Dat is een ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet je een rebusje voor de titel maken.
Jupquote:
Waarschijnlijk omdat hij het isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Baszh het volgende:
Die 2e moet me aan Dwight Schrute denken
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.quote:
Ja, en daarnaast ook nog een erg bekende acteur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.
Maar is het wel The Elephant Man?
Ik dacht aan een bekende acteur, maar over dat tweede twijfelde ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
Verder dan dat kom ik ook niet. Hoewel er volgens mij nog een bekende actrice in zit.
Maar is het wel The Elephant Man?
Ja, Gielgud ook, alleen net iets te laat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht aan een bekende acteur, maar over dat tweede twijfelde ik ook.
Anthony Hopkins?
Ik zat vol spanning toe te kijken of je het nog zou halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Gillingham het volgende:
Zonde, nu kom ik net niet op gelijke hoogte met Sam, terwijl Gielgud ook meespeelt.
Op naar april!
Ow, sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Gillingham het volgende:
Zonde, nu kom ik net niet op gelijke hoogte met Sam, terwijl Gielgud ook meespeelt.
Op naar april!
Het was weer een secondenkwestie. 12 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zat vol spanning toe te kijken of je het nog zou halen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Baszh het volgende:
Het is april, moeten we nu een nieuw topic maken?
16quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
Ik heb net de topics van Maart eens nagelezen en ik krijg nog 16 punten die tot dusver niet toegekend zijn....
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
Ik heb net de topics van Maart eens nagelezen en ik krijg nog 16 punten die tot dusver niet toegekend zijn....
Hoe is dta nou mogelijk?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Patch het volgende:
quote:
Jullie zijn dus al meer dan 5 jaar bezig ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Patch het volgende:
Nog 45 puntjes en dan haal ik de 2500![]()
feestje
Fok! Movie Trivia Iquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jullie zijn dus al meer dan 5 jaar bezig ofzo?
Ik eis een hertellingquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Patch het volgende:
Nog 45 puntjes en dan haal ik de 2500![]()
feestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |