Omdat er gister rond dat tijdstip daar op de A7 helemaal geen ongeluk was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan wel degelijk.
Omdat SSBquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan wel degelijk.
Hmm geen idee eigenlijk of de brandweer uit Purmerend kwam of uit Hoorn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even deze site in de gaten houden, dan zou het hier heel binnenkort wel op moeten staan.
Thnx daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
Als ik jou was zou ik het volgende doen:
1.Proberen een betalingsregeling te treffen met de ouders
Als dat niet lukt:
2.Proberen op te verzekering te verhalen en als dat niet lukt een programma zoals hart van nederland aan te schrijven. De kans is groot dat ze het alsnog vergoeden om niet hun goodwill te beschadigen
Als dat ook niet lukt:
3.Beroep doen op rechtsbijstand en dan een civiel rechtelijke procedure starten op basis van onrechtmatige daad. Met een goede advocaat heb je een kans dat het slaagt
Welke onrechtmatige daad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Stuurver het volgende:
Als ik jou was zou ik het volgende doen:
3.Beroep doen op rechtsbijstand en dan een civiel rechtelijke procedure starten op basis van onrechtmatige daad. Met een goede advocaat heb je een kans dat het slaagt
Het veroorzaken van een ongeluk en het causale verband met het openknippen van de auto.quote:
Dat openknippen van de auto is natuurlijk niet te wijten aan dat ongeluk. Dat is te wijten aan TS die het meisje in de auto heeft gekieperd. Verder is de auto door de brandweer opengeknipt en heeft het meisje er niets mee van doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Het veroorzaken van een ongeluk en het causale verband met het openknippen van de auto.
Het is vergezocht en daarom is ook een goede advocaat nodig vooral aangezien TS zelf het meisje in zijn auto liet zitten.
Het is echt niets nieuws en al tig keer in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Salatrel het volgende:
kan toch niet zo zijn dat iemand zelf maar even een nieuwe auto moet kopen omdat een willekeurige brandweerman van mening is dat het te gevaarlijk zou zijn om haar uit die auto te laten stappen?
ze is tenslotte al eens een keer uit een andere auto gestapt en in een andere auto gaan zitten.
Dit is gewoon pech. Wie zou dat moeten vergoeden, dan? Dan moet er immers sprake zijn van aansprakelijkheid, bijvoorbeeld door een onrechtmatige daad. Er is sprake van overmacht en dus kan er al geen sprake zijn van een onrechtmatige daad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Salatrel het volgende:
kan toch niet zo zijn dat iemand zelf maar even een nieuwe auto moet kopen omdat een willekeurige brandweerman van mening is dat het te gevaarlijk zou zijn om haar uit die auto te laten stappen?
ze is tenslotte al eens een keer uit een andere auto gestapt en in een andere auto gaan zitten.
Dit zijn gewoon standaard procedures.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef Palomar het volgende:
Je zou misschien wel kunnen verifieren of het slachtoffer daadwerkelijk rug- of nekletsel had en of de hele operatie dus wel noodzakelijk was. Al ze helemaal niets ernstigs blijkt te hebben is het dus verkeerd ingeschat door de brandweer en kun je misschien op die manier via de rechter geld krijgen.
Verweer zal echter zijn dat ze dat van te voren niet konden weten, wat ook wel weer terecht is.
Lastig dus...
weet ik veel. maar dat diegene die aangereden is zelf voor de schade aan zijn voertuig om moet draaien oneerlijk is ben je wel met me eens hoop ik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is gewoon pech. Wie zou dat moeten vergoeden, dan? Dan moet er immers sprake zijn van aansprakelijkheid, bijvoorbeeld door een onrechtmatige daad. Er is sprake van overmacht en dus kan er al geen sprake zijn van een onrechtmatige daad.
Moeten ze dan niet gewoon iemand laten liggen en het aan ambulance personeel overlaten om dit in te schatten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon standaard procedures.(een brandweerman kan dat uiteraard helemaal niet beoordelen, vandaar een dergelijke procedure)
Die kunnen dat ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet gewoon iemand laten liggen en het aan ambulance personeel overlaten om dit in te schatten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |