ze was wel goed genoeg om in de auto van de ts te stappen, maar om 2 benen te bewegen en even uit te stappen (ze hoeft niet eens van de auto weg te lopen) is te min. kutwijfquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel logisch lijkt me dat niet, zij vroeg er ook niet om dat die auto opengeknipt werd.
Dat jij nooit buitenkomt betekent niet dat andere nooit wat overkomt, kleine bitch dat je d'r bent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi verzonnen SSB. Morgen ga je zeker posten dat het een grap was?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
ze was wel goed genoeg om in de auto van de ts te stappen, maar om 2 benen te bewegen en even uit te stappen (ze hoeft niet eens van de auto weg te lopen) is te min. kutwijf
Aah dat is mijn standaard PI, handig om je quotes te zien aangezien je dan geen UI hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef SoraAoi het volgende:
Wat is dat toch met die voetbal in je posts SSB?
Gast, ik probeer toch ook niet in het World Record boek te komen omdat ik een word's first had ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef pindaplukker het volgende:
Dit verhaal is ook pas 3 keer op Fok gezet, beetje afgezaagd onderhand![]()
Nice try TS
Maar natuurlijk....want? Jij kunt er nogal weinig aan doen dat die auto wordt opengeknipt...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Equites het volgende:
Als ik iemand aanrijd en achterin zijn auto ga liggen en deze word opengeknipt, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid zeker wel.
Jij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Equites het volgende:
Als ik iemand aanrijd en achterin zijn auto ga liggen en deze word opengeknipt, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid zeker wel.
Ik heb dit niet geleerd bij een rijschool anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:25 schreef flipsen het volgende:
TS probeert gewoon een Fok-actie voor elkaar te krijgen waarbij hij wat extra inkomen krijgt, met een oud en afgezaagd topic. En dan nog: als je dit niet weet, heb je op een verkeerde autorijsschool gezeten en verdien je het gewoon.
Nee, is er niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Aethereal het volgende:
Is er geen fonds / verzekering dat bij overmacht uitkeert? Lijkt me duidelijk overmacht dit. De beslissing van SSB om het meisje in zijn auto te laten zitten was gemaakt met de informatie dat ze niks mankeerde aan haar nek.
Duidelijk dan he, slechte rijschoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dit niet geleerd bij een rijschool anders.
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |