Dit stuk.quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef remmertjuh het volgende:
Moest je 10 rotondes achter elkaar nemen, of lagen er gewoon 10 op een rijtje? Rotondes zijn trouwens helemaal niet moeilijk
Dat ziet er best fucked up uit jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit stuk.
En moeilijk niet, maar wel irritant.
En dan ben je bij de laatste rotonde en dan zegt je instructeur doodleuk van "Ja, ga nu maar weer terug".quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ziet er best fucked up uit ja
Zo leer je het wel het snelstquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ben je bij de laatste rotonde en dan zegt je instructeur doodleuk van "Ja, ga nu maar weer terug".![]()
Het doet ook wonderen voor m'n koppelingskillz.quote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo leer je het wel het snelstsnap wel dat het niet leuk is
Rotondes heb je na 2 stuks wel door tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo leer je het wel het snelstsnap wel dat het niet leuk is
Ze zijn verdomd makkelijk om goed om te leren gaan met het schakelen en de koppeling.quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Rotondes heb je na 2 stuks wel door toch?
Maar dan nog soepel schakelen (en vergeet het kijken niet!). Ik bedoel, "mijn" micra is een stuk minder luxe en geeft niet automagisch gas.quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef remmertjuh het volgende:
hmm, bij de meeste bochten en rotondes is het toch terug naar 2, gewoon hop van vier of vijf naar 2
Remmen mag op zich ook welquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef remmertjuh het volgende:
hmm, bij de meeste bochten en rotondes is het toch terug naar 2, gewoon hop van vier of vijf naar 2
Vanuit z'n vijf terug naar z'n twee zonder af te remmen, sloop je dan niet gewoon de versnellingsbak?quote:
Roep dat niet te hard, ik werd laatst thuisgebracht door eentje die even doodleuk met 70 door de bocht wou.quote:
Kijk maar hoe vaak er mensen naast de weg belanden doordat ze niet remden voor een bochtquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, ik werd laatst thuisgebracht door eentje die even doodleuk met 70 door de bocht wou.
In z'n drie weg willen rijden is ook leuk trouwens.
Tja, sommige mensen kunnen gewoon niet inschatten. Voor de rest de vuistregel: De snelheid hangt af van je uitzicht, is je zicht vrij kun je gewoon doorrijden. Is je uitzicht beperkt, dan gas los of evt remmen..quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, ik werd laatst thuisgebracht door eentje die even doodleuk met 70 door de bocht wou.
In z'n drie weg willen rijden is ook leuk trouwens.
Per situatie bekijken dus.quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef remmertjuh het volgende:
Het uitzicht op zijwegen en andere evt gevaarlijke situaties bedoel ik dan
Rij eens in een wat oudere auto.. Dan verkijk je, je welquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef remmertjuh het volgende:
Het viel me trouwens op dat de rem in de auto vrij fel reageert, je hoef er maar naar te kijken of je staat stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |