SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Swine op 31-03-2011 15:29:20 ]
Dat zeg je vast vaker, ouwe stalker!quote:
Ik heb tegenwoordig helemaal geen tijd meer om te stalkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je vast vaker, ouwe stalker!
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig helemaal geen tijd meer om te stalken
Niet eens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat?![]()
Heb je dan wel een schuimende wasmachine?
Ik kom bij de HP link op een topic uit met HP onzin en op de iBood link gewoon op iBoodquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben nu de Harry Potter link aan de iBood link vastgemaakt bovenaan de pagina. Hoezo promoot je eigen rommel met iBood
Wat doe je dan allemaal? Dames insemineren?quote:
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden en vanmiddag nog maar een laatste oefening lichamelijk- en bewegingsapparaatonderzoek voor mijn tentamen van morgen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal? Dames insemineren?
Wanneer kunnen we de remix verwachten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden
Succes met je tentamen!'quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden en vanmiddag nog maar een laatste oefening lichamelijk- en bewegingsapparaatonderzoek voor mijn tentamen van morgen...![]()
Verder buitengewoon weinig spannende dingen beleefd de laatste tijd eigenlijk
Thanxquote:
Voor het betere mixwerk dient Houniet aangesproken te worden geloof ik. Pogo zou hier misschien nog wel iets moois van kunnen maken zelfs...allemaal van die typische klanken die ik nu moet zien te onderscheiden..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de remix verwachten?
Na 10 mixjes lijken al die deuntjes op elkaar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Voor het betere mixwerk dient Houniet aangesproken te worden geloof ik. Pogo zou hier misschien nog wel iets moois van kunnen maken zelfs...allemaal van die typische klanken die ik nu moet zien te onderscheiden..
http://www.centralbankbahamas.com/quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Dupje het volgende:
![]()
Argh, KvK en Belastingdienst zijn maar ingewikkeld
Bovenaan de pagina niet, of in ieder geval, ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik kom bij de HP link op een topic uit met HP onzin en op de iBood link gewoon op iBood
What the fuck...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Only in America
Dikzak zit 2 jaar vast in stoel en sterft
Mijn ideequote:
Ach, ja soms vergeet je dingen. Twee jaar lang!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nu pas de hulpdiensten bellen hè
Right.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.centralbankbahamas.com/
Geschreven door Djeez. Ik neem het ff met een korreltje zoutquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Only in America
Dikzak zit 2 jaar vast in stoel en sterft
Djeezquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Geschreven door Djeez. Ik neem het ff met een korreltje zout
Excusé, probleem verholpen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Sander het volgende:
Doen wij nog aan tietenfipo's eigenlijk? Dat is anders een jammerlijk verloren gegane traditie
Klopt jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Wat heb ik zin in UB-loze tijden
Komt er trouwens iemand wel eens bij het stoplicht van de Heydenrijckstraat, als je de Daalseweg op wilt? Supergrappig, het voetgangerslicht aan de rechterkant.. Als hij groen is heeft het mannetje een erectie, als hij rood wordt zie je een poppetje dat een ander poppetje aan het nemen is
En even foto's makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
ow bij de appie? ik zal er zo eens langslopen
Ik mis de context een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
En nou twee ouwe dametjes die salami op hebben. gatverdamme
Bij welk bedrijf deed jij ook alweer bachelorthesis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt. nu in een stampvolle ic. wat heb ik toch een hekel aan het openbaar vervoer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu eerst maar even een spelletje spelen
Pics!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Only in America
Dikke man zit 2 jaar vast in stoel en sterft
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond naar The Shakespeare Company in de Schouwburg!
en zo 's eten bij Camelotkipsate!
Hiervoor was het Wammus en vroegâh was het Joost's Pubquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Bestaat die nog steeds? Wie is daar tegenwoordig eigenaar van?
Leuk, veel plezier!! Ik ga vanavond naar Wouter Hamel. Zo eerst wat eten in Arnhem, mijn portemonnee stemt voor donatello'squote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond naar The Shakespeare Company in de Schouwburg!
en zo 's eten bij Camelotkipsate!
Een hele straat bezitten? Monopoly?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Bestaat die nog steeds? Wie is daar tegenwoordig eigenaar van?
Die deugt net zo min als Kooistra.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Als Khalid het kan in de Molenstraat, waarom dan niet iemand anders in de Walstraat?
Ik heb geen ervaring met brillen, maar ik zou gewoon bij verschillende opticiens gaan kijken en brillen passen? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef dotKoen het volgende:
Ik kom weer even dit topic verstoren:
* dotKoen moet een bril. Wat zijn jullie ervaringen met Nijmeegse opticiens?
Oh ja, dat doe ik ook hoor. Maar meer qua service enzo, dat krijg je niet zo snel duidelijk door alleen langs te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met brillen, maar ik zou gewoon bij verschillende opticiens gaan kijken en brillen passen? Of zeg ik nu iets geks?
Het ligt een beetje aan je budget. Ik heb al eens voor een appel en een ei brillen gehaald bij Hans Anders of Pearle, waarbij ik bij beide toko's de service niet geweldig vond, redelijk was het. Bij mijn 'huisopticien' is de service wel top, maar goed, da's een heel ander prijskaartjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef dotKoen het volgende:
Wat is je huisopticien dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan je budget. Ik heb al eens voor een appel en een ei brillen gehaald bij Hans Anders of Pearle, waarbij ik bij beide toko's de service niet geweldig vond, redelijk was het. Bij mijn 'huisopticien' is de service wel top, maar goed, da's een heel ander prijskaartje
Dat hangt van je sterkte af. Voor mij moeten ze iemand laten inschepen die normaal telescopen polijst dus ik ga gewoon naar een opticien waarbij de glazen een maximum-prijs kennen. Ik ben nu voor rond de 300 klaar bij de specsavers terwijl ik bij een andere glazenwitwasser een veelvoud van dat bedrag kwijt ben. De service daar is trouwens prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef dotKoen het volgende:
Oh, zo spectaculair is het bij mij ook weer niet. Kom er niet voor niets pas op mijn 21e achterquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt van je sterkte af. Voor mij moeten ze iemand laten inschepen die normaal telescopen polijst dus ik ga gewoon naar een opticien waarbij de glazen een maximum-prijs kennen. Ik ben nu voor rond de 300 klaar bij de specsavers terwijl ik bij een andere glazenwitwasser een veelvoud van dat bedrag kwijt ben. De service daar is trouwens prima.
Dan neem ik aan dat het niet meer alleen voor het lezen is. Ga gewoon wat winkels in, zoek een leuk montuur uit en vraag wat het kost. Kijk en vergelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh, zo spectaculair is het bij mij ook weer niet. Kom er niet voor niets pas op mijn 21e achter
Had je ze eerst wel superdun geslepen en toen kreeg je die dun geslepen terug? Wat een slechte service juist. Ik kreeg na 11 maanden een compleet nieuw glas toen een hoekje van de kraswerende laag was losgekomen (bij de specsavers).quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
Jep. Overigens ben ik inderdaad voor alleen de service bereid om bij Het Huis (redelijk) meer te betalen. Heb daar met lenzen toentertijd echt ontzettend lang gelopen met proefsets en iedere keer opnieuw opmeten, andere vloeistof en weet ik 't allemaal. Geen enkel gemor of geklaag.
Tevens met mijn bril na twee dagen terug gegaan toen ik een kras op het glas tegenkwam die er niet door mij opgekomen was. Ook die is vervangen zonder kosten (alhoewel toen niet superdun geslepen, maar gewoon dun).
Al met al voor service (indien je echt brilafhankelijk bent etc.) dus een prima keus
Eerste half jaar ligt de bewijslast bij de verkoper dat het ontstaan is door eigen toedoen. En zeker na twee dagen lijkt me dat lastig waar te maken. Als ze mij dat hadden geflikt dan was het een acceptabel bod leveren (kras polijsten of nieuw glas) anders werd het een berichtje rechtsbijstand. Ik ga echt niet daarover in discussie met een medewerker. Ik blijf erbij dat het getuigt van een slechte service. Beetje winkel had gewoon gezegd, excuses, wij niet gezien, jij niet gezien en het verlies voor lief genomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, hier was de situatie discutabel. Ik heb de glazen niet gecontroleerd bij ontvangst (mijn fout) en na twee dagen om ik er achter dat er een kras op zit. Persoonlijk vind ik het niet meer dan geschikt dat ze alsnog zeggen dat ze hem vervangen.
De dun geslepenheid viel me eigenlijk pas op toen ik er naar keek bij het terugkrijgen, kan ook zijn dat hij sowieso dikker was (scheelt twee punten met het andere glas).
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef IrishBastard het volgende:
Rofl
Net op Veronica de vertaling 'beaver hat', van zo'n bontmuts, naar 'poes hoed'!
De vertaler zat waarschijnlijk met zijn gedachte bij de verkeerde beavershot![]()
![]()
Het zal wel weer aan mij liggen, maar dat hebben ze toch ook gedaan, IB heeft toch gewoon een nieuw glas gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerste half jaar ligt de bewijslast bij de verkoper dat het ontstaan is door eigen toedoen. En zeker na twee dagen lijkt me dat lastig waar te maken. Als ze mij dat hadden geflikt dan was het een acceptabel bod leveren (kras polijsten of nieuw glas) anders werd het een berichtje rechtsbijstand. Ik ga echt niet daarover in discussie met een medewerker. Ik blijf erbij dat het getuigt van een slechte service. Beetje winkel had gewoon gezegd, excuses, wij niet gezien, jij niet gezien en het verlies voor lief genomen.
link?quote:
In Burger's zoo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef BadWaffel het volgende:
ik moet daar naar het ziekenhuis is fucked up vet daar:D
We gaan niet allemaal naar Burger's zoo net zoals jezelf.. Maar dat ligt ook niet in Nijmegen lieve schat beetje jammer weer.quote:
Kerel, let ff een beetje op met wat je zelf post en hoe dat dat opgevat kan worden. Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef BadWaffel het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal naar Burger's zoo net zoals jezelf.. Maar dat ligt ook niet in Nijmegen lieve schat beetje jammer weer.
Maar Arnhem is toch de onderstad van Nijmegen? Nijmegen-Noord toch..quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef BadWaffel het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal naar Burger's zoo net zoals jezelf.. Maar dat ligt ook niet in Nijmegen lieve schat beetje jammer weer.
kortom: doe normaal of lazerstraal opquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef BadWaffel het volgende:
[..]
Matigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff een bak Kippie (kip-doner) opgegeten met de collega's, geen verkeerde lunch![]()
Stagiair naar Burger's Zoo laten bellen vragend naar Mr. de Leeuw. Ook fun.
En net een nieuwe computer bestelt voor thuis
Ach, hij kon er om lachen. Plus, nieuwe PCquote:
En bedankt hé!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Difficult het volgende:
Ben ik de enige die 1 april maar een idiote dag vind?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)UTF-8&q=comic%20sans
Ze wordt ALWEER 35!quote:
Goed zo, jongeman! Hoe vlot de studie nu?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ook weer thuis van school6 u opstaan.. iets voor 9 thuis. Wat een dagen
Presentatie was wel goed btw
Niet te leen, wel gratis af te halen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een racefiets/Hybride/ATB te leen de komende 2,5 maand?
Ik wil heel graag de triathloncursus van het sportcentrum doen, maar heb niet zo'n fiets en zie het ook niet zitten om voor de verhuizing nog weer een fiets te kopen.. eventueel te ruilen voor een herenfiets die je dan vervolgens mag houdenwel een opknapper..
Helaas... Heb er namelijk zelf ook al voor rondgekeken want leek me wel leuk alquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een racefiets/Hybride/ATB te leen de komende 2,5 maand?
Ik wil heel graag de triathloncursus van het sportcentrum doen, maar heb niet zo'n fiets en zie het ook niet zitten om voor de verhuizing nog weer een fiets te kopen.. eventueel te ruilen voor een herenfiets die je dan vervolgens mag houdenwel een opknapper..
Goed, vandaag presentatie gehad van ons ontwerp. Erg veel punten gescoord wat betreft uitwerking en professionaliteitquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed zo, jongeman! Hoe vlot de studie nu?
Druk druk druk! Maar dat klinkt goed meneer!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed, vandaag presentatie gehad van ons ontwerp. Erg veel punten gescoord wat betreft uitwerking en professionaliteit![]()
Mja.. Heb geen weekend meer nu. Moet dit verslag maandag inleveren, en tentamens leren, en voor 4 vakken nog iets afmaken wat uiterlijk woensdag ingeleverd moet worden.
De pizza en het bier op school maakte daarentegen wel een hoop goed vandaag
quote:
Een opgevoerde DAFquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, want dat kan gewoon, 130 rijden in z'n achteruitEn het kan natuurlijk ook gewoon, iemand bekeuren voor spookrijden wat hij alleen verteld heeft, en niet wat je gezien hebt
Ik kan best wake-boarden op de wii! Pquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks eens even kijken of ik op een wakeboard kan blijven staan!
bij een outdoor waterskibaan of wat is je plan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Board op de grond gooien en kijken of hij er op kan blijven staan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij een outdoor waterskibaan of wat is je plan?
Maat van mij heeft zelf een winch gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij een outdoor waterskibaan of wat is je plan?
in de tuinquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Board op de grond gooien en kijken of hij er op kan blijven staan?
Tof filmpjequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
IB en Yash me nog gezien? Ik was in jullie achtertuin aan het boarden
Ik was degene die vaak vielMaar uiteindelijk ook nog wel succesvol opgestart. Ook nog gegeten aan het strand met wat vriendelijke studentes
Schoenmakers, op de St. Jacobslaan.quote:
Gefeliciteerd! nogquote:
En ik maar denken dat jij zo'n grote fan was van dönerquote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schoenmakers, op de St. Jacobslaan.
[..]
Gefeliciteerd! nog
En Yashi, we hebben Mustafa niet meer gehaald. Gingen al ergens anders schnitzel eten en het is er later niet meer van gekomen. Wel die tent gezien... er stond een rij van zeker 30 man!
Dat zegt dus iets over de kwaliteit hequote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even serieus, een rij van 30 man
Heel eerlijk gezegd vind ik het vooral een lelijke stadquote:Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan het me voorstellenWat vond je verder van Berlijn?
Ik moet ook echt aan de studie, heb gister besloten iets vanochtend te doen ipv gister. Maar nu heb ik toch zoiets van had ik het gister maar gedaan
We hebben ergens anders wel nog een keer döner gegeten hoorquote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n grote fan was van döner
Even serieus, een rij van 30 man
Dat had ik dus precies hetzelfde, en bedenk dan ook nog eens de kou erbij en dan ben je klaarquote:Op maandag 4 april 2011 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik het vooral een lelijke stad. Grappig om een keer te zijn, maar bizar hoe ze daar met architectuur omgaan. Wel veel gezien, maar er zijn zeker mooiere steden. Wel apart ook dat je niet echt van die gezellige pleinen hebt om te ontspannen, maar dat 90% van de terrasjes gewoon op twee meter van de straat staat... Uiteindelijk wel wat relaxte plekjes gevonden gelukkig, daar was het weer ook naar
. Zeer gezellig weekend gehad en prima vermaakt, maar het is geen stad waar ik de komende jaren snel naar terug zal gaan, daar kies ik wel iets anders voor.
[..]
We hebben ergens anders wel nog een keer döner gegeten hoor. Overigens hadden we een koningsschnitzel bij Mustafa in de buurt. Schnitzel met salade voor 12 euro. De schnitzels waren zo groot als het bord zelf en dan nog paste het eigenlijk niet, salade in een aparte schaal erbij. Geniaal
Ik weet daar vrij weinig van af, dus misschien een van de vrouwelijke collega's die deze deerne in nood verder kan helpen?quote:Weet iemand soms waar ik een mooie galajurk in Nijmegen kan kopen?..
Partydress?quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Swine het volgende:
Krijgt iedereen nu deze DM van Abellol?
[..]
Ik weet daar vrij weinig van af, dus misschien een van de vrouwelijke collega's die deze deerne in nood verder kan helpen?
Nice in de Lange Hezelstraat (op de hoek bij de nieuwbouw) En als er daar niks tussenzit is Blue Moon nog een optie.quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Swine het volgende:
Krijgt iedereen nu deze DM van Abellol?
[..]
Ik weet daar vrij weinig van af, dus misschien een van de vrouwelijke collega's die deze deerne in nood verder kan helpen?
Gewoon kotsen in de trein! Heb ik ook regelmatig gedaan. Het is niet alsof je dat zelf moet schoonmaken!quote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo zeg anders voel je je even kut.. Werd tijdens het tentamen misselijk, en op weg naar huis moest ik echt hopen dat ik de trein niet onder zou kotsen. Men hoofd bonkt alle kanten op, heb liggen slapen vanaf 2 u zon btje
Hoe dat zo danquote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo zeg anders voel je je even kut.. Werd tijdens het tentamen misselijk, en op weg naar huis moest ik echt hopen dat ik de trein niet onder zou kotsen. Men hoofd bonkt alle kanten op, heb liggen slapen vanaf 2 u zon btje
Dat heb ik dan weer eens mogen doen..quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon kotsen in de trein! Heb ik ook regelmatig gedaan. Het is niet alsof je dat zelf moet schoonmaken!
Zonnesteekje? Beterschap dudequote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kotst gewoon in het gangpad!quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer eens mogen doen..![]()
In het verleden ben ik een zomervakantie treinenschoonmaker geweest. Trok op een gegeven moment zo'n vuilnisbak open en greep er al in (met handschoenen, thank god). Was die bak compleet volgekotst, smützig!
Ik vermoed eigenlijk meer iets met de banaan of mueslibol van vanochtend.. Het kwam pas tijdens het 2e tentamen namelijk opzettenquote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe dat zo danTeveel Waalwater gedronken?
Ja, vroeger toen deden ze alles oraal en toen ging iemand dat opschrijven enzo en toen kreeg je boeken. Toen vond iemand de drukpers uit en toen kreeg je nog meer boeken enzo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef morgane het volgende:
Jammer dat het niet zo goed ging. Succes met leren voor de volgende tentamens!!
Ik had vanmorgen een herkansing literatuurgeschiedenis...ik weet het ook zo net nog nietwordt spannend!
Die vond dan ook niet de boekdrukkunst uit, maar het gebruik van losse (herbruikbare) letters in de broekdrukkunst. Boek als blok drukkunst bestond al langer!quote:Op maandag 4 april 2011 20:07 schreef morgane het volgende:
Ja, en hoe die meneer heette die de boekdrukkunst uitvond (ene dhr. Gutenberg) vroegen ze dan weer net niet. Voor niks geleerd
Volgens KNMI welquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:10 schreef Swine het volgende:
Gaat het dan morgen echt weer 21 graden worden?!![]()
Goedemorgen weer
Zo kan ik het weer ook wel voorspellenquote:Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 12 april tot en met dinsdag 19 april
50% kans op overgang naar wisselvallig weer met temperaturen rond of iets onder normaal, 50% kans op aanhouden van het meestal droge weer met temperaturen meest boven normaal.
Hee dat moest ik ook leren voor vandaag, werd ook niet gevraagd :pquote:Op maandag 4 april 2011 20:07 schreef morgane het volgende:
Ja, en hoe die meneer heette die de boekdrukkunst uitvond (ene dhr. Gutenberg) vroegen ze dan weer net niet. Voor niks geleerd
Zijn er eigeniljk nog shots van je skelter in gevorderde toestand?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaat eindelijk weer iets beter.. Zo naar Arnhem om wat dingen in te leveren
Net zoiets als naar buiten kotsen in de auto terwijl het raampje achter ook open staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
doe ik het raam open om kruimels van mn broodplank af te vegen, komt alles naar binnen waaien
aai.gif. Wordt de 3000 euro regeling voor jou nu ook relevant?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:18 schreef morgane het volgende:
Verdomme! Tentamen niet gehaald, dus nu kan ik mijn bachelor niet meer halen dit jaar
ik ben nerdy genoeg om een iPhone4 te herkennen aan het screenshot; ik snap alleen niet waarom je zo'n kreng nog een gsm noemt. Minstens mobieltje dan toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof mijn gsm wel.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Net zoiets als naar buiten kotsen in de auto terwijl het raampje achter ook open staat![]()
![]()
Zou mooi zijn als het goed weer wordt woensdag, aangezien ik dan eind van de middag nog even het terras op kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof mijn gsm wel.
Die regeling lijkt een snelle dood tegemoet te gaan anders. We mogen nog niet te hard juichen maar er wordt flink aan gewerkt om dit alles te laten falenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
aai.gif. Wordt de 3000 euro regeling voor jou nu ook relevant?
Het is toch gewoon een gsm (oke, het is meer een microtablet/mp3 speler/gps device)?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Sander het volgende:
[..]
ik ben nerdy genoeg om een iPhone4 te herkennen aan het screenshot; ik snap alleen niet waarom je zo'n kreng nog een gsm noemt. Minstens mobieltje dan toch?
Heul niet, want 't weekend moet ik weer werreke!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb woensdag twee tentamensDus hopelijk wordt het niet te mooi, want dan merk ik er toch niets van. Dan liever van het weekend
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Die regeling lijkt een snelle dood tegemoet te gaan anders. We mogen nog niet te hard juichen maar er wordt flink aan gewerkt om dit alles te laten falen
http://www.nu.nl/politiek(...)-langstudeerder.html
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-protest.html
Ben jij vrij trouwens? Anders kun je misschien even je spul komen halen/mijn spul brengen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heul niet, want 't weekend moet ik weer werreke!.
Voorzichtig goed nieuws. Voor jou geldt deze regeling trouwens sowieso niet toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Die regeling lijkt een snelle dood tegemoet te gaan anders. We mogen nog niet te hard juichen maar er wordt flink aan gewerkt om dit alles te laten falen
http://www.nu.nl/politiek(...)-langstudeerder.html
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-protest.html
Ken je dan ook wat 'spul' bij mij droppen? Heb nog wat 'sneeuw' nodig. *wink* *wink*quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben jij vrij trouwens? Anders kun je misschien even je spul komen halen/mijn spul brengen?
Mijn supplier weigertquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken je dan ook wat 'spul' bij mij droppen? Heb nog wat 'sneeuw' nodig. *wink* *wink*
Men, moet ik weer iets anders regelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn supplier weigertVolgende keer drop ik ook wat bij jou
Zal ik 'm van de lijst laten halen, of maar even een mail sturen dat dit niet het goede adres isquote:Hi IB's voornaam,
We have an appointment for the next academic year. I am currently going through the list and speaking to Principals. If you are not available could you send me a quick email to let me know so I can eliminate you from the list? If you are still available and would like to contact me with a view to visiting the school and establishing if we are the school for you, let me know and we will arrange it.
Le dea-mhéin,
Maeve
Maeve Daly,
Príomhoide,
Fionnbarra Naofa B.N.S.,
Kilkieran Road,
Cabra West,
Dublin 7.
Ph: 01 8380060
087 9004025
Uimhir Rolla 17464 N
Keiaardig van je als je dat doet... maar het is zeer nutteloos... Heb ik namelijk ook gedaan en ontvang nog steeds sporadisch mails van mensen die niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:11 schreef AMDB het volgende:
Ik zou wel zo aardig zijn om even te zeggen dat het niet het juiste adres is, en daarbij ook vragen of ze degene van het juiste adres willen vertellen z'n goede mailadres eens op te geven
Dat gaat om het verschil student en docent toch? Hier lijkt het mij te gaan om een stomweg verkeerd opgegeven e-mailadres. Er staat namelijk een punt tussen voor- en achternaam in het Gmail adres. Lijkt me alleen dat dit ook niet aangemaakt had kunnen worden danquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Keiaardig van je als je dat doet... maar het is zeer nutteloos... Heb ik namelijk ook gedaan en ontvang nog steeds sporadisch mails van mensen die niet kunnen lezen. Je leert vanzelf te negeren...
En daarom eet ik vanavond dönerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarmatopic
Seks missen door shoarma (niet swarmahoer dus)
Kom er nu net achter van niet inderdaad. Wordt het feestje niet veel beter van hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voorzichtig goed nieuws. Voor jou geldt deze regeling trouwens sowieso niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Kom er nu net achter van niet inderdaad. Wordt het feestje niet veel beter van hoor.
In plaats van wettelijk student, ben ik instellingsstudent (want: al behaalde graad; bachelor WO)
In plaats van langstudeerboete, overgangsregeling instellingsgeld
In plaats van ¤3000,- extra bij nominaal + 1jr, ¤16.113 instellingsgeld bij nominaal + 1 jr (voor een studie in het medische cluster)
Fuck yeah!
Echter, zie nu net ook dat er weer verdere uitzonderingen zijn voor een en ander als je tijdens je eerste studie al begonnen bent aan een tweede. Maar waar ik nu uiteindelijk onder ga vallen heb ik nog niet echt door![]()
In de spoiler een deel van de regeling inschrijving van de RUWat een gedoe hè! Ik heb de spoiler even vluchtig bekeken, maar val jij nu niet onder 2b? En komend jaar ga je je inschrijven voor de master geneeskunde toch? Dan hoef je sowieso geen instellingsgeld meer te betalen? Of snap ik er weer niets van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook nog niet of ik onder de langstudeerdersregeling zou vallen, omdat ik twee keer ben uitgeloot (en toen wel twee jaar gestudeerd heb). Hoop gewoon dat de regeling er niet doorheen komt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Zoals het er nu dus uitziet wel. Alle studies tellen mee, en er zijn geen uitzonderingen. Ik heb bijvoorbeeld een half jaar vertraging opgelopen door een auto ongeluk, maar daar hoor je de staatssecretaris nog niet overquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè! Ik heb de spoiler even vluchtig bekeken, maar val jij nu niet onder 2b? En komend jaar ga je je inschrijven voor de master geneeskunde toch? Dan hoef je sowieso geen instellingsgeld meer te betalen? Of snap ik er weer niets van?![]()
Ik weet ook nog niet of ik onder de langstudeerdersregeling zou vallen, omdat ik twee keer ben uitgeloot (en toen wel twee jaar gestudeerd heb). Hoop gewoon dat de regeling er niet doorheen komt.
Zoals het er nu naar uitziet komt het er wel doorheen bedoel je? Of bedoel je dat ik wel onder de regeling zou vallen? Ik heb me er nog vrij slecht in verdieptquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zoals het er nu dus uitziet wel. Alle studies tellen mee, en er zijn geen uitzonderingen. Ik heb bijvoorbeeld een half jaar vertraging opgelopen door een auto ongeluk, maar daar hoor je de staatssecretaris nog niet over
Het ligt weer net even nog iets complexerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè! Ik heb de spoiler even vluchtig bekeken, maar val jij nu niet onder 2b? En komend jaar ga je je inschrijven voor de master geneeskunde toch? Dan hoef je sowieso geen instellingsgeld meer te betalen? Of snap ik er weer niets van?![]()
Doe maar goed je best! Ik hoop dat je buiten dit pretpakket blijft vallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Californium het volgende:
Met een beetje geluk ga ik volgend jaar gewoon wettelijk collegegeld betalen zonder boete....![]()
met een beetje geluk; ik ben volgend jaar namelijk al wel 7e jaars.. maar dan begin ik wel aan mijn master (hoop ik...) als ik de komende week mijn toetsen haal... daarom ga ik nu maar eens studeren...
Dus goed nieuws voor mij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Swine het volgende:
Die twee eerdere studiejaren tellen gewoon mee zolang je nog geen graad hebt behaald (bachelor of master, propedeuse valt daar niet onder)
Echter, start je met de tweede studie in het geneeskundige- of lerarencluster. Dan start de teller weer op nul bij aanvang van je tweede studie.
Dat geldt dus voor jou Rituals, zoals ik het begrepen heb en zoals het nu geformuleerd staat.
Dat doe ik nu ook al wel, maar dit is gelijk aan het wettelijke collegeld. Met de nieuwe regeling is de universiteit moet de universiteit dit ook ophogen omdat een tweede studie in zijn geheel niet meer gefinancierd wordt door de overheid. Zodoende heb ik ook met de nieuwe wetgeving over langstuderen te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Rituals het volgende:
Jeutje wat een gedoe. Voor jou is het inderdaad allemaal erg complex Swine! Met een beetje pech kan dit dus ontzettend duur voor jou worden als je inderdaad instellingsgeld moet gaan betalen. Volgens mij begrijp ik het allemaal nog niet helemaal, want ik vraag me ineens af waarom je nu nog geen instellingsgeld hoeft te betalen?
Ik bedacht me vorige week ook ineens dat ik me niet actief heb uitgeschreven bij mijn vorige studie. Ik heb me heringeschreven voor het derde jaar, want dat zou toch geen problemen opleveren volgens de uni-mensen, hopelijk is dat inderdaad niet zo.
Ik ben in 2007 begonnen met studeren en in 2009 begonnen met geneeskunde (ben dus nu inderdaad tweedejaars).
Vandaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook al wel, maar dit is gelijk aan het wettelijke collegeld. Met de nieuwe regeling is de universiteit moet de universiteit dit ook ophogen omdat een tweede studie in zijn geheel niet meer gefinancierd wordt door de overheid. Zodoende heb ik ook met de nieuwe wetgeving over langstuderen te maken.
Misschien vanwege de lotingen in de gezondheidssector en het tekort aan leerkrachten? Ik verzin maar iets hoor, ik heb geen idee namelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Er is dus al wel een uitzondering, in het leraren of gezondheidscircuit dus. Waarom worden zij wel 'ontzien'
Maar alleen als tweede studie, niet als je eerste studie daar ook onder viel. Belangrijk onderscheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Er is dus al wel een uitzondering, in het leraren of gezondheidscircuit dus. Waarom worden zij wel 'ontzien'
Daarom vind ik het totaal belachelijk dat er daar wél een uitzondering voor gemaakt word. Statistisch gezien zijn er bijvoorbeeld bij de (zware) bèta opleidingen eigenlijk geen personen die het nominaal kunnen halen. Waarom ontzien ze die dan niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Maar alleen als tweede studie, niet als je eerste studie daar ook onder viel. Belangrijk onderscheid.
Dat zal wel zijn vanwege tekorten en maatschappelijk belang enzo...Zo kan je echter met uitzonderingen blijven strooien en houd je aan het einde niets meer over van die belachelijke regeling.
Heb jij ergens kunnen vinden of je bij die eerste studie (voor je studie in de gezondheids- of onderwijssector) een bachelor of master gehaald moet hebben? Of denk je dat ik ook onder die regeling val?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Maar alleen als tweede studie, niet als je eerste studie daar ook onder viel. Belangrijk onderscheid.
Dat zal wel zijn vanwege tekorten en maatschappelijk belang enzo...Zo kan je echter met uitzonderingen blijven strooien en houd je aan het einde niets meer over van die belachelijke regeling.
Er eens een tijd sprake geweest van een nominaal + 2jr regeling voor de zware (beta) studies. Daar heb ik alleen al een tijd niks meer over gehoord. Maar zo zijn er nog wel een hoop verdere uitzonderingsregeltjes. Zo mogen chronisch zieken of in de BA of in de MA (dus niet allebei) er nominaal + 2 jr over doen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom vind ik het totaal belachelijk dat er daar wél een uitzondering voor gemaakt word. Statistisch gezien zijn er bijvoorbeeld bij de (zware) bèta opleidingen eigenlijk geen personen die het nominaal kunnen halen. Waarom ontzien ze die dan niet?
Nee dat hoeft niet. Mocht je daar een graad voor hebben dan ben je namelijk geen wettelijke student meer maar een instellingsstudentquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb jij ergens kunnen vinden of je bij die eerste studie (voor je studie in de gezondheids- of onderwijssector) een bachelor of master gehaald moet hebben? Of denk je dat ik ook onder die regeling val?
Natuurlijk! Ik merk dat jij er meer in thuis bent dan ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Mocht je daar een graad voor hebben dan ben je namelijk geen wettelijke student meer maar een instellingsstudent
Ja heb ik wel eens gedaan. Wel grappig, maar mocht je daar echt van kunnen profiteren moet je wel je studiegedrag (ik heb nog nooit iemand gezien die zo studeertquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Swine, had jij niet een (paar) keer zo'n leescursus gevolgd? Ik merk namelijk dat het echt lezen van boeken bij mij niet echt goed werkt. Ik lees de eerste paar pagina's wat er staat, en dan ben ik de concentratie kwijt/neem niets meer op.
Ging dat toen via de uni?
Mja, punt is dat ik nog nooit (of bijna nooit) echt gestudeert hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gedaan. Wel grappig, maar mocht je daar echt van kunnen profiteren moet je wel je studiegedrag (ik heb nog nooit iemand gezien die zo studeert) veranderen..
Mikkie heeft die cursus ook eens gedaan meen ik mij te herinneren..
Enige wat ik er van over gehouden is een (de aanschaf van een) boekenplank![]()
Cursus heet trouwens snellezen en mindmappen
Tja, het is geen verspilling van je tijd. Vond het een leuke manier van lesgeven en heb wel wat opgestoken. Zijn twee avondjes maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, punt is dat ik nog nooit (of bijna nooit) echt gestudeert hebHet aanpassen zal dus voor mij niet echt een 'grote' opgave zijn denk ik. En aangezien ik er nu tegenaan loop dat ik bij (minor)vakken daadwerkelijk veel theorie moet leren, denk ik dat zoiets wel nut kan hebben
Hoe kwam je er toen, via de site van de RU of via een decaan/studieadviseur ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Tja, het is geen verspilling van je tijd. Vond het een leuke manier van lesgeven en heb wel wat opgestoken. Zijn twee avondjes maar
Misschien zonde voor de medische wereld, maar een overwinning voor de privacy. Het systeem is zo lek als een mandje, gegevens van mensen komen op straat, ben blij dat het niet doorgaat. Overigens had ik al lang bezwaar aangetekend, daar niet van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef Swine het volgende:
Dat gedoe met het EPD is ook wel iets waar ik me druk over kan maken zeg... Dat zou zo'n stap vooruit zijn geweest binnen het medische wezen in Nederland.
Zo zonde...
Reacties verwerping EPD
Wij hadden het toen geregeld via de studievereniging. Ik was er toen wel enthousiast over, maar heb in de loop van de tijd gemerkt dat je er weinig mee doet. Opdelen om zaken makkelijker te onthouden deed ik al. De truc van een standaardruimte waaraan je herinneringen ophangt kan werken, maar is wel een manier die je moet leren en fijn moet vinden. Snellezen is vooral een flop (je houdt primair jezelf voor de gek, doordat je gewoon met je ogen steeds sneller over de stof jaagt, maar ik betwijfel of je echt meer opneemt). Het mindmappen als aantekening en samenvatting zou leuk zijn, maar is bij mij nooit echt van de grond gekomen. Daarvan geloof ik wel dat het effectief en handig kan zijn, maar daarvoor is, zoals Swine al zegt, een verandering van studiegedrag en -mentaliteit behoorlijk noodzakelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kwam je er toen, via de site van de RU of via een decaan/studieadviseur ofzo?
De eerste 200 kunnen hem nu namelijk via de langstudeerderscursussen gratis doen, maar de data zijn voor mij niet heel handig. Als ik hem dus via de decaan of studieadviseur een andere keer zou kunnen doen
Had het stelletje dat achter mij zat toen ik die film zag maar hetzelfde gedaan. Wat een onbeschofte domme boeren waren dat. Totdat ik en een maat even de evil eye gaven, ineens muisstilquote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef AMDB het volgende:
Gister Sucker Punch gezien, ontzettend gave film![]()
Zoals verwacht ging het stelletje dat achter mij en m'n vrienden zat in de pauze naar huis
Dat waren ze bij mij gelukkig niet, maar altijd leuk om te kijken welke mensen je van tevoren verwacht dat ze weg gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het stelletje dat achter mij zat toen ik die film zag maar hetzelfde gedaan. Wat een onbeschofte domme boeren waren dat. Totdat ik en een maat even de evil eye gaven, ineens muisstil
Denk 300/Bourne Trilogie aan actie met mooie meiden, en een klein mindfuckachtig verhaaltje om het bij elkaar te binden. Kort gezegd; Nerdporn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |