Omdat er gister rond dat tijdstip daar op de A7 helemaal geen ongeluk was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan wel degelijk.
Omdat SSBquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan wel degelijk.
Hmm geen idee eigenlijk of de brandweer uit Purmerend kwam of uit Hoorn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even deze site in de gaten houden, dan zou het hier heel binnenkort wel op moeten staan.
Thnx daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
Als ik jou was zou ik het volgende doen:
1.Proberen een betalingsregeling te treffen met de ouders
Als dat niet lukt:
2.Proberen op te verzekering te verhalen en als dat niet lukt een programma zoals hart van nederland aan te schrijven. De kans is groot dat ze het alsnog vergoeden om niet hun goodwill te beschadigen
Als dat ook niet lukt:
3.Beroep doen op rechtsbijstand en dan een civiel rechtelijke procedure starten op basis van onrechtmatige daad. Met een goede advocaat heb je een kans dat het slaagt
Welke onrechtmatige daad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
Als ik jou was zou ik het volgende doen:
3.Beroep doen op rechtsbijstand en dan een civiel rechtelijke procedure starten op basis van onrechtmatige daad. Met een goede advocaat heb je een kans dat het slaagt
Het veroorzaken van een ongeluk en het causale verband met het openknippen van de auto.quote:
Dat openknippen van de auto is natuurlijk niet te wijten aan dat ongeluk. Dat is te wijten aan TS die het meisje in de auto heeft gekieperd. Verder is de auto door de brandweer opengeknipt en heeft het meisje er niets mee van doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Het veroorzaken van een ongeluk en het causale verband met het openknippen van de auto.
Het is vergezocht en daarom is ook een goede advocaat nodig vooral aangezien TS zelf het meisje in zijn auto liet zitten.
Het is echt niets nieuws en al tig keer in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Salatrel het volgende:
kan toch niet zo zijn dat iemand zelf maar even een nieuwe auto moet kopen omdat een willekeurige brandweerman van mening is dat het te gevaarlijk zou zijn om haar uit die auto te laten stappen?
ze is tenslotte al eens een keer uit een andere auto gestapt en in een andere auto gaan zitten.
Dit is gewoon pech. Wie zou dat moeten vergoeden, dan? Dan moet er immers sprake zijn van aansprakelijkheid, bijvoorbeeld door een onrechtmatige daad. Er is sprake van overmacht en dus kan er al geen sprake zijn van een onrechtmatige daad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Salatrel het volgende:
kan toch niet zo zijn dat iemand zelf maar even een nieuwe auto moet kopen omdat een willekeurige brandweerman van mening is dat het te gevaarlijk zou zijn om haar uit die auto te laten stappen?
ze is tenslotte al eens een keer uit een andere auto gestapt en in een andere auto gaan zitten.
Dit zijn gewoon standaard procedures.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Palomar het volgende:
Je zou misschien wel kunnen verifieren of het slachtoffer daadwerkelijk rug- of nekletsel had en of de hele operatie dus wel noodzakelijk was. Al ze helemaal niets ernstigs blijkt te hebben is het dus verkeerd ingeschat door de brandweer en kun je misschien op die manier via de rechter geld krijgen.
Verweer zal echter zijn dat ze dat van te voren niet konden weten, wat ook wel weer terecht is.
Lastig dus...
weet ik veel. maar dat diegene die aangereden is zelf voor de schade aan zijn voertuig om moet draaien oneerlijk is ben je wel met me eens hoop ik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is gewoon pech. Wie zou dat moeten vergoeden, dan? Dan moet er immers sprake zijn van aansprakelijkheid, bijvoorbeeld door een onrechtmatige daad. Er is sprake van overmacht en dus kan er al geen sprake zijn van een onrechtmatige daad.
Moeten ze dan niet gewoon iemand laten liggen en het aan ambulance personeel overlaten om dit in te schatten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon standaard procedures.(een brandweerman kan dat uiteraard helemaal niet beoordelen, vandaar een dergelijke procedure)
Die kunnen dat ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet gewoon iemand laten liggen en het aan ambulance personeel overlaten om dit in te schatten ?
Haha die scan-tunnels zijn altijd magnetisch, dat werkt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:
die bitch gewoon met auto en al door een mobiele rontgenscanner heen
Dat hoor ik wel vaker ja, als ze negatieve media aandacht krijgen komen ze wel over de brug hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef einschtein het volgende:
Sterkte met dit alles, TS.
Gewoon Hart Van Nederland inschakelen als het niet lukt. Met dat campingprogramma moet het dan vast wel lukken.
Negatief wil ik niet zeggen, maar in de aandacht kom je dan sowieso. Dan haal je ook wel een pagina van een krant, ofzo. Dus dan gaat de bal vanzelf rollen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja, als ze negatieve media aandacht krijgen komen ze wel over de brug hoop ik.
Ik wacht eerst morgen even af, misschien kom ik er uit met haar ouders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Negatief wil ik niet zeggen, maar in de aandacht kom je dan sowieso. Dan haal je ook wel een pagina van een krant, ofzo. Dus dan gaat de bal vanzelf rollen.
Hit me up when you need some help.
Ja als je ziet dat die jongen ze auto uit elkaar getrokken gaat worden, gewoon als een mak lammetje blijven liggen op die achterbank en het laten gebeuren, wat een egoist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat wijf niet gewoon meteen uit de auto rolde.. ze liet het maar allemaal gebeuren? Wat een kutwijf tbh
Ze was in schok, ze keek alleen maar glazig voor haar uit en ze praatte amper.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat wijf niet gewoon meteen uit de auto rolde.. ze liet het maar allemaal gebeuren? Wat een kutwijf tbh
Dan alsnog moet zij alles gaan betalen ouwe, jij kan hier niet voor gaan opdraaien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze was in schok, ze keek alleen maar glazig voor haar uit en ze praatte amper.
jij: "KUT ZE GAAN MIJN AUTO OPENBREKEN OMDAT JIJ ER IN ZIT"quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze was in schok, ze keek alleen maar glazig voor haar uit en ze praatte amper.
Tja dat zijn vrouwen heh...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
jij: "KUT ZE GAAN MIJN AUTO OPENBREKEN OMDAT JIJ ER IN ZIT"
dan stap je toch ff uit en laat je t niet gebeuren. shock mijn reet.
Dat is ook de eerste gedachte als je net een ongeluk gehad en een brandweer man je vertelt dat je blijvend invalide kan worden als er iets mis is met je nek (waar je al last van hebt) en dat ze dus de auto moeten openknippen, ik zou ook glazig voor me uit staren en "okeeh" zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat die jongen ze auto uit elkaar getrokken gaat worden, gewoon als een mak lammetje blijven liggen op die achterbank en het laten gebeuren, wat een egoist.
Het is 31 maartquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef themole het volgende:
Ai, ai pijnlijk verhaal en zeer kut voor je.
Tevens terechte klacht, mocht dit geen 1 april garp zijn.
Het feit ligt er dat TS nu alles moet gaan lopen betalen terwijl die een goeie daad verrichte :S Die chick moet gaan dokken, dat lijkt me logisch toch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste gedachte als je net een ongeluk gehad en een brandweer man je vertelt dat je blijvend invalide kan worden als er iets mis is met je nek (waar je al last van hebt) en dat ze dus de auto moeten openknippen, ik zou ook glazig voor me uit staren en "okeeh" zeggen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste gedachte als je net een ongeluk gehad en een brandweer man je vertelt dat je blijvend invalide kan worden als er iets mis is met je nek (waar je al last van hebt) en dat ze dus de auto moeten openknippen, ik zou ook glazig voor me uit staren en "okeeh" zeggen
Leuk he dat quoten.quote:
Zo heel logisch lijkt me dat niet, zij vroeg er ook niet om dat die auto opengeknipt werd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Het feit ligt er dat TS nu alles moet gaan lopen betalen terwijl die een goeie daad verrichte :S Die chick moet gaan dokken, dat lijkt me logisch toch.
ze was wel goed genoeg om in de auto van de ts te stappen, maar om 2 benen te bewegen en even uit te stappen (ze hoeft niet eens van de auto weg te lopen) is te min. kutwijfquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel logisch lijkt me dat niet, zij vroeg er ook niet om dat die auto opengeknipt werd.
Dat jij nooit buitenkomt betekent niet dat andere nooit wat overkomt, kleine bitch dat je d'r bent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi verzonnen SSB. Morgen ga je zeker posten dat het een grap was?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
ze was wel goed genoeg om in de auto van de ts te stappen, maar om 2 benen te bewegen en even uit te stappen (ze hoeft niet eens van de auto weg te lopen) is te min. kutwijf
Aah dat is mijn standaard PI, handig om je quotes te zien aangezien je dan geen UI hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef SoraAoi het volgende:
Wat is dat toch met die voetbal in je posts SSB?
Gast, ik probeer toch ook niet in het World Record boek te komen omdat ik een word's first had ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef pindaplukker het volgende:
Dit verhaal is ook pas 3 keer op Fok gezet, beetje afgezaagd onderhand![]()
Nice try TS
Maar natuurlijk....want? Jij kunt er nogal weinig aan doen dat die auto wordt opengeknipt...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Equites het volgende:
Als ik iemand aanrijd en achterin zijn auto ga liggen en deze word opengeknipt, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid zeker wel.
Jij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Equites het volgende:
Als ik iemand aanrijd en achterin zijn auto ga liggen en deze word opengeknipt, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid zeker wel.
Ik heb dit niet geleerd bij een rijschool anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:25 schreef flipsen het volgende:
TS probeert gewoon een Fok-actie voor elkaar te krijgen waarbij hij wat extra inkomen krijgt, met een oud en afgezaagd topic. En dan nog: als je dit niet weet, heb je op een verkeerde autorijsschool gezeten en verdien je het gewoon.
Nee, is er niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Aethereal het volgende:
Is er geen fonds / verzekering dat bij overmacht uitkeert? Lijkt me duidelijk overmacht dit. De beslissing van SSB om het meisje in zijn auto te laten zitten was gemaakt met de informatie dat ze niks mankeerde aan haar nek.
Duidelijk dan he, slechte rijschoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dit niet geleerd bij een rijschool anders.
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |