Welke films zijn dit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Doff het volgende:
Eens uit proberen of dit soort type vragen een beetje werkt
Boulevard der Dämmerung
Das Fenster zum Hof
Wege zum Ruhm
Im Zeichen des Bösen
Wer die Nachtigal stört
Spiel mir das Lied vom Tod
HUIDIGE STAND:quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Doff het volgende:
Jullie hebben het prima begrepen. Alleen deze titels nog:
Das Fenster zum Hof
Im Zeichen des Bösen
Die klopt.quote:
Bijna.quote:
De ouderdom begint te tellen bij hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Doff het volgende:
Gllingham heeft een chronisch leesprobleem.
King Solomon's Mines om precies te zijn.quote:
Candyman eigenlijk alleen als Producer, maar ik vind het prima!quote:
Dat is goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Dopekoe het volgende:
Michelle Monaghan![]()
Eagle Eye
Mr. and Mrs. Smith
Maar andere films...
Dat is de vijfdequote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Gillingham het volgende:
Bogart --> The Big Sleep --> Bacall --> Nine --> Kidman --> Eyes Wide Shit --> Cruise
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Gillingham het volgende:
Bogart --> The Big Sleep --> Bacall --> Nine --> Kidman --> Eyes Wide Shit --> Cruise
Lauren Bacall zat volgens IMDb niet in Nine? Wel in Dogville, waarmee de link wel klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef Gillingham het volgende:
Bogart --> The Treasure of the Sierra Madre --> Huston --> Prizzi's Honor --> Nicholson --> The Shining --> Kubrick --> Eyes Wide Shit --> Cruise
Was een gok.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Doff het volgende:
[..]
[..]
Lauren Bacall zat volgens IMDb niet in Nine? Wel in Dogville, waarmee de link wel klopt.
Black & Whitequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef Gillingham het volgende:
Een naam (niet van één van beide afgebeelde acteurs) is ook goed.
Ik bedoelde eigenlijk Cast/Crew, maar dat had ik er niet bij gezegd.quote:
Met zulke vragen weet jij wel raad natuurlijk.quote:
Ben nu naar een paar nummers aan't luisteren en ik ben niet bepaald positief verrast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
De paar nummers die ik heb gehoord, vond ik vreselijk(en dat lag toch aan Scarlett, want met Waits is uiteraard weinig mis)
Jij maakt niet vaak spelfoutjes met filmtitels, maar nu heb ik je eindelijk op één foutje kunnen betrappen.quote:
Staan alle drie alsnog te hoog hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Doff het volgende:
Ben nou niet zo'n LotR-fan, maar ik vind het wel apart dat er geen van die drie bij staat.
Dat is één.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is de rechter Ying xiong![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ook een film die Hero als Engelse titel heeft?
Bijna, maar die is zwart-wit.quote:
Juist.quote:
meh...quote:
Mooiste zou nog zijn als het nu fout isquote:
Een woordenboek levert je geen denkbeeldige gekleurde kaartjes op hoor.quote:
Jij zal waarschijnlijk wel Duitse les hebben gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Same here.
One upon a Time in America?
Dat is waar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zal waarschijnlijk wel Duitse les hebben gehad?Ik nooit
Ik heb altijd al op een gerichte school gezeten > grafische schoolquote:
En Patch heeft de laatste.quote:
quote:
Keywords van welke film?quote:Chambermaid
West london
Streptococcal infection
New Identity
Ik begon aan mezelf te twijfelen, dacht dat het misschien de Franse titel was.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1630513/3/75#94[quote]
[b] Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef Doff het volgende:
Ooh
Haha. Shit.
quote:Overflowing toilet
Interracial couple
Ongeveer wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Doff het volgende:
En het jaartal klopte ook ongeveer? Of niet?
Maar het was overduidelijk fout. Wel fijn dat ik zelfs de vraagsteller deed twijfelen. Gebeurt ook niet vaak
Zie je, het helpt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Doff het volgende:
Monica Bellucci?![]()
Geen film die ik heb gezien.Ik denk eigenlijk dat je de film wél hebt gezien. Hoewel, dat weet ik eigenlijk niet zeker. Maar het is geen Bellucci. Moet toegeven dat ze er hier wel op lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What's it going to be then, eh?
Geen Van Houten en geen Zwartboek. Ouder dan zwartboek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt ook op Carice van Houten.
Zwartboek? Maar daar is ze blond...
Natuurlijk. Krijg meteen zin die weer eens te kijken.quote:
Iets met musical zou leuk zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
Eens kijken wat voor mooie vragen ik nog in de aanbieding heb
Iets schappelijks aub. Dus geen musical.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Sands het volgende:
Hmm jullie mogen kiezen
Een musical vraag
Of van een short (en nee het is niet een onherkenbare short maar met een hele specifieke stijl)
Niet zomaar door Dali beinvloed, hij was bij het project betrokkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Gillingham het volgende:
Dat lijkt wel door Dalí beīnvloed. Ziet er wel interessant uit, maar heb geen idee.
Dat is een ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet je een rebusje voor de titel maken.
Jupquote:
Waarschijnlijk omdat hij het isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Baszh het volgende:
Die 2e moet me aan Dwight Schrute denken
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.quote:
Ja, en daarnaast ook nog een erg bekende acteur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.
Maar is het wel The Elephant Man?
Ik dacht aan een bekende acteur, maar over dat tweede twijfelde ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.
Maar is het wel The Elephant Man?
Ja, Gielgud ook, alleen net iets te laat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht aan een bekende acteur, maar over dat tweede twijfelde ik ook.
Anthony Hopkins?
Ik zat vol spanning toe te kijken of je het nog zou halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Gillingham het volgende:
Zonde, nu kom ik net niet op gelijke hoogte met Sam, terwijl Gielgud ook meespeelt.
Op naar april!
Ow, sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Gillingham het volgende:
Zonde, nu kom ik net niet op gelijke hoogte met Sam, terwijl Gielgud ook meespeelt.
Op naar april!
Het was weer een secondenkwestie. 12 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zat vol spanning toe te kijken of je het nog zou halen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Baszh het volgende:
Het is april, moeten we nu een nieuw topic maken?
16quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
Ik heb net de topics van Maart eens nagelezen en ik krijg nog 16 punten die tot dusver niet toegekend zijn....
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
Ik heb net de topics van Maart eens nagelezen en ik krijg nog 16 punten die tot dusver niet toegekend zijn....
Hoe is dta nou mogelijk?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
quote:
Jullie zijn dus al meer dan 5 jaar bezig ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Patch het volgende:
Nog 45 puntjes en dan haal ik de 2500![]()
feestje
Fok! Movie Trivia Iquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jullie zijn dus al meer dan 5 jaar bezig ofzo?
Ik eis een hertellingquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Patch het volgende:
Nog 45 puntjes en dan haal ik de 2500![]()
feestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |