Denk je nou echt dat iemand hier gaat zeggen dat je vreemd bent, met zo'n uitleg eronder...?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ben ik vreemd?
Ik krijg commentaar omdat ik niet wil helpen klussen bij een vriend die een nieuw huis heeft gekocht.
Deze vriend heeft bij de 4x verhuizen van mij nog nooit uit zichzelf aangeboden om te helpen klussen of verhuizen. Heeft na vragen nooit geholpen met verhuizen en 1x 'geholpen' met klussen. Die hulp hield in dat hij een paar uur lang met een kwast in zijn hand grapjes maakte en de rest van het werk hield. In totaal 1 klein stukje heeft geverfd.
Het is een schat van een jongen hoor, en 1 van mijn beste vrienden, maar ben ik raar dat ik geen zin heb om hem te helpen? (hij heeft me ook niet gevraagd overigens)
Ik hoef je ook niet te overtuigenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar overtuig je écht niemand hoor![]()
[..]
Hands on!
Nou ja, de broer van die vriend vind het wel vreemd dat ik niet kom helpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand hier gaat zeggen dat je vreemd bent, met zo'n uitleg eronder...?.
Q! Mag ik dit zeggen van jou tegen CL?quote:
quote:
Vind het niet vreemd, daarnaast ben je niet gevraagd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om deze specifieke reden! Niet in het algemeen!
Ik krijg te horen dat je toch niet altijd voor-wat-hoort-wat hoeft te gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind het niet vreemd, daarnaast ben je niet gevraagd.
Hmm uberhaupt klussen en geen reet uitvoeren is ook niet echt klussen.
Hoeft ook niet, het is een dienst bewijzen. Maar vind wel dat je gevraagd moet worden en niet op eigen houtje je diensten aanbied.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat je toch niet altijd voor-wat-hoort-wat hoeft te gebruiken.
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, de broer van die vriend vind het wel vreemd dat ik niet kom helpen.
Die broer voelt ook de bui hangen dat hij alleen maar hoeft te klussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.
Klopt, ik ben al overtuigd van jouw wanhopigheid.quote:
Oh, normaal hoeft men dat niet te vragen. Er zijn vrienden waarbij ik dat zonder vragen gewoon doe (enige vraag is: wanneer). Maar dat zijn de lui die ook altijd klaarstaan om anderen te helpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is een dienst bewijzen. Maar vind wel dat je gevraagd moet worden en niet op eigen houtje je diensten aanbied.
Eh, die broer is ook een vriendquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die broer is je vriend niet, niks van aantrekken.
Precies. "Maar ik moet helpen en jij kan lekker bier drinken op een terras - boehoeeeee."quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die broer voelt ook de bui hangen dat hij alleen maar hoeft te klussen
O. Nou ja, niks van aantrekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, die broer is ook een vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
De minst wanhopige. Interessant.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Wie zou eigenlijk de minst wanhopige single zijn.
Zoveel echte singles lopen er hier niet meer rondquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Hoi, jij bent nieuw hier?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feiten
...en dan nu de uitleg voor de autisten onder ons:quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel echte singles lopen er hier niet meer rond
...en hoeveel pm's heb jij al verstuurd aan meisjes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt het feit dat je single koppelt aan wanhopig is een aanname zonder feiten
Alleen aan mijn zus Spirit82quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en hoeveel pm's heb jij al verstuurd aan meisjes?.
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
Ben eigenlijk nooit te beroerd om te helpen, maar het punt is dat ik niet echt handig ben, en de meeste van mijn vrienden wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, normaal hoeft men dat niet te vragen. Er zijn vrienden waarbij ik dat zonder vragen gewoon doe (enige vraag is: wanneer). Maar dat zijn de lui die ook altijd klaarstaan om anderen te helpen.
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.
Ik denk dat je bij bepaalde vrouwen hier wel een goede kans maakt om te scoren, verkijk je daar niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.
Maar hier vrouwen hosselen...Winstkansen zijn in het uitgaansleven toch echt wel hoger. Maar het komt vast niet geloofwaardig over dat ik hier voornamelijk zit voor tijdverdrijf tijdens het werk
PM slet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.
Mensen die zichzelf gaan beoordelen op wanhopigheid staan bovenaan de lijst. Dat is een feit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier wel wat niet wanhopigen, wie daarvan de minst wanhopige is, is lastig te zeggen denk ik. Vooral ook omdat er voldoende zijn die zichzelf totaal niet wanhopig vinden, maar waar anderen dat wel vinden.
Als je het 'slim' aanpakt heb je binnen een week een date. Maar daar moet je zin in hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet. Ben een echte man wat dat betreft. Als een vrouw met haar tieten schudt dan probeer ik er seks uit te halen.
Maar hier vrouwen hosselen...Winstkansen zijn in het uitgaansleven toch echt wel hoger. Maar het komt vast niet geloofwaardig over dat ik hier voornamelijk zit voor tijdverdrijf tijdens het werk
ho, ho. Ik heb in de 8jr dat ik post, nog nooit mn PM box leeg hoeven te maken! (wat sommigen dagelijks schijnen te moetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, als PM's de maatstaf zijn ben ik de minst wanhopigeBy far.
Alleen zeggen. Niet aanraken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Q! Mag ik dit zeggen van jou tegen CL?
Dankzij deze opmerking zijn er vast al een paar onderweg naar je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zien we dan wel weer. Needless to say zijn er voldoende vrouwen hier die 'ik wel zou doen'. Maar ik ben wel huiverig voor een wanhopige reputatie, dus flirt ik liever IRL dan hier of in een PM.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij bepaalde vrouwen hier wel een goede kans maakt om te scoren, verkijk je daar niet op.
Niet genoeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo vind ik mezelf niet wanhopig. Maar je wil niet weten hoeveel ik PM.
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Needless to say zijn er voldoende vrouwen hier die 'ik wel zou doen'. Maar ik ben wel huiverig voor een wanhopige reputatie, dus flirt ik liever IRL dan hier of in een PM.
Oepsquote:
Nee. Het is meer de combinatie van 'luchtig meeposten' (geilen op alles wat een vrouw zegt, altijd ingaan op alleen maar vrouwen, discussies uit de weg gaan met de angst dat je misschien uit de gratie valt) en de hoeveelheid kansloosheid achter de schermen (pm, whatsapp, mail, msn)quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn definitie van 'voldoende' kan je gewoon op één hand tellen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.
Ik had er 1 na 5 dagen in Singlesquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
Als je het 'slim' aanpakt heb je binnen een week een date. Maar daar moet je zin in hebben.
*handen uitsteekt* Het was t waardquote:
Vrouwen? Of mannen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Voldoende ja, echt? Ik kan maar een handjevol noemen die ik de moeite waard vind hier.
Like shootin' fish in a barrel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had er 1 na 5 dagen in Singles
Het is hier zo easy he
Het verbaast mij ook. Misschien 1 of 2. Maar dan houdt het wel op. En die 1 of 2 is dan puur omdat er op fok sowieso niets beters te vinden is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden idd niet vastgesteld hoeveel 'voldoende' is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn definitie van 'voldoende' kan je gewoon op één hand tellen hoorMaar dat vind ik al meer dan genoeg voor het kliekje hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |