Beetje vreemd dat hij boos werdquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef LUFC het volgende:
Woensdag weer een uurtje gereden in plaats van een half uur, halfuur wordt een andere keer erbij geplakt. Volgens instructeur ging het al steeds iets beter elke les, hoewel de vooruitgang bij mij erg langzaam gaat. Maar woensdag was die best positief en zei die dat ik voor september zeker me rijbewijs heb als ik zo door blijf gaan qua vooruitgang. Merkte woensdag namelijk ook zelf pas dat het iets beter ging, hij hoefde nauwelijks in te grijpen. Nou waren er deze keer ook weinig lastige situaties, maar dat kwam volgens hem ook mede door mezelf. Ik maakte het in het begin mezelf onnodig lastig, omdat ik niet goed vooruit keek. Maar ik ben er op gaan letten door nu steeds meer goed de zijstraten in te kijken en kruispunten ook veel meer kijken en de koppeling in te trappen in de woonwijken. Daardoor kom ik minder in lastige situaties terecht. Nu gaan we als het goed is alles perfectioneren, want het is nog goed helemaal foutloos natuurlijk.
Hij was alleen wel boos aangezien ik halverwege de les ook nog binnenspiegel, buitenspiegel en zijkant kijken moest gaan doen voordat je je richtingaanwijzer aanzet, dat had ik nog nooit gedaan dus dat ging eerst niet zo goed later wel.
Dinsdag heb ik van 10 tot 12 rijles en probeer om op donderdag of zo nog ff anderhalf uurtje te doen zodat we tempo gaan maken. Hoop echt dat dinsdag goed gaat, want het lijkt of ik nu meer controle begin te krijgen over de auto. Dan kan dat parkeren, straatje keren etc ook een keer aan de beurt komen en hopelijk voor september dan m'n rijbewijs.
En, was 't wat?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef stefkee3 het volgende:
Mijn les van zaterdag (beetje laat, maar beter laat dan nooit)
Ging niet helemaal foutloos, bij het afdraaien van de rotonde een scooter en fietser over het hoofd gezien, gelukkig wel nog op eigen initatief kunnen remmen.
Morgen en overmorgen weer les, hopen dat het niet beter gaat.
Okèquote:
Het was toch niet zo makkelijk als dat ik dacht.quote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En, was 't wat?
Wielrenners met een death wish zijn stom. Schrok me dood. Maar blijkbaar heb ik wel goeie reflexen.
Komop he, iig succes!quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef WG1122 het volgende:
Ik heb morgen om 10 uur les (3e les) en om half 2 mijn theorie examen.
Een hopelijk succesvolle dag met de theorie in de pocket. Maaaar, ik heb volgens mij niet echt heel goed geleerd, dus dat valt nog te betwijfelen
Time will tell!
Ennequote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef WG1122 het volgende:
Ik heb morgen om 10 uur les (3e les) en om half 2 mijn theorie examen.
Een hopelijk succesvolle dag met de theorie in de pocket. Maaaar, ik heb volgens mij niet echt heel goed geleerd, dus dat valt nog te betwijfelen
Time will tell!
Of zullen we een nieuw topic daarvoor openen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef OudeBok het volgende:
Mag je hier ook posten als je bezig bent met lessen voor AM2 ? (A).
Beetje onnodig :p.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Of zullen we een nieuw topic daarvoor openen?
Dat steeds maar weer slechte oefenexamens maken is zoo herkenbaar. Uiteindelijk theorie wel gehaald ( als je zakt is 't welquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef WG1122 het volgende:
Verdomme! Ik ben met één fout teveel gezakt op het gedeelte met 40 vragen. Wat ontzettend balen zeg...
En dan zat ik nog te piekeren over het gevaarherkenning gedeelte. Daar had ik 20 van de 25 goed, terwijl dat met de CD's oefenen telkens bar slecht ging. Zucht!
Nu maar snel een afspraak maken voor een nieuw examen en hopelijk dan met succes.
Rijles ging overigens wel goed, gelukkig.
Ik heb het nu één rijles gebruikt (vandaag vergeten, maar dat kwam ook meer omdat ik dacht dat ik om 11:00 rijles had, en om 9:50 werd ik gebeld dat we nu al les hadden. Boekje gepakt.. Verrek hij heeft gelijk).quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand ervaring met valeriaan? Word er zo langzamerhand wel ziek van dat ik telkens zo gespannen en gestresst ben als ik rijles heb...
Naja als je er maar rustiger van wordt. Als ik op de buitenweg rij is er niks aan het handje maar zodra ik in de stad kom raak ik steeds meer opgejaagd, met als gevolg dat de rijlessen niet erg lekker gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik heb het nu één rijles gebruikt (vandaag vergeten, maar dat kwam ook meer omdat ik dacht dat ik om 11:00 rijles had, en om 9:50 werd ik gebeld dat we nu al les hadden. Boekje gepakt.. Verrek hij heeft gelijk).
Ik was wel relaxter toen ik het had gebruikt, maar ik kan het dus pas van één keer melden en dat is niet echt een betrouwbare meting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |