abonnement Unibet Coolblue
pi_95270349
Mh jeetje, zou de kijker dan toch intelligenter zijn dan dat men bij NET5 heeft ingeschat...
pi_95292189
Journaal noteert record, Linda verliest

quote:
Tooske Ragas en Danny de Munk noteerden voor de vierde week op rij een absoluut dieptepunt. Hun SBS 6-talentenjacht The Sing-Off zakte naar een schamele 330.000 kijkers.
Nog even en Secret Story heeft meer kijkers dan een primetime SBS 6-programma. Dan is Secret Story officieel een succes!
  zondag 10 april 2011 @ 11:00:00 #278
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95292642
Gister rond mindernacht even Ziggo gekeken, trieste benoening, giet er drank in en zet skihutmuziek op. Ondanks dat keken ze allemaal of ze bij een begrafenis waren.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 11 april 2011 @ 12:56:22 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95339015
Die Gerard denkt echt dat dit DE HIT IS IN NEDERLAND.

Hij had het over Sectret Story 2011 de hele tijd :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95339080
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
Die Gerard denkt echt dat dit DE HIT IS IN NEDERLAND.

Hij had het over Sectret Story 2011 de hele tijd :')
Dat is eigenlijk best sneu. ;(
pi_95341825
Het is behoorlijk sneu om de deelnemers in het huis te laten denken met hun toekomstdromen bezig te zijn. Zij worden voor het lapje gehouden waarbij alleen de kijker dit schaamtevol beseft: het gaat om hun inzet, men wordt gebruikt op een wel heel respectloze manier om vervolgens op een unfaire manier te worden weggezet. Waar is de notaris? Ik zou als programmamaker dit sneue vertoon zeker niet op mijn CV willen hebben. De kijker wordt stelselmatig opgelicht. Waar is de notaris?
Beste hoofdredacteur: in wat voor een wereld leeft u? Helaas staat u er niet voor open om daarover van gedachten te wisselen. Wat een machtsvertoon. Voor jaren trekken dezelfde mensen aan dezelfde touwtjes. Het is tijd voor een wisseling en meer respect.

Bij sst duldt men geen tegenspraak en de media hieromheen is door alle betrokkenen geheel dichtgetimmerd.
.
pi_95346329
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
Die Gerard denkt echt dat dit DE HIT IS IN NEDERLAND.

Hij had het over Sectret Story 2011 de hele tijd :')
Gerard heeft een paar dagen geleden juist gezegd dat dit programma alleen maar geld kost en dat niemand kijkt. Hij zei nog tegen Karim: Denk je dat wij tv maken? Get real man.
Sticks & Stones
  maandag 11 april 2011 @ 16:21:21 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95346396
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Gwendolin het volgende:
Het is behoorlijk sneu om de deelnemers in het huis te laten denken met hun toekomstdromen bezig te zijn. Zij worden voor het lapje gehouden
Ze hebben zichzelf opgegeven. Ze staan ingeschreven bij castingburo's. Ze deden al dingen op tv. Geen medelijden mee.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 19:16:55 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95353891
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef Gwendolin het volgende:
Beste hoofdredacteur: in wat voor een wereld leeft u?
Weet je zeker dat je zelf nog vaste grond onder je voeten hebt? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 11 april 2011 @ 19:33:11 #285
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_95354862
quote:
Gerard heeft een paar dagen geleden juist gezegd dat dit programma alleen maar geld kost en dat niemand kijkt. Hij zei nog tegen Karim: Denk je dat wij tv maken? Get real man.
Jammer dat ik dat gemist heb. Ja denk dat het bij hem wel duidelijk is dat je met gapende hangende slapende luie nietszeggende mensen geen hit scoort. Daarom heeft hij het wél gemaakt en zal de rest, waarschijnlijk, verder gaan met het leventje wat ze nu leiden: dat van muurbloempjes ;)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_95359556
Cyrix:

En wie bent u dan? Iemand met belangen...u lijkt overstuur.
Met open vizier...maar daar hebben jullie nog nooit van gehoord.
sst staat voor KIJKERSBEDROG, weg met de slechte voorbeelden.
pi_95360370
Stefan,

Er is niets mis met ambities en dromen. De deelnemers hebben zich met goede bedoelingnen opgegeven. Is het nu echt zo lollig om te zien hoe mensen worden misbruikt, misbruikt voor de kijkcijfers. Moeten wij als maatschappij dit soort programmas maar klakkeloos accepteren?
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 21:36:47 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95363886
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Gwendolin het volgende:
Cyrix:

En wie bent u dan? Iemand met belangen...u lijkt overstuur.
Nou, wat ik er van denk:
De deelnemers worden natuurlijk gebruikt, maar dat wéten ze en daar kiezen ze voor. Het zijn namelijk stuk voor stuk aan-dachts-hoe-ren, die uitsluitend meedoen om op TV te komen, om door te breken of omdat ze verder niks met hun leven weten te doen. Laat ze, ze kiezen er zelf voor.

En de kijker, tsja, daar geldt min of meer hetzelfde voor. Zeker de doorgewinterde real life soap-kijker wéét (of zou moeten weten) dat er doorgaans volop gescript wordt voor de verhaallijn en de spanning. Iemand met enig verstand weet natuurlijk ook wel dat er niet écht een notaris is die alles controleert. Natuurlijk niet, het is entertainment, er vált niets te controleren.

Kijk en geniet er van, of erger je, ook goed. Of kijk niet. Maar om nou juridische stappen te nemen, dan laat je je wel kennen. En niet op een intelligente manier. Je bent toch niet verplicht iets te betalen? Er is je toch geen rendement beloofd? Of dividend? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 11 april 2011 @ 23:55:48 #289
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95373083
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Gwendolin het volgende:
Er is niets mis met ambities en dromen. De deelnemers hebben zich met goede bedoelingen opgegeven. Is het nu echt zo lollig om te zien hoe mensen worden misbruikt, misbruikt voor de kijkcijfers. Moeten wij als maatschappij dit soort programma's maar klakkeloos accepteren?
Er was net - tijdens de kist met wormen en maden-battle - een voor die discussie interessant moment. Monique moest plassen en heeft het erover dat ze het dan maar laat lopen. Karim houdt haar voor dat ze een keuze heeft en aan haar waardigheid moet denken. (De Stem breekt iets later de battle af).

Gerard en Karim hebben het er vlak daarna over. Vooral Gerard is verbaasd over Monique: ze doet dingen waar ze een week later spijt van heeft.

Dit geeft al aan: mensen hebben ook in een RLS ten alle tijden een keuze. Maar, niet iedere RL-soapie is snugger en krachtig genoeg om dat te beseffen en er naar te handelen.
Blijft natuurlijk de vraag: wiens verantwoordelijkheid is dat? (In dit voorbeeld lijkt de Stem zich die vraag zelf aangetrokken te hebben)
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  dinsdag 12 april 2011 @ 04:01:17 #290
2018 PC eend
relativist
pi_95377330
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Gwendolin het volgende:
Cyrix:

En wie bent u dan? Iemand met belangen...u lijkt overstuur.
Met open vizier...maar daar hebben jullie nog nooit van gehoord.
sst staat voor KIJKERSBEDROG, weg met de slechte voorbeelden.
Als je klaar bent met je missie en fok verstoort, de telegraaf op de knieen, rtl-boulevard kapot gemaakt en SST doodvermoord hebt :')
Dan heb ik een nieuwe missie voor je.... pak sesamstraat eens aan ^O^
Een grote oneerlijke oplichterij die met hun kijkersbedrog onze kinderen psychisch kapot willen maken :r
Zo schijnt pino helemaal niet echt te zijn... DAT IS GEWOON IEMAND IN EEN PAK! :r >:O
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:06:48 #291
16715 Mylene
*schatje*
pi_95377947
1,2 - 3,4 - 184.000
0,3 - 5,7 - 46.000
pi_95377990
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:06 schreef Mylene het volgende:
1,2 - 3,4 - 184.000
0,3 - 5,7 - 46.000
Gooi die streamlocks er maar af want anders ziet niemand het. :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 08:14:00 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95378012
wat is dít nu ineens weer? :o
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95378016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:06 schreef Mylene het volgende:
1,2 - 3,4 - 184.000
0,3 - 5,7 - 46.000
_O- _O- _O-
pi_95378027
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:14 schreef Gert het volgende:
wat is dít nu ineens weer? :o
mooi weer :?
pi_95378053
S
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:06 schreef Mylene het volgende:
1,2 - 3,4 - 184.000
0,3 - 5,7 - 46.000
Serieus?

Omg ;0
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 08:23:49 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95378134
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

mooi weer :?
O ja dát was het. De laatste zonnige dag van de komende tijd wilde iedereen natuurlijk tot op het laatst benutten! BBQ, straatfeesten, walk-in-the-park, you name it. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95378152
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef Reksie1981 het volgende:
S

[..]

Serieus?
En laat dit verlies (315.000 naar 184.000) nou ongeveer hetzelfde verlies (640.000 naar 502.000) van Greys Anatomy zijn. Alleen het verschil in aandeel is een stuk groter qua verlies 1.7 to 1.2 :)
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95378173
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:25 schreef Reksie1981 het volgende:

En laat dit verlies (315.000 naar 184.000) nou ongeveer hetzelfde verlies (640.000 naar 502.000) van Greys Anatomy zijn. Alleen het verschil in aandeel is een stuk groter qua verlies 1.7 to 1.2 :) Denk dat mensen die een kwartier of 10 minuten voor tijd inschakelen voor Greys meetellen bij SST ;)
En de verkeerde knop.. tis nog vroeg :0

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 12-04-2011 08:38:52 ]
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:41:11 #300
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95378378
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, wat ik er van denk:
De deelnemers worden natuurlijk gebruikt, maar dat wéten ze en daar kiezen ze voor. Het zijn namelijk stuk voor stuk aan-dachts-hoe-ren, die uitsluitend meedoen om op TV te komen, om door te breken of omdat ze verder niks met hun leven weten te doen. Laat ze, ze kiezen er zelf voor.

En de kijker, tsja, daar geldt min of meer hetzelfde voor. Zeker de doorgewinterde real life soap-kijker wéét (of zou moeten weten) dat er doorgaans volop gescript wordt voor de verhaallijn en de spanning. Iemand met enig verstand weet natuurlijk ook wel dat er niet écht een notaris is die alles controleert. Natuurlijk niet, het is entertainment, er vált niets te controleren.

Kijk en geniet er van, of erger je, ook goed. Of kijk niet. Maar om nou juridische stappen te nemen, dan laat je je wel kennen. En niet op een intelligente manier. Je bent toch niet verplicht iets te betalen? Er is je toch geen rendement beloofd? Of dividend? :?
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Veel van hen dachten aan een BB met een twist mee te doen. Er waren geheimen die geraden moesten worden en er zouden opdrachten moeten worden gedaan om aan clue's te komen. Veel van die deelnemers dachten aan een soort van fear factor opdrachten.

Waar zij ze in terecht gekomen. Mensen met een relatie thuis moeten een relatie faken als ze zich niet hard genoeg inzetten worden ze gedwongen tot het liefst neuken aan toe. Wil men dit niet dan wordt men gestraft met ineens heel veel clue's en andere mindfucking spelletjes.

Ineens draait dit programma alleen nog maar om relaties. Er is een neukend stelletje. Dreigt dit uit elkaar te worden gehaald door een eliminatie... wordt de neuker in een geheime kamer opgeborgen om later weer terug te keren om zijn neukbewegingen voort te zetten. Bleek dit een leuk spelletje wordt het later doodleuk nog en keer herhaald.

Er wordt nog een stelletje naarelkaar toegedwongen met een nepbruiloft met daarna als hoop een neukpartij in de geheime kamer er worden zelfs condooms meegeleverd als stille hint.

Het laatste gevormde stelletje kan pas plaats vinden als de toch al instabiele thuisrelatie klapt en er weer een meisje vrijkomt voor een ander jongetje dat vervolgens een soort zoenrelatie met elkaar krijgt.

Vervolgens wordt het bruidpaar uitelkaar gedwongen na weigering te neuken op de tv. Dit was eerder al keihard gedaan in de fake-relatie toen desbetreffende man weigerde om zijn vriendinnetje thuis te kwetsen. Werd daardoor keihard geelimineerd door te frauderen met %. Het bruidje werd nu weer gedwongen om over te hoppen naar man nummer drie die ooit eens had aangegeven dat hij wel warm werd van het bruidje. Bruidje kreeg dat te zien en werd later dus via een missie gewongen om dit nog even verder aan te wakkeren. Bruidje weigert feitelijk deze missie uit te voeren met als resultaat dat bruidegom genomineerd staat en het programma moet verlaten.

Ze hebben zich opgegeven voor een BB met een twist maar de twist zit niet in de geheimen en de opdrachten maar in het mindfucken en forceren van relaties.

De keuze is aan de deelnemer om er aan te blijven deelnemen en deels door mediageilheid, deels door een gevoel van niet te willen opgeven en deels doordat je geen vergoeding krijgt als je vrijwillig vertrekt blijft men deelnemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')