij hoor je niet klagen :)

Laat die vrouwen denken dat ze beter zijn, de mannen weten hoe het echt zit. Gewoon toegeven en dan krijg je vanzelf booty!
Precies! Deze man snapt het.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_94868733
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk, jij bent inderdaad een slimme vrouw :P
Maar zonder FoBo. Iets té slim dus.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_94869065
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Steengeyl het volgende:

[..]

Maar zonder FoBo. Iets té slim dus.
Ik heb een FoBo. Gewoon beter zoeken. :P
signatuurloos
pi_94869270
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik heb een FoBo. Gewoon beter zoeken. :P
Damn je bent nog mooi ook :@

^O^
Een heer met stijl
pi_94870004
Om even terug te komen op het onderwerp, TS heeft zeker wel een punt. Jongens en meisjes apart lesgeven zie ik zelf niet zitten. Al is het alleen omdat ik er zelf niet aan moet denken om alleen bij meisjes/vrouwen in de klas te zitten. Echter is het niveau van de gemiddelde pabo-mens gewoon matig en zie ik liever dat het niveau van de opleiding wat hoger wordt. Voor lesgeven moet je niet alleen sociaal zijn, maar ook wat algemene kennis hebben en het liefst ook wat intelligentie. Verder merk ik dat veel docenten niet met 'afwijkingen' kunnen omgaan. Dan heb ik het niet over dingen zoals ADHD, maar kinderen die verder kijken dan wat ze van de juf te horen krijgen. Ook kunnen die docenten er niet tegen als ze merken dat sommige kinderen slimmer zijn dan zijzelf. Misschien ben ik voor sommige een zeikerd, maar ik zie het wel als een probleem. Al is het alleen maar dat kinderen zo hun talenten niet kunnen ontwikkelen.

Waarom reageer ik überhaupt serieus in KLB. :')
signatuurloos
pi_94870376
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om even terug te komen op het onderwerp, TS heeft zeker wel een punt. Jongens en meisjes apart lesgeven zie ik zelf niet zitten. Al is het alleen omdat ik er zelf niet aan moet denken om alleen bij meisjes/vrouwen in de klas te zitten. Echter is het niveau van de gemiddelde pabo-mens gewoon matig en zie ik liever dat het niveau van de opleiding wat hoger wordt. Voor lesgeven moet je niet alleen sociaal zijn, maar ook wat algemene kennis hebben en het liefst ook wat intelligentie. Verder merk ik dat veel docenten niet met 'afwijkingen' kunnen omgaan. Dan heb ik het niet over dingen zoals ADHD, maar kinderen die verder kijken dan wat ze van de juf te horen krijgen. Ook kunnen die docenten er niet tegen als ze merken dat sommige kinderen slimmer zijn dan zijzelf. Misschien ben ik voor sommige een zeikerd, maar ik zie het wel als een probleem. Al is het alleen maar dat kinderen zo hun talenten niet kunnen ontwikkelen.

Waarom reageer ik überhaupt serieus in KLB. :')
Omdat KLB op sommige fronten ook serieus mag zijn. Dit is geen ONZ.
pi_94870588
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om even terug te komen op het onderwerp, TS heeft zeker wel een punt. Jongens en meisjes apart lesgeven zie ik zelf niet zitten. Al is het alleen omdat ik er zelf niet aan moet denken om alleen bij meisjes/vrouwen in de klas te zitten.
Plus omdat je, door dat te doen, het 'meisjes'-onderwijs goedkeurt, terwijl dat nu juist het niveau van onderwijs heeft verpest.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:46:36 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94871103
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef VGAverzekering het volgende:

[..]

:D
pi_94871106
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef twaalf het volgende:

[..]

Plus omdat je, door dat te doen, het 'meisjes'-onderwijs goedkeurt, terwijl dat nu juist het niveau van onderwijs heeft verpest.
Ook dat natuurlijk. :Y
signatuurloos
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:58:48 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94871788
Ik neem aan dat de meeste mensen hier een beetje statistische kennis hebben? Dat onderzoek is, zoals ik al net zei, passief-observerend. Het is onmogelijk dat het onderzoek kan zeggen dat vrouwen slimmer zijn dan mannen. Er is niks experimenteels aan.
pi_94873061
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen hier een beetje statistische kennis hebben
:')
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:19:21 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_94873124
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

:')
Sorry. :')
pi_94873173
If anything, dan zijn ze vaak wat serieuzer.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:56:26 #75
253447 Ethanolic
pi_94883620
quote:

Je hebt het weer voor elkaar gekregen.
Deathlift or Die.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:57:52 #76
253447 Ethanolic
pi_94883687
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Jij kent je plaats!
Netflanders is tenminste wel een intelligente vrouw. ^O^
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:04:18 #77
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95085756
Meisjes kunnen boeken uit dr kop leren waar je 0 aan hebt.
En jongens kunnen misschien geen boeken leren maar kunnen logisch nadenken en werken. En theorie omzetten naar praktijk :)
Ik ben geen echte Turk
pi_95086760
Vandaar ook dat na 100 jaar emancipatie nog steeds 99,9% van topposities in bedrijven worden bekleed door mannen.
Vandaar ook dat 99,9% van de uitvinders mannelijk zijn.

Alleen televisie (de idiot-box) leert dat vrouwen slimmer zijn. Dusss.
pi_95087192
Mensen van de PABO doen een onderzoek

Next...
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:01:14 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_95097944
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen van de PABO doen een onderzoek

Next...
Dat een onderzoek noemen. :')

Als ze dit in een wetenschappelijke tijdschrift publiceren, dan pas neem ik het serieus.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:06:44 #81
181126 MouzurX
Misschien?
pi_95098260
quote:

Baas, pragmatisch quoten altijd +1 _O_
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:31:22 #82
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_95102468
Waar, ik was altijd een jongen met pokemon ruby.
Komt die bitch aanzetten met haar grovile (let op 4x zwakte) en ik klap haar nog steeds in een keer met mijn marshstomp.

Zelfs met uber voordeel zijn wij mannen superieur. :')
Hier had uw tekst kunnen staan!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:24 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_95103167
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef FlameH2O het volgende:
Komt die bitch aanzetten met haar grovile (let op 4x zwakte) en ik klap haar nog steeds in een keer met mijn marshstomp.

Geef me nou niet een aanleiding om dit topic om te vormen tot een Pokémontopic. :')
pi_95103959
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef FlameH2O het volgende:

word _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_97618167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Morrigan het volgende:
Wat een onzin. Je moet juist kijken naar de talenten van iemand en niet naar het geslacht. Er zullen ook jongens zijn met typisch 'meisjestalenten' en meisjes weer met 'jongenstalenten'.
Flikkers en potten :')

TS _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:37:17 #86
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97618685
TT is onjuist.

Hoogachtend,
pi_97618811
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Pakspul het volgende:
tl;dr
pi_97619492
Newton, Einstein, Hawking, Van Leeuwenhoek, Da Vinci. I'm just sayin' :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:10:13 #89
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_97619670
boeiend
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:10:23 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97619674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Newton, Einstein, Hawking, Van Leeuwenhoek, Da Vinci. I'm just sayin' :)
Het is wachten op het eerste blondje die: Mona Lisa gaat zeggen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:40:45 #91
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97622231
Het is bedroevend dat de kleuterkweekschool en de PABO zijn samengevoegd ten eerste. Voor mannen is het demotiverend met kleuters en peuters te werken, zij werken liever in de hogere groepen (meer intellectuele uitdaging).
Het miep-gehalte op de PABO is dusdanig hoog dat dit potentiële mannelijke leerkrachten afschrikt de PABO te gaan doen (vrouwen zijn leuk, maar de miepen die de PABO doen hebben het sex-appeal van een stekelvarken helaas :{w ). Hierdoor ontstaat er een chronisch tekort aan mannelijke leerkrachten op de basisschool.
De huidige hysterie rondom kinderseks verergert het probleem, want geen man durft nog met kinderen te werken, dus ze kiezen voor het veel beter betalende en meer uitdagende bedrijfsleven.

Vooral jongens op de basisschool zijn de klos. Zij krijgen uitsluitend onderwijs van vrouwen die hen denigrerend behandelen, geen uitdagingen geven en hun capaciteiten compleet negeren en afdoen als slecht of irrelevant. Vrouwen zijn conformistisch in de regel, waardoor men jongens creëert die niet meer innovatief zijn, want dat is er vakkundig uitgeslagen.

Dat dat zeer destructief voor een samenleving is hoeft geen betoog. Een land waar de bevolking slechts conformistisch is, maar niet innoveert, is ten dode opgeschreven.

De PABO moet weer aantrekkelijk gemaakt worden voor mannen. Er zou een aparte opleiding moeten komen voor groepen 5 t/m 8 en meer waardering voor innovaties en minder waardering voor gemiep. De verhouding mannen staat tot vrouwen op de opleiding zou tenminste 30/70 moeten zijn en het thans bedroevend lage niveau (het verdient het etiket HBO niet, hooguit MBO) zou heel erg omhoog moeten om het een beetje interessant te maken voor mannen. Minder gefreubel, meer gericht op lesstof.

Zoniet, groeit een inspiratieloze generatie op waar weinig zinnigs uit komt en waar niets van te verwachten valt. Met opkomende economieën uit de BRIC-landen nu niet iets wat we kunnen gebruiken.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:42:02 #92
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97622269
fl;djdiglo
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:55:51 #93
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_97624346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef IkBenEenStoner het volgende:
TLDR gelezen, duidelijk, ze moeten maar zaad zuigen en niet zeuren.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:57:59 #94
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_97624401
Elk geslacht heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je een van beide samenvoegt krijg je een sterk koppel. De een kan niet zonder de ander.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:00:28 #95
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97624464
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:57 schreef monkyyy het volgende:
Elk geslacht heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je een van beide samenvoegt krijg je een sterk koppel. De een kan niet zonder de ander.
mooie speech

donderdag 2 juni 2011 @ 17:04:41 #96
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_97624611
Mannen hebben de leiding over de wereld, dus mannen zijn gewoon slimmer klaar.
pi_97624751
quote:
Als je een van beide samenvoegt krijg je een koppel die elkaar niet begrijpt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_97624810
Meisjes bij mij op de uni beginnen ook 3 !! weken van tevoren met leren, en lezen alles dan ook in totaal 2/3x, jongens lezen t paar dagen van tevoren en niet eens alles :')

stel je voor dat wij ook alles zouden lezen :O
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:13:00 #99
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97624863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Capi het volgende:
Meisjes bij mij op de uni beginnen ook 3 !! weken van tevoren met leren, en lezen alles dan ook in totaal 2/3x, jongens lezen t paar dagen van tevoren en niet eens alles :')

dan maxima cum laude
pi_97624964
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Capi het volgende:

Meisjes steken inderdaad meer tijd in hun studie, terwijl jongens vaak met andere zaken bezig zijn. Jongens hebben hierdoor geleerd hoe ze lesstof sneller onder de knie kunnen krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_97624991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef eight het volgende:

[..]

Meisjes steken inderdaad meer tijd in hun studie, terwijl jongens vaak met andere zaken bezig zijn. Jongens hebben hierdoor geleerd hoe ze lesstof sneller onder de knie kunnen krijgen.
En tijdens werkgroepen en colleges denken we zo'n 20% van de tijd aan seks, drugs en voetbal :D
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2011 @ 17:24:00 #102
230491 Zith
pls tip
pi_97625202
Ja er zitten meer vrouwen op de uni dan mannen. Ja deze studeren gemiddeld sneller af dan mannen, en ja deze halen gemiddeld hogere cijfers dan mannen.

Maar welke studies doen die vrouwen vooral? Zijn die studies niet gemiddeld makkelijker? Hoeveel vrouwen doen hardcore technische studies? Hoeveel vrouwen doen vrijetijdsmanagement, communicatie, psychologie?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:29:43 #103
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_97625378
Ik vind het prima dat mannen slimmer zijn, laten zij maar hard werken in hun topbaan, blijf ik wel thuis en neuk de lekkere poolboy
pi_97625470
Ik ben echt klaar met al die anti vrouwelijke topics hier. Ik lees ze niet meer. Adieu heren!
Lang leve de gedachtepolitie
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:35:53 #105
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97625558
Als vrouwen zo slim zijn waarom zijn er amper vrouwelijke generaals, presidenten, ingenieurs etc.?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_97625630
Niet eens een filmpje van Dick Masterson. Jullie stellen me teleur, mannen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:39:50 #107
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_97625667
TS baalt van de duim op z'n hoofd.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_97625670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef mytroen het volgende:
Meisjes kunnen boeken uit dr kop leren waar je 0 aan hebt.
En jongens kunnen misschien geen boeken leren maar kunnen logisch nadenken en werken. En theorie omzetten naar praktijk :)
Haha, deze Einstein. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_97625790
Terechte klacht, helemaal gelezen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:06:54 #110
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_97626501
Wat is de bron van dat onderzoek dat mannen beter presteren zonder vrouwen? Ik wil wel weer even lekker gaan flamen bij wat feministen in onze jaarlaag namelijk.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2011 @ 18:09:18 #111
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97626579
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier tal van onderzoeken gedaan, gemiddeld gezien loopt het niet ver uit elkaar, uiteraard heb je uitschieters bij beide geslachten. Verder zijn er dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen omdat dat hersengebied nu eenmaal beter ontwikkeld is, bijvoorbeeld zichzelf verbaal uitdrukken. Mannen daarentegen hebben weer een beter ruimtelijk inzicht.

En daarbij, wat boeit het nou welk geslacht er nu slimmer is? Gaat weer nergens over dit. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:10:18 #112
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_97626605
quote:
Typisch cliché wat verbergt dat vrouwen enkel en alleen hun kut gebruiken om macht te verkrijgen.
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:24 schreef Zith het volgende:
Ja er zitten meer vrouwen op de uni dan mannen. Ja deze studeren gemiddeld sneller af dan mannen, en ja deze halen gemiddeld hogere cijfers dan mannen.

Maar welke studies doen die vrouwen vooral? Zijn die studies niet gemiddeld makkelijker? Hoeveel vrouwen doen hardcore technische studies? Hoeveel vrouwen doen vrijetijdsmanagement, communicatie, psychologie?
Dat niet alleen, maar wat is het nut van hoge cijfers? :') Mannen krijgen toch betere posities door hun overtuigingskracht en ratio.
Ook deels een verklaring voor de nivellering van ons wetenschappelijk onderwijs trouwens dat er steeds meer veredelde hbo-trutjes op zitten.
- Thucydides
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2011 @ 18:13:18 #113
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97626682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Typisch cliché wat verbergt dat vrouwen enkel en alleen hun kut gebruiken om macht te verkrijgen.

[..]

Dat niet alleen, maar wat is het nut van hoge cijfers? :') Mannen krijgen toch betere posities door hun overtuigingskracht en ratio.
Ook deels een verklaring voor de nivellering van ons wetenschappelijk onderwijs trouwens dat er steeds meer veredelde hbo-trutjes op zitten.
Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:16:06 #114
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_97626759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:23:08 #115
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97626978
Ik kan hier moeilijk iets over zeggen, zowel mannen als vrouwen hebben hun eigen kwaliteiten. Vrouwen zijn beter op verbaal gebied en mannen op ruimtelijk gebied. Over de inrichting van het onderwijs kan ik moeilijk uitspraken doen, omdat ik niet weet of vrouwen voor de klas zo'n erge invloed hebben op de prestaties van jongens en mannen. Ik merk er zelf niet direct zoveel van, het maakt bij ons niet uit of het een docent of docente is, ze gedragen zich ongeveer hetzelfde.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_97645389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:38 schreef zarGon het volgende:
Niet eens een filmpje van Dick Masterson. Jullie stellen me teleur, mannen.
ok
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:23:15 #117
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_97646097
quote:

[..]

Individueel is dit ook absoluut niet zo inderdaad. Een man is niet per definitie meer waard dan een vrouw. Feit blijft wel dat mannen meer voor elkaar gekregen hebben in de wereld dan vrouwen, waardoor historisch gezien mannen meer waard zijn. De oorzaken hiervan laat ik buiten beschouwing, of dat dit nu komt door mannelijke superioriteit of onderdrukking van de vrouw is immers een andere discussie.
- Thucydides
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2011 @ 08:00:03 #118
230491 Zith
pls tip
pi_97647762
quote:

[..]

Laat de onzichtbare hand van de economie het antwoord geven: wie verdient er meer? wie is er productiever? wie is slimmer?

Mannen zijn wel degelijk meer waard, de economie biedt meer geld voor mannen dan vrouwen, met reden.

Vrouwen doen de universiteit, met mooie cijfers, om daarna zwanger te worden en een 'licht administratief' part-time baantje te nemen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:39:57 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_97648117
Ook echt die studies die vrouwen doen. Als vrouwen Uni Beta wetenschappen zouden doen en mannen een studie als psychologie, kreeg je omgedraaide resultaten :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:36:01 #120
306873 Taxfreej
En toch betaal ik belasting...
pi_97648959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef Redbullchick het volgende:
Ik ben echt klaar met al die anti vrouwelijke topics hier. Ik lees ze niet meer. Adieu heren!
Kom dan niet op het internet.
we are but transient passengers
pi_97649043
TS:

vrijdag 3 juni 2011 @ 09:41:54 #122
273116 Linkiss
The Hunter
pi_97649068
Brains is niet alles.
Blessed be.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2011 @ 10:13:55 #123
230491 Zith
pls tip
pi_97649734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:41 schreef Linkiss het volgende:
Brains is niet alles.
Vrouwen hebben meer aan looks inderdaad :)
pi_97649783
Volgens mij goed relaas, ik ga het thuis nog even nalezen.
Of toch du vader?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:31:20 #125
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_97650132
De reden dat er nog zoveel superstition, onzin en geloof in allerhande debiele zaken is, is overigens ook te wijten aan de "intelligentie" van vrouwen. Omdat vrouwen meer geneigd zijn om vanuit emotie, intuitie e.d. te denken (en dit hun grote kracht is, whatever the fuck that means), zijn het ook makkelijke slachtoffers voor oplichters, en naïef in het geloven in allerhande bullshit, zolang het maar lekker intuïtief is, mannen snappen dat toch niet.

Lang leve ratio
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_97650145
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer en kunnen beter leren. Maar vrouwen hebben ook minder ambitie. Ze kiezen sneller voor een maatschappelijke opleiding in de zorg, onderwijs, vrijwilligerswerk om andere mensen te helpen.

Jongens willen vaak veel bereiken en er veel moeite voor doen en komen op top posities in het bedrijfsleven, politiek, doen belangrijke uitvindingen enzo. Ze zullen minder snel voor een opleiding kiezen die maatschappelijk verantwoord is.
pi_97651259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef Noisiv het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer en kunnen beter leren. Maar vrouwen hebben ook minder ambitie. Ze kiezen sneller voor een maatschappelijke opleiding in de zorg, onderwijs, vrijwilligerswerk om andere mensen te helpen.

Jongens willen vaak veel bereiken en er veel moeite voor doen en komen op top posities in het bedrijfsleven, politiek, doen belangrijke uitvindingen enzo. Ze zullen minder snel voor een opleiding kiezen die maatschappelijk verantwoord is.
Fout en fout. Uit veel onafhankelijk neuropsychologisch onderzoek (zelfs nu de meeste psychologen vrouw zijn) blijkt dat mannen doorgaans intelligenter zijn in non-verbale taken. Vrouwen zijn niet slimmer - ze zijn hoogstens gemiddeld genomen gemotiveerder om hoge cijfers te halen. Dat staat niet gelijk aan intelligentie, zeker niet bij alfastudies.

Daarbij kiezen mannen veel sneller voor maatschappelijk verantwoorde studies. Maatschappelijk verantwoorde studies zijn de studies die direct bijdragen aan de maatschappij, niet enkel de softe 'social work' kant. Kijk eens om je heen; zowel uit statistieken als persoonlijke ervaring kan je opmaken dat vrouwen veel sneller voor de 'hobbystudies' kiezen dan mannen.

Wie zijn er oververtegenwoordigd in studies als muziek/theaterwetenschappen, Taal & Cultuuropleidingen van nietzeggende regio's, en studies als vrijetijdswetenschappen? Vrouwen. Wie zijn er oververtegenwoordigd in de harde, moeilijke wetenschappen? U weet het antwoord. Zeggen dat mannen een minder maatschappelijk verantwoorde keuze maken is dan ook enigszins belachelijk.

Overigens ben ik zelf een vrouw en heb ik natuurkunde gestudeerd. We begonnen met slechts 4 vrouwen in het eerste jaar, waar er uiteindelijk slechts twee overbleven. Dit was geen uitzonderlijk jaar.
pi_97651519
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen...
Mijn vriendin is gewoon heel nuchter, staat open voor meerdere dingen, als ze een probleem ziet lost ze het liever zelf op, heeft een hekel aan feministen, zij verdient het dubbele meer dan mij (ook al is ze 6 jaar ouder dan mij) en snapt gewoon hoe de wereld werkt, vrouwen die dat niet kunnen komen met dit soort gezeik en helaas zijn dat er gewoon veel...
  zondag 5 juni 2011 @ 22:31:47 #129
181126 MouzurX
Misschien?
pi_97762619
Je moet inderdaad in zo'n onderzoek wel meenemen dat er verschillen zijn in de moeilijkheidsgraad van een opleiding.

Een 10 voor wiskunde A is in dat onderzoek beter dan een 8 voor wiskunde B12.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:32:13 #130
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97762652
Jongens zijn het sterkere geslacht.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97762758
zijn hermafrodieten dan slimmer dan meisjes of slimmer dan jongens?
pi_97775424
Jammer dat de meeste vrouwen weinig met hun intelligentie doen.
  Forum Admin maandag 6 juni 2011 @ 08:55:51 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_97775459
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef mariska87 het volgende:
Jammer dat de meeste vrouwen weinig met hun intelligentie doen.
Ach zolang het eten op tijd op tafel staat en het huis aan kant is hoor je mij niet klagen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:04:31 #134
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97775618
Nog best een mooie OP :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 juni 2011 @ 09:06:42 #135
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97775667
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Capi het volgende:
zijn hermafrodieten dan slimmer dan meisjes of slimmer dan jongens?
even slim als allebei :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  maandag 6 juni 2011 @ 11:42:22 #136
94346 Northside
We'll see
pi_97779444
quote:
Hangt van de setting af he. Tijdens het survivallen in de jungle is een man voor mij meer waard dan een vrouw. Tijdens het stappen heb ik ook liever een man bij me dan een vrouw. Maar er zijn ook vast situaties waar een vrouw voor mij meer waard is dan een man. In bed bijvoorbeeld... en... eh... uhm...
Ja, ik generaliseer.
pi_98109838
Meisjes kunnen beter pijpen dan jongens
pi_98110055
vrouwen worden dik en slap na hun 25e, dan komen ze er opeens achter dat alles wat ze bereikt hadden puur door het strakke kontje kwam.
Doe eens lief!
  maandag 13 juni 2011 @ 16:27:49 #139
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_98116564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:30 schreef Sanchos het volgende:
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen...
Mijn vriendin is gewoon heel nuchter, staat open voor meerdere dingen, als ze een probleem ziet lost ze het liever zelf op, heeft een hekel aan feministen, zij verdient het dubbele meer dan mij (ook al is ze 6 jaar ouder dan mij) en snapt gewoon hoe de wereld werkt, vrouwen die dat niet kunnen komen met dit soort gezeik en helaas zijn dat er gewoon veel...
Datzelfde gezeik zorgt ervoor dat elk bedrijf zich vanaf volgend jaar aan de vrouwenquotum moet houden.

Bedrijven MOETEN de beste mensen kiezen, niet mensen kiezen omdat ze zwart, geel, blauw, vrouw, joods, islamitisch, protestants ofzoiets zijn.

Je moet klaplopers naaien, niet mensen die zich kapotwerken om iets te worden...
  maandag 13 juni 2011 @ 16:30:38 #140
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_98116691
Mannen heersen over de wereld, dus mannen zijn slimmer.

Geen lange discussies voor nodig om een conclusie te trekken.

Als vrouwen beweren dat ze zooo slim zijn, gaan wij mannen is 1 dag alles aan de vrouwen laten in de wereld. Dat zou pas lachen zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')