Yoga? Ik ben zo stijf als een hark, dat gaat echt niet lukkenquote:
Zoals ik het lees maakt het niet uit wat de operatie precies was en hoe lang het geleden is, gekeurd moet je.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef MountMan het volgende:
@.Neovo.: Doe iets relaxed: Yoga? :p
Afijn, onlangs ook begonnen met rijlessen. Heb er nu 4 gehad, les zelf in een Seat Leon wat bijzonder goed bevalt. Lijkt goed te gaan, met rechts instruren altijd te voorzichtig dus neem ze te ruim. Verder kijken, kijken en nogmaals kijkenGa ook volgende week met theorie beginnen.
Nu heb ik echter een eigen verklaring gekregen om in te vullen, en ik heb in het verleden (~3e levensjaar) een oogoperatie gehad. Mijn instructrice wist zo niet of dit er ook nog onderviel. Ik moest het maar invullen en mee naar de arts gaan. Zou de huisarts voldoende zijn, of moet ik helemaal naar een oogarts toe?
nooit van gehoord, automatisch gasquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef remmertjuh het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste rijles gehadging prima, mocht gelijk alles doen. Ik les in een opel corsa uit 2011, die rijdt heel makkelijk, geef automatisch gas als je de koppeling op laat komen
geen beeld van nog hoeveel lessen ik nodig ga hebben. Ben geen beginner nl. Op 15 april staat mijn theorie-examenquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef remmertjuh het volgende:
Haha is goed, hoeveel lessen ga jij doen ? Ik heb dinsdag 12 april theorie-examen
Als ik het goed begrijp word er automatisch een beetje gas bij het ontkoppelen gegeven. Wat je normaal dus zelf zou moeten doen. Nog nooit van gehoord trouwens.quote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Chai het volgende:
*stille meelezer*
Automatisch gas? Hoe werkt dat dan? Ik zie ook niet in op wat voor manier dat handiger is?
Is dat niet bij alle diesel auto's zo? mijn lesauto ging ook rollen als ik de koppeling een beetje op liet komen. (zonder gas)quote:Op zondag 3 april 2011 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp word er automatisch een beetje gas bij het ontkoppelen gegeven. Wat je normaal dus zelf zou moeten doen. Nog nooit van gehoord trouwens.
Ik dacht al, dat is toch geen gas? De motor kan dat dan gewoon zonder gas ook trekken als je het rustig doet.quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Nelis89 het volgende:
Met een diesel kan je gewoon met het stationaire toerental wegrijden. Niet dat er automatisch extra gas wordt gegeven bij het op laten komen van de koppeling
Er word geen gas bijgegeven hoor. De auto van mijn ouders (benzine) kan ook op de koppeling rijden.quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Is dat niet bij alle diesel auto's zo? mijn lesauto ging ook rollen als ik de koppeling een beetje op liet komen. (zonder gas)
Ik wou net zeggen, ik heb twee lessen terug aardig wat tijd doorgebracht met op de koppeling rijden. (Filerijden, joy. Lang leve iemand naar de binnenstad moeten brengen op een druk moment.quote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er word geen gas bijgegeven hoor. De auto van mijn ouders (benzine) kan ook op de koppeling rijden.
Bij het terugschakelen waarschijnlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef remmertjuh het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste rijles gehadging prima, mocht gelijk alles doen. Ik les in een opel corsa uit 2011, die rijdt heel makkelijk, geef automatisch gas als je de koppeling op laat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |