SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Swine op 31-03-2011 15:29:20 ]
Dat zeg je vast vaker, ouwe stalker!quote:
Ik heb tegenwoordig helemaal geen tijd meer om te stalkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je vast vaker, ouwe stalker!
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig helemaal geen tijd meer om te stalken
Niet eens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat?![]()
Heb je dan wel een schuimende wasmachine?
Ik kom bij de HP link op een topic uit met HP onzin en op de iBood link gewoon op iBoodquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben nu de Harry Potter link aan de iBood link vastgemaakt bovenaan de pagina. Hoezo promoot je eigen rommel met iBood
Wat doe je dan allemaal? Dames insemineren?quote:
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden en vanmiddag nog maar een laatste oefening lichamelijk- en bewegingsapparaatonderzoek voor mijn tentamen van morgen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal? Dames insemineren?
Wanneer kunnen we de remix verwachten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden
Succes met je tentamen!'quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben nu longgeluiden in mijn kop aan het stampen...en dan dadelijk nog hartgeluiden en vanmiddag nog maar een laatste oefening lichamelijk- en bewegingsapparaatonderzoek voor mijn tentamen van morgen...![]()
Verder buitengewoon weinig spannende dingen beleefd de laatste tijd eigenlijk
Thanxquote:
Voor het betere mixwerk dient Houniet aangesproken te worden geloof ik. Pogo zou hier misschien nog wel iets moois van kunnen maken zelfs...allemaal van die typische klanken die ik nu moet zien te onderscheiden..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de remix verwachten?
Na 10 mixjes lijken al die deuntjes op elkaar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Voor het betere mixwerk dient Houniet aangesproken te worden geloof ik. Pogo zou hier misschien nog wel iets moois van kunnen maken zelfs...allemaal van die typische klanken die ik nu moet zien te onderscheiden..
http://www.centralbankbahamas.com/quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Dupje het volgende:
![]()
Argh, KvK en Belastingdienst zijn maar ingewikkeld
Bovenaan de pagina niet, of in ieder geval, ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik kom bij de HP link op een topic uit met HP onzin en op de iBood link gewoon op iBood
What the fuck...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Only in America
Dikzak zit 2 jaar vast in stoel en sterft
Mijn ideequote:
Ach, ja soms vergeet je dingen. Twee jaar lang!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nu pas de hulpdiensten bellen hè
Right.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.centralbankbahamas.com/
Geschreven door Djeez. Ik neem het ff met een korreltje zoutquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Only in America
Dikzak zit 2 jaar vast in stoel en sterft
Djeezquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Geschreven door Djeez. Ik neem het ff met een korreltje zout
Excusé, probleem verholpen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Sander het volgende:
Doen wij nog aan tietenfipo's eigenlijk? Dat is anders een jammerlijk verloren gegane traditie
Klopt jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Wat heb ik zin in UB-loze tijden
Komt er trouwens iemand wel eens bij het stoplicht van de Heydenrijckstraat, als je de Daalseweg op wilt? Supergrappig, het voetgangerslicht aan de rechterkant.. Als hij groen is heeft het mannetje een erectie, als hij rood wordt zie je een poppetje dat een ander poppetje aan het nemen is
En even foto's makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
ow bij de appie? ik zal er zo eens langslopen
Ik mis de context een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
En nou twee ouwe dametjes die salami op hebben. gatverdamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |