WhutWhatWhy?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, jij doet vast ook wel mee... toch?
Oh dat, nee man. Ik probeerde te zingen, maar het klinkt echt voor geen meter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
ken jou het schelen... ies 'blind', dus als je verder niet zegt dat je meedoet zal niemand weten dat je meedoetquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat, nee man. Ik probeerde te zingen, maar het klinkt echt voor geen meter.
Nah. Ik ben te bekend, jewaits.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ken jou het schelen... ies 'blind', dus als je verder niet zegt dat je meedoet zal niemand weten dat je meedoet
ahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee er staat dan ook geen geld op. Ofja, nu nog wel. Vanmiddag niet meer.
Ja erg vroeg.... om half 10quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet jij morgen weer wegen miranda?
Ik haat de zomertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik moet even wennen aan de zomertijd, mijn klok hoefde ik niet te verzetten want die stond nog op zomertijd van vorig jaar
ok.. Ik ben onderweg, en benieuwd.. Volgens mij is er best wel wee r wat afquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet jij morgen weer wegen miranda?
spannedn.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ok.. Ik ben onderweg, en benieuwd.. Volgens mij is er best wel wee r wat af
Hoe kan dat nou???quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jahwel.. 6.2 kilo!
Erbij!! Hahaha.. Ik zei toch dat die weegschaal de hele tijd schommelde.. En raar deed.. Nu hetzelfde gewicht als thuis.. En de weegschaal deed het nu gewoon nornaal.. 2x gewogen..
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou???
Ik geloof er geen reet van
Als jij echt eerlijk ben, en zaterdag t/m vandaag ehct alleen maar 3 shakes op hebt, is het onmogelijk dat je bent aangekomen!
van je consulente???quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?
Huh? Elke week wat anders aangeven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?
Ik zou echt accuut van consulente veranderenquote:
gelukkig ben ik geen pietjepaniek, en weet ik dat ik deze week gewoon 3 kilo ben afgevallen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou echt accuut van consulente veranderen
Die consulente hoort gewoon een goede weegschaal te hebben
Hij saboteert zijn weegschaal!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Pat? Thuis was je toch wel gewoon afgevallen?
Als je zaterdag heb gewogen en vanmorgen thuis. Wat is het verschil dan?
Nou dat is toch lekker, maar zou echt zenuwachtig worden van die weegschaal van de consulentequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen pietjepaniek, en weet ik dat ik deze week gewoon 3 kilo ben afgevallen..
hmm nee.. Hij weegt nu goed, dus volgende week zie ik het wel weer..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat is toch lekker, maar zou echt zenuwachtig worden van die weegschaal van de consulente
heeft ze een nieuwe weegschaal dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm nee.. Hij weegt nu goed, dus volgende week zie ik het wel weer..
Veel plezier met doortjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben bijna bij doortje, en moet dan uitstappen, even op de weg letten
Some people call me Maurice..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
Some people call me the space cowboy!
Jup!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte je bent nu wel echt jarig toch? Want gisteren werd ik van m'n leg gebracht.
Hihi, hoin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees 'leg' als been. Damn, ik maak stappen.
En tuurlijk bedoel ik jou Lutje!
Dankje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
Gefeliciteerd! En lekker wijn tanken in Italie inderdaad!
Maar dat wordt niet de eerste keer dat je drank drinkt, toch?
Maak niet uit, dankjewel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist het ook echt niet zeker, daarom ook nog geen felicitatie.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Scheikunde pruts je in de herkansing wel goed.
Joah.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Lutte jarig?
In dat geval: Gefeliciteerd!
Anders is 2x in het jaar wel zo bijzonder dat het een felicitatie waard is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
LUtte is vandaag niet jarig hoor. Ik trap er niet in
Okeequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Én Anky van Grunsven. Ook niet onbelangrijk.
Ik op de basisschool met Pieter van den Hoogenband. Kreeg zelfs ooit een knikker van hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb op dezelfde school als Jack van GTST gezeten. Doet toch wat met je.
Dit is toch wel de mooiste.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens mijn moeder heeft in de klas gezeten met die vrouw die een mes gooit in het pak melk van Johnnie FLodder in de eerste Flodder film.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn moeder heeft in de jaren 70 ofzo iets gehad met Gert Jan Theunisse, die wielrenner.
Jammer dat ie niets met weerverwachtingen doet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, een keer voetballen met Paul Weerman. Paul wie? Ja, precies. Het is een matige voetballer die bij Emmen en Veendam heeft gespeeld.
Hij kon wel als een machtige koppen, bij hoge en lagedrukgebieden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer dat ie niets met weerverwachtingen doet.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb bij mijn moeder in de klas gezeten.
Mijn moeder is kleuterjufquote:
Dankje Benny!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Ah, de jarige job is er... gefeliciteerd Lutte!
Ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb bij mijn moeder in de klas gezeten.
Heerlijk he, 1 april.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Ah, de jarige job is er... gefeliciteerd Lutte!
Ik zou spontaan klaarkomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb op dezelfde school als Jack van GTST gezeten. Doet toch wat met je.
Ze is echt jarigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje, vier je je verjaardag nu of toch 15 mei?
Ik zat te denken aan 31 juni.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje, vier je je verjaardag nu of toch 15 mei?
Die is van de kalender afgevallen bij mij.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vergist met iemand van KSC. Lutte is inderdaad vandaag jarig
Hij is wakker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is van de kalender afgevallen bij mij.
Ga maar met je kop bij Rome zitten, anders wordt het allemaal teveel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ah toe, nog effe!! Ik wil zo graag jarig zijn.
Ik dacht al dat ik te laat was, het had er de hele nacht gestaan. Ik zet het niet meer terug haha, ben benieuwd wie er dan aan denken 15 mei!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga maar met je kop bij Rome zitten, anders wordt het allemaal teveel!
Tipje: iets eerder je profiel aanpassen.
Ik ook. Het is al zo lang geleden dat ik voor het laatst jarig wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ah toe, nog effe!! Ik wil zo graag jarig zijn.
Ja gewoon iemand uit het telefoonboek, en dan ook bellen om te feliciteren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me wel een strakke actie. Iemand die niet jarig is overstelpen met verjaardagskaarten. Zomaar op een willekeurige dag.
Ja precies, want je moet wel iets van de reactie meekrijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja gewoon iemand uit het telefoonboek, en dan ook bellen om te feliciteren.
Dit kan ik realiseren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies, want je moet wel iets van de reactie meekrijgen.
Laten we onze krachten bundelen een een kekke verjaardagspaint maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moet eigenlijk ook een kaart naar haar sturen tegen die tijd, heb er ook 1 van haar gehad
Zonder mijn medewerking zal het geslaagder zijn dan met..quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we onze krachten bundelen een een kekke verjaardagspaint maken.
Midden jaren 90?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Omg
Ik kijk foto's terug van vroeguh!!!![]()
In me ene hand een biertje en in de andere hand safari met jus
Dat betwijfel ik, ik ben een ramp met paintquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder mijn medewerking zal het geslaagder zijn dan met..
quote:
1998 denk ik, zal zo wel wat scannen, jullie lachen je rot denk ik.quote:
Prrrrrrrrecies op tijd dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. Ik stapte in, en nog maar voor ik zat, reed ie al weg!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1998 denk ik, zal zo wel wat scannen, jullie lachen je rot denk ik.
Ben het kleine kamertje aan het leegruimen, dus kom van alles tegen
quote:
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik heb wel wat foto's met mijn iPhone genomen, niet super kwaliteit. En die ga ik zo in mijn Facebook uploaden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je
Ik hou van deze foto, check me benenNet terug van vakantie, lekker bruin, lekker dun
Hier was ik overigens 55 kilo ofzoAmper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Very 90s.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
check dat behangEn dat schilderij
ietsie meer lachrimpeltjesquote:
quote:
Geen idee wat ik er moet opzettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook Facebook sinds kort, dus nu moet jij straks ook Phenoob!
Hoi ik ben een pinguin....quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en die foto met me helm..... We gingen langs de MAC Auto, en ik had nog geen eens door dat ik die helm op had, dus met helm op naar binnen, met helm op bestellen, en met helm op eten. Tot me vriendin een foto maakte en keihard ging lachen
Ik zou opgevreten worden door een ijsbeer!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi ik ben een pinguin....
Ik hou van: de noordpool, ijs en zwemmen.
Ik ben getrouwd met: mevrouw pinguin.
ja??? Zou je die niet eens uploaden dan en op facebook zettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vakantiefoto, ik lijk net calimero. :'0
heeft eeeuwen in mijn fobo gestaan, en hij staat zelf bij het artikel op de fp toen ik user van de maand was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja??? Zou je die niet eens uploaden dan en op facebook zetten
Ik kan moeilijk constant gaan melden welk spel ik nu weer in een preview ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2011 18:03:44 ]
Toen was je 12 ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
Groep 3 1986 Met mijn lievelingstrui aan
8 Jaar dus
[ afbeelding ]
Wie niet!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
Groep 3 1986 Met mijn lievelingstrui aan
8 Jaar dusBen je later begonnen op de basisschool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten kinderen worden 8 in groep 4"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat klopt. Ik was te kinds, dus heb de kleuterklas een jaar langer gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je later begonnen op de basisschool?
De meesten kinderen worden 8 in groep 4
Okee. Ja wij hadden ook 1 jongen in de klas die 1 jaar ouder was, maar die was in groep 6 ofzo blijven zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was te kinds, dus heb de kleuterklas een jaar langer gedaan
Alle kinderen in me klas waren dus ook 1 jaar jonger dan ik.
Okee. Dat kan. Niks mis meequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
En in de tweede klas ben ik blijven zitten, en in de tweede keer tweede klas heb ik toen mijn vriendinnen ontmoet, en die waren dus 2 jaar jonger dan ik.
Dus had ook altijd vriendjes die jonger waren. En Rob is inderdaad ook 2 jaar jonger
Dus ik heb 3 jaar kleuterschool gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja wij hadden ook 1 jongen in de klas die 1 jaar ouder was, maar die was in groep 6 ofzo blijven zitten.
Okee, die zie ik vanavond wel op Facebookquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Bos ik heb straks een leuke foto van mijn kat (die helaas is overleden). Hihihi.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat klopt. Ik was te kinds, dus heb de kleuterklas een jaar langer gedaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon... omdat het kan.
En jij doet vast wel mee met FOK!Idols he?
ik vind het echt een saai prgrammaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon... omdat het kan.
En jij doet vast wel mee met FOK!Idols he?
Ook niet voor mij en ik heb ook meegedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind het echt een saai prgramma
ehh nee ik doe denk ik niet mee, is niets voor mij
verstand op 0-tvquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind het echt een saai prgramma
ehh nee ik doe denk ik niet mee, is niets voor mij
Genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:49 schreef Koen66 het volgende:
kijken er uberhaupt nog wel mensen naar SST behalve hier?
Luttequote:
goedlopend forum hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:49 schreef Koen66 het volgende:
kijken er uberhaupt nog wel mensen naar SST behalve hier?
Was een geintje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lutte
Was jij nou jarig vandaag of was dat een geintje gisteren
Indien jarig: gefeliciteerrrrrrrdddddddd![]()
neem jij je iPod niet mee naar bed dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
Mama: Nam je je iPod nou mee?
Ik: Nee.. Hoezo?
Mama: Staan er leuke spelletjes op?
Oftewel die wil mijn iPod de komende week. Mag best, maar... Ze vraagt: zit er een code op? En die heb ik er dus afgelopen week opgezet omdat ik dacht dat mama 's avonds in mijn iPod zat te neuzen. Weet ik nu zeker dus.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was een geintje.15 mei ben ik jarig! En dan word ik zestien Tom, geen zeventien.
ja ik ben een sukke als het op verjaardagen etc aankomt hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was een geintje.15 mei ben ik jarig! En dan word ik zestien Tom, geen zeventien.
Niet meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neem jij je iPod niet mee naar bed dan?
Alvast bedankt dan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hou de felicitaties dan maar 2.5 maand vast voor als ik het dan vergeet
ik weet het, dirty mindquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral aan je gedachtes ligt
Eeuhm.. Nee? Wat is het?quote:
pingchat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm.. Nee? Wat is het?
En heb jij ping? Want ik heb wel ping maar niemand wil met mij pingen.
ik heb ook pingchat maar niemand om mee te pingen hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm.. Nee? Wat is het?
En heb jij ping? Want ik heb wel ping maar niemand wil met mij pingen.
Ik heet gewoon 'Lutte' dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb ook pingchat maar niemand om mee te pingen haha
tnywings is een leuk spelletje maar kost wel 80 cent
foboquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
Koen heb je mijn oude foto's nog gezien
Ja maar ik kan niet WhatsAppen hè, dus ik heb weinig keus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een kutapp ivm whatsapp
Heb het beiden
ik zal eens zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heet gewoon 'Lutte' dus.Al ben ik er wel een week van tussen nu.
En dat kan er wel vanaf haha.
Whatsapp kan toch ook op een iPod Touch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet WhatsAppen hè, dus ik heb weinig keus.
Neen. Is telefoonnummergebonden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whatsapp kan toch ook op een iPod Touch?
nopequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
officiele verklaring van whatsapp is dat je op een iPod niet de optimale gebruikerservaring hebt en het daarom niet kanquote:
Ja kan gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dusss.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
officiele verklaring van whatsapp is dat je op een iPod niet de optimale gebruikerservaring hebt en het daarom niet kan
Zou ik even aan mijn broertje moeten vragen, die heeft whatsapp op zijn iPod maar die is nu niet thuis. Zal het straks wel vragen.quote:
Okaydokay dankjewel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou ik even aan mijn broertje moeten vragen, die heeft whatsapp op zijn iPod maar die is nu niet thuis. Zal het straks wel vragen.
nee toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Whatsapp is toch ook maar 1 jaar gratis ofzo
Dacht ik dus ook.. Maar we wachten op Broertje van Patje de Verlosser.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
Whatsapp gebruikt toch een 06 nr als sleutelwaarde
met appelwangetjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vakantiefoto's toen was ik 55 kilo
Gewoon dr hele hoofd is hetzelfde geblevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
C_a is echt herkenbaar aan haar wangetjes ofzo.
Maar ik zou c_a ook echt jaren jonger schatten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon dr hele hoofd is hetzelfde gebleven
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik zou c_a ook echt jaren jonger schatten.
ouder en wijzerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Nee joh gekkies, ik ben wel ouder geworden hoor
Maar die appelwangentjes kloppen wel
Klopt... ik dacht dat ze een grap maakte toen ze vertelde hoe oud ze wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik zou c_a ook echt jaren jonger schatten.
Ik voel me ook nog jongquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik dacht dat ze een grap maakte toen ze vertelde hoe oud ze was
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog jong
Hoe vind je mijn Feyenoord kat Kruimeltje (RIP)
[ afbeelding ]
poes is doodquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog jong
Hoe vind je mijn Feyenoord kat Kruimeltje (RIP)
[ afbeelding ]
Daar ben ik niet voor, maar Cantona.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt
Heel mijn kamer hing vol met Liverpool en Machester United
Kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook niet heel oud uit ofzo
Blanesquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Koen66 het volgende:
C_A, waar zijn die vakantiefoto's genomen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Oja schatties voor ik het vergeet ik ga aan jullie denken!!Ons mam bindt me dalijk vast aan de bank zodat ik mijn laatste avond gezellig doorbreng denk ik dus ja.
Lief zijn voor elkaar en en en... Kusjekroelknuf!
Lloret, dat heb ik gemist in mijn opvoeding, alleen wel eens in Salou, Mallorca en Ibiza geweest (qua stappen in Spanje)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blanes![]()
(en stappen in Lloret)
doe eens gezellig jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Oja schatties voor ik het vergeet ik ga aan jullie denken!!Ons mam bindt me dalijk vast aan de bank zodat ik mijn laatste avond gezellig doorbreng denk ik dus ja.
Heel veel plezierquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Dan wens ik je alvast heeeeeeeeeeeeeel veeeel plezier en geniet ervanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde naar Salou, maar daar was die vriendin van mij al geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lloret, dat heb ik gemist in mijn opvoeding, alleen wel eens in Salou, Mallorca en Ibiza geweest (qua stappen in Spanje)
Salou was tof (ook al was ik toen al overrijp qua stappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde naar Salou, maar daar was die vriendin van mij al geweest
Kallybeebquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Lutte even een post voor jou, heel veel plezier
Ben weer weg, mijn handen zijn echt niet leuk meer
Lieviequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Kun je nog even voor alle zekerheid je banknr. pm-en, ik ga het nu betalen en dan gaat de laptop weer uitquote:
wat heb je lieffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je nog even voor alle zekerheid je banknr. pm-en, ik ga het nu betalen en dan gaat de laptop weer uit
Ik kan wel janken, soms doet het echt zo'n pijn
Siepje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Mijn handen doen zo vreselijke pijn, net of ze verkrampen, volgende week een afspraak bij de dokterquote:
Ik ga het pm-en, maar doe je rustig aan... kan ook morgen he... of volgende week, of eind aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je nog even voor alle zekerheid je banknr. pm-en, ik ga het nu betalen en dan gaat de laptop weer uit
Ik kan wel janken, soms doet het echt zo'n pijn
O gekkie, ik moet ook andere rekeningen betalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het pm-en, maar doe je rustig aan... kan ook morgen he... of volgende week, of eind april
Bedankt allemaal, en jij zeker Kally, geen gekke dingen gaan doen als ik weg ben hè.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
quote:
Doe ik ook, ik ben er dit weekend ook niet hier, ik ga lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bedankt allemaal, en jij zeker Kally, geen gekke dingen gaan doen als ik weg ben hè.Doe maar rustig met jezelf enzulks.
Damn, vreselijk! Ik hoop dat hij een oplossing heeft. In ieder geval buiten je werk om de computer zoveel mogelijk mijden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn handen doen zo vreselijke pijn, net of ze verkrampen, volgende week een afspraak bij de dokter
Samen met jou in de ziekenboegquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Damn, vreselijk! Ik hoop dat hij een oplossing heeft. In ieder geval buiten je werk om de computer zoveel mogelijk mijden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |